פינוי בקבוקי שתן מדירה – פינוי דירות וניקיון

שי פינוי בקבוקי שתן מדירה 

יש לכם בבניין מישהו שלא מפנה בקבוקי שתן? יש ריח בלתי נסבל, חיידקים וצחנה? אתם לא יודעים מה לעשות? אל דאגה! אנחנו כאן עבורכם עם שירות של פינוי בקבוקי שתן מדירה 

מה זה אגרנות כפייתית?

אגרנות כפייתית מתאפיינת באיסוף של חפצים חסרי ערך כלכלי. המטרה היא האיסוף עצמו, ולא הערך הכלכלי שלו. כלומר פעמים רבות אותו אדם יאסוף שקיות, עיתונים, קופסאות ומה לא, העיקר לא להישאר לבד. לרוב מדובר באנשים עריריים, ניצולי שואה או קשישים שמנסים לפצות על בדידות או אובדן, טראומה או פגיעה נפשית באמצעות זה שהם מקיפים את עצמם בערימות בלתי נגמרות של דברים שמגנים עליהם. מעין פטיש או אמונה תפלה שאם יזרקו את הדברים יקרה להם משהו לא טוב.

מכירים מישהו כזה? אל תתנו לו או לה להישאר כך. עזרו להם, והתקשרו אלינו כבר היום!

למה שמישהו יאסוף בקבוקי שתן בדירתו?

זו שאלה טובה. רק לרופאים ולפסיכיאטרים התשובה. כנראה כמו כל האיסופים האחרים, גם האוסף הזה הוא מקור של פטיש מסוים, אמונה תפלה שאם השתן יזרק, ביחד איתו תלך גם חגורת ההגנה. אין סיבה טובה לאסוף שתן, זה מסוכן, מלוכלך, מסריח ולא בריא, מה גם שזה פוגע פיזית, נפשית וחברתית באותו אדם. הוא יפסיד את משפחתו, את חבריו, ואת השכנים שלו.

אם אתם מכירים מישהו כזה, אין סיבה שתתמודדו עם המצב לבד, או שלא תעשו כלום כי לא תהיה לכם גישה לדירה או ללבו של אותו אדם. גם אם תסבירו לו או לה 200 פעם שזה מסוכן להחזיק כמויות כאלו של שתן בדירה, תפלו על אזניים ערלות. בשל כך, התקשרו אלינו!

מה אנחנו מציעים לכם?

לצד טיפול נפשי ולצד טיפול של שירותי הרווחה, אנחנו מציעים לכם שירות מהיר, אמין, בטיחותי ורגיש. נגיע לדירה, נפנה אותה מהזבל ובוודאי מבקבוקי השתן. נאוורר את הבית, ננקה, נחטא, והבית יחזור להיות נקי, פנוי, בריא וראוי למגורים. אנחנו מבטיחים לכם שירות רגיש – ברור לנו שהמצב הוא לא מצב רגיל, ואנחנו מתורגלים בהרבה מאד מקרים מסוג זה.

התקשרו כבר היום!






אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו