עוברים למקום חדש? פינוי בית מהיר ומקצועי

מעבר פשוט בלי שתצטרכו לזוז מהספה

איש לא אוהב להתעסק במעבר דירה. כל כאב הראש של להחליף מקום מגורים, לגשת למשרד הפנים, למצוא מסגרות חינוך חדשות לילדים, להכיר את הסביבה, להתרגל ולהסתגל למקום אחר, לסדר את הבית, לארגן, לרכוש רהיטים ולהתעסק בצד הארגוני של המעבר דורש סבלנות רבה וזמן.

אנחנו כאן כדי לחסוך מכם את כל הבלגאן. פינוי בית באמצעות חברת פינוי מקצועית יאפשר לכם לנוח למספר שעות בלי להזיז אף רהיט, להמתין שכל הדירה תפונה, שכל הפסולת תתפנה ולהתחיל התחלה חדשה בבית החדש.

שירות מקצועי לכל דורש

לא משנה אם הדירה עמוסת תכולה, אם יש בה הזנחה ודרוש ניקיון, חיטוי וצחצוח מאסיבי. חברת הפינוי של שי מגיעה לכל סוגי הדירות והגדלים, מעניקה שירות ברגישות, בזריזות וביעילות, מעניקה סל שירות נוסף של פינוי פסולת, פירוק רהיטים וכל מה שאתם צריכים.

את התכולה שרוצים לתרום תורמים, את הפסולת משליכים לאתר פסולת מורשה על פי חוקי העזר העירוניים – את כל זאת עושה החברה בלי שתצטרכו להזיז את עצמכם כלל מהספה.

תהליך פינוי בית

תחילה יוצרים קשר עם החברה. אחר כך מתארים לה מה התכולה המשוערת שצריך לפנות. ציינו אם יש רהיטים הדורשים פירוק, אם יש חפצים כבדים, אם יש גישה לביתכם או שצריך מנוף לפינוי מאסיבי, במקרים מסוימים יגיע נציג מן החברה אל הנכס שלכם כדי לאמוד את כמות התכולה.

החברה מעניקה גם שירותי מיון ואריזה, ניקיון, צביעה וכל מה שתצטרכו במסגרת הפינוי. נציגי החברה יגיעו ביום הפינוי בשעה היעודה ובתאריך שתבקשו. אנשי הצוות מורגלים ויודעים מה מצופה מהם בכל שלב. הכל יתבצע בחיוך ובסבלנות כי תודעת השירות הגבוהה של אנשי צוות היא גולת הכותרת.

מה אפשר לעשות עם התכולה שנשארה?

אם יש לכם תכולה שימושית שאתם לא מעוניינים בה עוד – תוכלו לתרום אותה לנזקקים או למכור לחנויות יד שנייה. חברת הפינוי יכולה לסייע בעניין פעמים רבות, ולתרום בשמכם או למסור לחנויות המעוניינות בתכולה. התכולה יכולה להיות מכל סוג – אוספים נדירים, תכשיטים, ספרים, רהיטים ועוד.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו