מתי צריך לבצע פינוי דירה?

מפנים בתים

משימה של פינוי מדירה שונה מאד ממשימה של מעבר דירה והובלת חפצים ממקום למקום. כפי שניתן להבין מעצם השם – כאשר צריך לבצע פינוי דירה וירושה, למשל, הכוונה היא בהוצאה של הרהיטים ומציאת פתרון לכל מה שמוציאים, מתוך רצון להשאיר את הדירה ריקה – מכל סיבה שהיא. פינוי ירושות הוא אחד מסוגי הפינוי הנפוצים והמוכרים. ישנו מצב נוסף שבו נדרש לבצע פינוי של תכולה וחפצים והוא כאשר מדובר בתופעה של אגרנות כפייתית. זהו אפילו מצב שעלול להיות מסוכן ולכן הפינוי כאן קריטי ביותר.

כאשר אדם אשר נחשב לאגרן כפייתי הגיע למצב שחייבים לבצע אצלו פינוי דירה זה אומר שכבר אי אפשר לזוז ולהתנהל בתוך הדירה שלו, שהיא מלאה לעייפה ברהיטים, חפצים, פריטי נוי ומוצרי חשמל אשר רובם אפילו כלל לא בשימוש. מצב זה מסוכן מפני שאבק רב יכול להצטבר על הרהיטים והגיע הזמן לפנות ולאוורר. מצב נוסף אשר דרושים בו שירותי פינוי מקצועיים הוא פינוי משרדים. אם במקרה שהמשרד נסגר וחדל מלתפקד או שיש צורך בפינוי לשם חידוש או שינוי במשרד.

מי מבצע את הפינוי?

כמו בכל תחום ותחום צריך לפנות אל מי שמומחה בתחום הפינוי על מנת לדעת בוודאות כבר מהתחלה שהפינוי יתבצע על הצד הטוב ביותר. שי שטיקגולד הוא הבעלים של החברה המובילה בארץ לכל סוגי הפינויים והוא מעסיק צוות עובדים אשר יודע את העבודה ומנוסה בכל אתגר ובכל משימת פינוי הנדרשת. העובדים מוסמכים ויודעים כיצד לפנות רהיטים, הם יעשו את העבודה באופן הטוב ביותר תוך הפרעה מינימלית לשכנים, לדיירים וללקוח עצמו. גם העובדים וגם החפצים של הלקוח מבוטחים בפוליסת צד ג' למקרה של פגיעה.

מדוע לבחור דווקא בשי לביצוע פינוי דירה?

כאמור, שי שטיקגולד הוא המומחה בארץ לכל סוג של פינוי. הוא יידע להתמודד עם כל פינוי, של כל חפץ מכל מקום. הוא יגיע מבעוד מועד את הדירה שאמורה להיות מפונה כדי לראות מה יש שם וכיצד להיערך. חברתו זכתה באות אמון הציבור.

 




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו