סיבות שונות שבגללן כדאי לפנות למומחה לפינוי חצרות

פינוי גזם גרוטאות ואשפה שהצטברו בחצר הבית

אחד היתרונות של בית קרקע הוא  השטח הפנוי בחצר. השטח הפנוי יכול להיות מנוצל לצורך הקמת פינת ישיבה יפה עבור המשפחה , אפשר גם לשים בו דשא ולהשתמש בו כפינת נוי יפה, או לגדל בו גינת ירק או פרחים . כל הדברים האלה הם רעיונות נפלאים אך הם מצריכים הקדשת זמן רב לתכנון ולביצוע, השקעת מאמץ רב בביצוע התהליך, והשקעה כספית, לכן , עם כל הכוונות הטובות ,אנשים רבים אינם משקיעים בשטח ועם הזמן נצברת בו פסולת רבה. כל רהיט שנזרק, מכשירים חשמליים שהתקלקלו, בגדים שהצטברו, ועוד לכלוכים שונים ומשונים מוצאים את עצמם זרוקים שם, והופכים את השטח שהיה פעם פנוי לערמה של גרוטאות ולכלוך. במקרה כזה יש צורך לבצע פינוי פסולת על ידי מומחים. (הרבה פעמים בזמן ניקוי  החצר נמצאים בה דברים שבעל הבית עצמו שכח כבר מזמן שהם עדיין קיימים). דבר נוסף העלול לקרות הוא הצטברות גזם . הרי אם יש חצר ויש גינה ,יש צורך גם בטיפול בעצים ובשיחים הנמצאים בה. כך קורה שהגנן או בעל הבית מטפל בעצים וגוזם אותם, ונשארת ערימה של עצים וענפים שצריך לפנות. טיפול על ידי מומחה יבטיח לא רק פינוי של החצר מכל הפסולת  , החפצים, והגזם שנמצאו בה, אלא גם מיון החפצים שנמצאו בחצר, זריקת החפצים המיותרים והשבורים, העברה ופינוי של החפצים והפסולת שהיו בחצר, וניקוי החצר לסיום התהליך. 

פינוי חצרות של אגרנים כפייתיים

אגרנות כפייתית היא הפרעה הנובעת מהקושי להיפרד מחפצים. אדם שהוא אגרן כפייתי מרגיש חסך תמידי , ויש לו תחושה של חסר שאינה מפסיקה. הוא מחפש ואוסף חפצים כדי למלא את תחושת החסר הזאת, אך היא אינה מפסיקה, והוא מרגיש צורך לאגור עוד ועוד חפצים מכל מיני סוגים. האגרנות הופכת בסופו של דבר לאובססיה, והאגרן אינו מסוגל להיפרד מהחפצים שלו גם כשהם גולשים כבר לחצר הבית , וכל החצר מלאה בערימות של חפצים זרוקים. במשך הזמן ערימות החפצים גדלות יותר ויותר, נוספת להם גם אשפה שהאגרן מסרב לזרוק ,והן הופכות למטרד ולמפגע סביבתי. נוצרים ריחות לא נעימים ומופיעים תיקנים , מזיקים, ונחשים המהווים מפגע תברואתי הפוגע גם בשכנים, ויש צורך לבצע פינוי דחוף. פינוי אספנות כפייתית צריך להתבצע לצורך שמירה על הסביבה, ומתבצע פעמים רבות בעקבות בקשת השכנים ולמרות התנגדות בעל הבית שמסרב להיפרד מהדברים שלו. חשוב שפינוי כזה יתבצע על ידי בעל מקצוע שיודע להתמודד עם מצבים מהסוג הזה, ויש לו את הכלים המתאימים ואת המיומנות הנדרשת כדי לבצע גם פינוי רגיש ומסובך כזה, בצורה הטובה ביותר.

פינוי חצר לצורך בניה

אדם שקונה שטח ורוצה לבנות עליו את ביתו ,מגלה הרבה פעמים שהשטח שקיבל אינו נקי ממש, אלא יש בו לכלוך, ערימות של חול וגזם, אבנים, ולפעמים גם גרוטאות שנזרקו שם. כדי להתחיל את הבנייה חייבים לפנות את השטח המיועד לבניה, ולבצע פינוי חפצים זרוקים, ופינוי אשפה. גם משפחה שכבר גרה בבית קרקע שיש לו חצר גדולה נזקקת לעתים לפינוי של החצר לצורך בניה. משפחה כזאת מנצלת את החצר בדרך כלל לצרכים שונים. היא יכולה לגדל בחצר עצי פרי,  לגדל בה חיות שונות שאיתן הילדים יכולים לשחק, או ליצור לילדים פינת משחקים קסומה עם נדנדות ומגלשה , ולפעמים אפילו בריכה . אבל כשהילדים גדלים ומתבגרים, נוצר לפעמים צורך להוסיף לבית עוד חלק כדי שהילדים יוכלו לעבור ולגור בו . לפעמים מדובר בבן או בת שמתחתנים ומקימים משפחה משלהם, ורוצים לגור בקרבת ההורים כדי שיוכלו לעזור להם מבחינה כלכלית וגם לעזור בטיפול בנכדים . כדי שאפשר יהיה לבנות צריך לפנות את החצר מכל מה שיש בה ולאפשר בניה. כל פינוי לפני בניה חייב להתבצע בצורה מקצועית ויסודית, כדי לאפשר להתחיל את תהליך הבניה בראש שקט. כדאי לפנות למומחה שיבצע את הפינוי במהירות , ויקפיד על עבודה נקיה.

פינוי חצר לאחר בניה

כל תהליך של בניה הוא תהליך שמחייב עבודה קשה. במהלך הבניה משתמשים בכלי עבודה מסוגים שונים, ובחומרי עבודה שונים המשמשים את בניית הבית. תהליך כזה של בניה עלול ליצור הפרעה לסביבה גם מבחינת רעש, וגם מבחינת האבק והלכלוך הלכלוך שנגרם בזמן הבניה. מדובר בקרשים  באבנים בחול, ועוד המון חומרי עבודה שממלאים את כל הרחבה המיועדת לבניה , ולעתים קרובות משתלטים גם על הרחוב. (למשל: קרשים זרוקים, מסמרים , חוטי חשמל, ועוד דברים דומים.). אם בונים בית גדול יש צורך גם בכמות רבה יותר של פועלים. הפועלים נמצאים בשטח שעות רבות , כאשר מידי פעם הם עושים הפסקה לצורך אכילה ושתיה, ולא תמיד הם דואגים לפנות אחריהם את שאריות האוכל, מה שיוצר לכלוך נוסף. בסיום  תהליך הבניה עדיין נשארים בקרבת הבית הבנוי שקים של חומרי עבודה, קרשים ומסמרים, אריחים ואבנים שונות, זאת בנוסף ללכלוך שמשאירים אחריהם הפועלים. לא נעים להיכנס לבית שהסביבה שלו מלאה במפגעים, וזה יכול להיות גם מסוכן אם יש בבית ילדים קטנים, שעלולים להיפגע. לכן עם סיום תהליך הבניה צריך לקרוא למומחה שיפנה את הכול במהירות וביעילות, כדי שאפשר יהיה סוף סוף להיכנס לגור בבית.

פינוי מחסן שנמצא בחצר של בית או מפעל

עבודה של מומחה העוסק בכל הקשור לענייני פינוי חצרות כוללת גם מקרים בהם יש בחצר הבית מחסן שיש צורך לפנות אותו, אם זה לצורך בניה בשטח החצר, או לצורך ניקוי וטיפול תברואתי, (למשל כאשר מדובר באגרן כפייתי). פינוי מחסנים מצריך קודם כל איסוף של כל הדברים הנמצאים במחסן. זוהי עבודה קשה , שכן לרוב מדובר בכמות גדולה של חפצים מסוגים שונים, שחלקם נמצאים בערימות אחד על השני ואינם מאפשרים תזוזה, ולפעמים גם אינם מאפשרים כניסה למחסן, ומקשים על העבודה. בנוסף, במחסן יהיו בדרך כלל גם חפצים גדולים מאוד שהונחו שם, כמו רהיטים גדולים (ארונות, מיטות, ספות ישנות) , או מכשירי חשמל ישנים שחלקם כלל לא עובדים , והם כבדים וקשים לפינוי ( כמו למשל: מקרר, מכונת כביסה, וכדומה. ). אחרי איסוף החפצים יש צורך גם כאן לבצע מיון של כל מה שהוצא מהמחסן, לזרוק את מה שניתן לזרוק , ואת השאר לפנות. צריך לקחת בחשבון שתהליך פינוי של מחסן יכול להיות מורכב מאוד, ובמקרים מסוימים נדרשת כמות רבה של פועלים , ונדרשים כמה ימי עבודה. תהליך הפינוי מורכב וארוך עוד יותר כאשר מדובר במחסן הנמצא בחצר של מפעל. במקרה כזה מדובר בדרך כלל במחסן גדול מאוד, דבר שמחייב להקדיש זמן רב לעבודת איסוף ולהוצאת הדברים שנמצאים במחסן. במחסן של מפעל יכולים להיות גם חומרים מסוגים שונים, שחלקם עלולים להיות חומרים רעילים, ויש צורך להיזהר. רצוי להשאיר את הטיפול בפינוי החצר לאנשי מקצוע מומחים שיבצעו עבודה יסודית.

')} 




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו