מי מפנה דירות מלאות עיתונים וספרים, אנחנו

 

ומי אתם אלו -אוגרי הספרים והעיתונים?

לפני שנפנה לפתרון הפינוי- איך הגענו לשם? אז לא באמת מסובך להגיע לאגירה מופרזת של עיתונים או ספרים אלא לא רק אגרנים כפייתיים נגררים לשם, ספר או עיתון הוא מוצר שרוב האנשים צורכים מדיי יום. הסיבה לזרוק ספר לא באמת קיימת ולהפך כנראה שעם הזמן הוא משתבח יותר, ועיתון? הוא לא כבד מדיי בשביל לתת לו להישאר וגם יש קטע מגניב בלאגור עיתונים מתאריכים שונים.

רק שכל זה יכול ללכת רחוק מדיי, אתם רוצים כל-כך הרבה ספרים בבית בכל מיני ז'אנרים או צבעים, או אולי בכמה שפות ושנות ייצור, היסטוריה עתיקה יותר ופחות- עד שכבר אין מקום לדברים אחרים והבית נהפך לסוג של ספריה, אנחנו בבעיה.

ועכשיו. אל דאגה, הספרייה שנהייתה לכם בבית- תתפנה.

אז מי מטפל ביבליופילים האלו, נסביר רגע. ביבליופילים אלו סוג האנשים האוהבים לאגור ספרים בכמויות אדירות, פינוי דירה של אנשים כאלו הופכת להיות בעייתית בגלל כמויות הפינוי ויעד הפינוי הלא ידוע. כאן אנו נשמח לעזור ונעזור! , ה"מרכז לסיוע לאגרנים כפייתיים" טיפל בבעיה שלכם לא מעט, אנו נארגן לכם את העניין בקלות.

"המרכז לסיוע לאגרנים כפייתיים" מטפל בסיפורים כמו שלכם כל הזמן, האגרנים אשר חשים אובססיה לשמירה ואספנות של חפצים ופריטים בלתי נצרכים בלי סוף כמובן זקוקים לעזרה מקצועית עבור פינוי ושיקום הדירה, ודאי שביניהם אוגרי הספרים והעיתונים מקבלים את מקומם והמרכז ידע לטפל בצורה הטובה ביותר עבורם.

ולבסוף מה שחיכיתם לו: עיתונים וספרים מיותרים אשר חוסמים לכם את הבית ממעבר ובכלל- יעופו מהר מאוד והבית יחזור לעצמו. אל תחכו יותר מדיי ותפנו אלינו, ההבטחה לשינוי סופי היא עלינו, רק חפשו אותנו בטלפון : 0507454504. ונענה מיד.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו