מפולת של חפצים

לא רואים בית מרוב חפצים

ההתמודדות עם החפצים בתוך הבית, המחסן או המקלט הינה התמודדות לא פשוטה לאף אחד מאתנו. פעמים רבות קורה כי במהלך חיי היום יום בני האדם אוספים חפצים רבים מאד ואינם יכולים למצוא את הזמן או האנרגיה הדרושה למיון והיפטרות מהחפצים שאינם צריכים. בחיי היום יום הלחוצים של כולם, נראה כי אין מספיק שעות ביום כדי להתמודד גם עם החפצים הרבים שאנחנו אוספים. חפצים, בגדים ורהיטים שהיינו צריכים פעם כגון לולי תינוקות, שולחנות וארונות, שהנחנו שנצטרך שוב מתישהו והשארנו אותם למשמורת במחסן או חדר בתוך הבית- רק כדי לגלות שהשנים עוברות והחפצים אינם בשימוש והמקום בתוך הבית הולך ומצטופף. פנייה אל שירותי פינוי חפצים וריהוט של "צוות פינוי דירה", מתאימה לכל אדם שחש כי החפצים הרבים שנמצאים ברשותו משתלטים על חלקות טובות בתוך הבית שלו. המדד שלכם צריך להיות פשוט: אם לא השתמשתם בחפץ מסוים יותר משנה, הסיכוי כי תשתמשו בו שוב קטן ככל שעובר הזמן והשמירה עליו לא מועילה לכם בשום צורה. לעיתים קורה כי הצורך בפינוי החפצים ידוע לכם, אך הרצון שלכם לעשות זאת בעצמכם מונע מכם לעשות זאת באופן מהיר ויעיל, או שההתמודדות קשה לכם פיזית- לא קל לעסוק במיון ופינוי חפצים עם ילדים קטנים, כשיש עבודה תובענית או בגילאים המבוגרים. בדיוק בשביל זה, אנחנו ב"צוות פינוי דירה", כאן בשבילכם במרחק של שיחת טלפון אחת בלבד.

תהליך הפינוי

גם לאנשים העסוקים ביותר שיש להם מעט מאד זמן להשקיע בתהליך הפינוי וגם לאלה שאין להם את היכולות הפיזיות לעבור על ערמות החפצים יש פתרון פשוט למדי: חברת "צוות פינוי דירה" מציעה שירותים של פינוי חפצים יעיל, מקצועי ומהיר- בגמישות ויעילות של עבודה. כך תוכלו לא לבזבז זמן, אנרגיה ומשאבים נוספים- ע"י מתן הוראות פשוטות ומפורטות לממייני, אורזי ומפני החברה. כחלק מתהליך הפינוי ההוראות שלכם יכובדו במלואן, חפצים בהם תהיו מעוניינים יארזו בנפרד מחפצים מהם תרצו להיפרד. חפצים שבורים, ישנים או כאלה שאין יכולת לעשות בהם שימוש חוזר יגיעו אל אתרי אשפה מורשים. מדובר על יתרון של ממש שכן הערכות פרטית בנוגע לאתרי האשפה המורשים דורשת זמן לא רק למיין את האשפה אלא למצוא את האתרים המורשים ולהגיע אליהם. טרחה זו נחסכת מכם בעת הזמנת שירותים מקצועיים של פינוי בתים וחפצים של חברתנו- אז הרימו טלפון כבר היום. בנוסף, קיימת אפשרות לתרום חפצים בעלי פוטנציאל שימוש חוזר או למכור אותם לחנויות יד שנייה- רק מיון החפצים וסידורם בארגזים יחסוך לכם זמן ומרץ רב, אך חברת "צוות פינוי דירה", נותנת לכם גם שירות מתקדם נוסף של רכישת החפצים הללו. זוהי דרך נהדרת להוזיל עבורכם את הוצאת הפינוי ולהפטר מהחפצים באופן מהיר ובלי התעסקות נוספת עמם. ייתכנו מקרים בהם ערך החפצים המפונים ישתווה למחיר עבודת הפינוי- כך שהפינוי לא יעלה לכם כלל ובמקרים אחרים הוא יוזיל את העבודה באופן משמעותי.

בתוך הבית

פינוי חפצים מיותרים מתוך הבית, בין אם מתוך מחסן או חדר מסוים אחד, הוא פינוי מהיר יחסית אלא אם כן מדובר על פינוי בית מלא. מובן שיש התחשבות בטיב החפצים- ריהוט כבד יקח זמן ומאמץ גדולים יותר וגם ציוד מורכב יותר להורדתו והובלתו, מה שיבוא לידי ביטוי במחיר. בעוד חפצי נוי או חפצים קטנים יכולים גם להיות מפונים מבתיכם בחינם, בתנאי שערך החפצים מפצה על עבודה הפינוי עצמה. חברת "צוות פינוי דירה", מקפידה על עבודה מהירה ויעילה בכל סוגי הפינוי שלה, אך כאשר מדובר על פינוי מתוך בית בו מתנהלים חיי יום יום- אחריות החברה והתנהלותה המהירה והאיכותית עולה מדרגה נוספת. ההקפדה היתרה על שמירת הבית, כדי למיין, לארוז ולפנות את החפצים ללא נזקים לקירות או רצפות היא מרבית וגם השמירה על חדרי המדרגות בבניינים משותפים היא סדר עדיפות מבחינתנו. כאמור, חברת "צוות פינוי דירה" עושה את כל המאמצים למזער את חוסר הנוחות לדיירי הדירה והבניין כולו. פנייה ישירה אל החברה כבר עכשיו תאפשר לכם גם להתעניין במחירים המיוחדים שלנו למזמיני שירותי פינוי היום- כך שאם לא תוכלו להוזיל את עלות הפינוי ע"י מכירת החפצים, עדיין תוכלו לרכוש את שירותי חברת "צוות פינוי דירה" במחירים משתלמים במיוחד- שיחסכו לכם הרבה כסף ולא רק כאב ראש.

פינוי מחסנים

במקרה בו פינוי החפצים אינו פינוי תכולת דירה אלא פינוי מחסנים חיצוניים או מקלטים- הצורך בשמירה על הסביבה עולה אפילו יותר. מחסנים הממוקמים בחצרות פרטיים הם לרב מחסני פלסטיק ויכולים להיות רגישים לנזק בידי עובדים לא מיומנים או לא זהירים בעת הוצאת חפצים ופינויים. גם החצרות עצמם, המושקעים ברב המקרים בהרבה תשומת לב, זמן וכסף, יישמרו באופן בלתי מתפשר כאשר תזמינו את שירותי חברת "צוות פינוי דירה". כאשר מדובר על פינוי מחסנים ומקלטים של בניינים משותפים חשיבות של מהירות העבודה, מינימום הנזקים והלכלוך שנגרמים לסביבת העבודה קריטיים גם כן. ככל שסביבת העבודה צפופה ואינטנסיבית יותר, כן חשיבות השמירה על הניקיון עולה וגם מורכבות הפינוי. כך למשל פינוי דירה בתל אביב יכולה להוות אתגר רציני מבחינות רבות: צפיפות הכבישים שאינה מאפשרת במקרים רבים חנייה צמודה לבניין, צפיפות חדר המדרגות שעלולה שלא לאפשר הורדת חפצים רחבים וכבדים ועוד סיבוכים יקשו על עבודת הפינוי. מזל שהחלטתם לרכוש את שירותי "צוות פינוי דירה"- המיומנים גם בפינויים מורכבים כאלה.

 

כמה מילים על פינוי מקלט

"צוות פינוי דירה" נותנת גם שירותים משלימים של ניקיון, סיוד והדברה- שירותים יעילים במיוחד כאשר מדברים על פינוי מקלטים. לעיתים קרובות למדי, בבניינים ישנים בהם אין מחסן לכל דייר, הופך המקלט למן מחסן משותף לכל הדיירים. הדבר בעייתי במיוחד לאור המציאות הביטחונית במדינת ישראל, הדורשת מאתנו להשאיר את המקלט פנוי ומוכן לתפקידו בכל עת. אם ועד הבית והדיירים מחליטים לערוך פינוי מקלטים- יהיה קל ופשוט להזמין גם שירותים משלימים של הניקיון, הצביעה וההדברה שמאפשרת חברת "צוות פינוי דירה", כדי לסיים את העבודה בזמן קצר וביעילות גבוהה- מבלי להתעסק עם נותני שירות נוספים. ההזנחה במקלטים יכולה להיות בעלת תוצאות גרועות יותר מאשר ההזנחה בבתים בגלל חוסר האוורור, וערימות של חפצים עלולות להיות מסכנות חיים ברמות שונות: הן עלולות לצבור אבק וטחב, לעודד התרבות של מזיקים או חיידקים מסוכנים (למשל כאשר מדובר על נייר של ספרים או עץ של ריהוט יש סיכוי מוגבר למזיקים) ומהווים גם סכנה ממשית של מפולת אם יהיה צורך להתפנות אל המקלט ללא הודעה מוקדמת, בעודו מלא חפצים. הרימו טלפון אל חברת "צוות פינוי דירה" וראו את המקלט שלכם הופך ממחסן חפצים מיותרים, מוזנח וחסר חן- למקום בו אפשר לבלות בשקט כמה ימים במקרה חירום, מושקע ומטופח וכמובן- בטיחותי לכם ולילדיכם. הדרך הטובה ביותר להתחיל פינוי, מתחילה בטלפון אחד- אלינו.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו