מתי צריך פינוי דירה?

פינוי דירה – מתי ?

המושג פינוי מדירה מתייחס למכלול רחב של שירותי פינוי מסוגים שונים. כאשר מדברים על פינוי מתכוונים בראש ובראשונה לפינוי חד כיווני, כלומר הוצאת כל התכולה של הדירה והשארת הדירה (או החלל המדובר) ריקה לגמרי. שירות של פינוי דרוש כאשר צריך לבצע, למשל, פינוי דירה וירושה, או כל סוג של פינוי אחר – פינוי אגרנות כפייתית או פינוי של מקלט ומרפסת. על מנת שהפינוי יתבצע ללא דופי צריך להזמין את השירות של מי שמומחה לכל סוגי הפינוי בארץ – שי שטיקגולד.

שי שטיקגולד מנהל את החברה שלו באופן נכון, רציני ואחראי ביותר. יש לו ניסיון רב בכל סוגי הפינויים והוא אפילו זכה לאות אמון הציבור על שירותיו המעולים. שי מבטח בפוליסת צד ג' גם את העובדים שלו וגם את החפצים של הלקוח וגם זה מראה על רצינות רבה מצדו כלפי הלקוח. העובדים שלו יגיעו בזמן אשר נקבע עם הלקוח, הם בעלי הופעה נאותה, יבצעו את משימות המיון, הסידור והפינוי, ינקו אחריהם גם את הדירה וגם את חדר המדרגות וכל מעברי הבניין שהיה בהם לכלוך בשל עבודות הפינוי.

מה עוד כדאי לדעת על פינוי דירה?

סוגים נוספים פינוי יכולים להיות פינוי משרדים או פינוי מחסנים בגדלים שונים. אנשים רבים כבר הבינו את הצורך בחברה מקצועית המתמחה אך ורק בסוגים של פינוי ומבינים שהחברה של שי שטיקגולד היא הכתובת שאליה צריך לפנות על מנת לקבל שירות מעלה, ולא פחות מכך, של פינוי מכל סוג. פינוי דירה של מגורים או ירושה הוא רק חלק אחד שבו מתמחה החברה של שי. אפשר גם לבצע פינוי דירה למכירה וכך להבטיח שהדירה תהיה פנויה וריקה מהר מאד והלקוח עצמו לא יצטרך להתעכב ולבצע זאת.

דברים חשובים אודות שי שטיקגולד

שי כאמור הינו בעל ניסיון רב ואין משימת פינוי שהוא לא יוכל לבצע בעזרת צוות העובדים המסור שלו. העובדים שומרים על שקט לבל יפריעו ללקוח ולשכנים, ישמרו על כללי בטיחות ויטפלו עם הרבה רגש בחפצי הלקוח.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו