מי מסדר מארגן ומנקה דירות מלוכלכות ומוזנחות

ארגון וניקיון דירות מוזנחות 

די מהר לאחר שהשתחררתי מהצבא מצאתי את עצמי בתחום הפינוי. עד מהרה הבנתי שקיים צורך אמיתי אצל אנשים לקבל עזרה בתחום הפינוי, כך שאט אט בניתי את חברת "שי פינוי דירה" בראשה אני עומד בגאווה גם כיום, כאשר לצדי שורת אנשי צוות איכותיים שמלווים אותי לאורך השנים ומאחורי שורה ארוכה ביותר של לקוחות מרוצים. כיום השירות שלנו נמצא בשיאו, כך שהוא יודע להעניק מענה מושלם עבור כל מי שמחזיק ציוד עודף בדירתו (או בכול מקום אחר) ואף עבור כל מי שמבקש לחזור לגור בדירה שראויה למגורים, בין היתר גם מבחינת נראות, סדר וניקיון.

לצאת ממעגל הבושה

השירות שאני מעניק אינו רק פרקטי, אלא גם כולל הרבה רגש ונובע מתחושת שליחות כנה, ולו כיוון שאני שמח שביכולתי לעזור לאנשים אשר מתגוררים בבית עמוס בחפצים מיותרים (ואף בבית מוזנח ומלוכלך), לחזור לחיות בבית נקי, מסודר וחף מחפצים מיותרים. מכאן שאם גם אתם מבקשים התחלה חדשה, אם גם אתם מבקשים לאפס את מצב הבית, אם גם אתם מבקשים להחזיר את הארונות להיות מרווחים ואת החדרים להיות מזמינים, אם גם אתם מבקשים לחזור להיות מקבלי אורחים ואם גם אתם מבקשים להפסיק להתבייש ממצב הדירה, הרי שאתם מוזמנים לפנות אל שירותי "שי פינוי דירה" וליהנות מעזרה חשובה, יעילה ואדיבה.

מחזירים את השליטה לבעל הבית

אני פונה אל כל מי שמרגיש שהבית השתלט עליו, אני פונה לכל מי שמרגיש שהוא מאבד שליטה על הסדר שבביתו, אני פונה לכל מי שכבר הרבה זמן מבקש להוציא חפצים מהבית, אני פונה לכל מי שביתו הפך להית סכנה תברואתית ואני פונה לכל מי שמתבייש להכניס אנשים אל ביתו – אפשרו לחברה המקצועית שלי לבוא לקראתכם, אפשרו לחברה המקצועית שלי להושיט לכם יד, אפשרו לניסיון העשיר שלנו להוכיח את עצמו, אפשרו לאנשים מקצועיים לתמוך בכם ואפשרו לבית שלכם לשוב להיות מקום שמעניק תנאי מגורים הולמים. כאן יש לציין שלרגע אין לחוש בושה, לרגע אין לחוש שמצב הדירה יזעזע אותנו ולרגע אין לאבד תקווה, ולו כי במשך השנים ראינו לא מעט דירות מוזנחות ואף מצבי קיצון של זוהמה. לא פעם פינינו ערימות פסולת מבתים ואף נתקלנו בפגרים, לשלשת יונים, עובש, חלודה, שאריות מזון וכדומה. מכאן שאנו מגיעים ערוכים ומנוסים על מנת לעזור לכם לחיות בבית שראשית כל אינו מכיל ציוד שאינו רצוי (וכמובן שגם פסולת שאינה רצויה) ושנית אנו מגיעים ערוכים עם מגוון חומרי ניקיון, הדברה ואף חיטוי, וזאת על מנת שבתום יום הפינוי הדירה שלכם תחזור להיות ראויה למגורים.

לחזור לגור בתנאים ראויים

מניסיוני הרב למדתי שלא פעם אנשים שגרים בדירות מוזנחות גם נוטים להתבודד מהחברה, ולו מתוך בושה ומתוך ייאוש שהחברים ובני המשפחה לא מבינים מה עובר עליהם. כאן אני נכנס לתמונה, על מנת לאפשר לכם לשוב ולפתוח את הדלת בפני אותם אנשים שחשובים לכם, ואני עושה זאת עם תחושת סיפוק גדולה. כמו כן, לצד שירותי פינוי וניקיון, אנו גם שמחים להחזיר את הדירה שלכם להיות מסודרת. מכאן שאנו טורחים לנקות גם את הציוד שנותר בדירה ואף להחזיר כל פריט למקום האידאלי – כמובן שהנחיית בעל הבית. מכאן שאם לרגע תעצרו ותבינו שע"י שיחת טלפון אחת ניתן לצעוד אל עבר דירה מפונה, מוסדרת ונקייה, גם אתם עתידיים להבין כמה חשוב לאפס את מצב הדירה וכמה גם לכם מגיע לחזור לגור בתנאים ראויים.

תמיכה, יעילות ואדיבות

מה מוביל אנשים לאפשר לביתם להפוך לאזור שמהווה סכנה תברואתית? ובכן יש כאלו שעברו טראומה, יש כאלו שאיבדו אדם קרוב, יש כאלו שלוקים בחרדה ויש עוד מנעד נרחב של סיבות. בכול אופן טוב לדעת שכן ניתן לקבל עזרה, טוב לדעת שלא אתם צרכים לשאוב את הכוח לקום ולהתחיל לטפל בכול ומרגיע לדעת שצוות מקצועי קיים בדיוק עבור משימות מעין אלו. כמו כן לצד היעילות, המקצועיות והניסיון הרב שתורם רבות לביצוע המשימה על הצד הטוב ביותר, גם טוב לדעת שהצוות עצמו אנושי, נעים ומכיל. כאן אעצור ואציין שאני מאוד גאה בצוות שלי ושמח בו. מדובר בצוות אדיב ומקצועי אשר מלווה אותי לאורך השנים. מכאן שכולם מחזיקים בניסיון עשיר וכולם מוכיחים פעם אחר פעם שאם משלבים נכונה בין מקצועיות לבין אכפתיות כנה, התוצאות מדברות בעד עצמן.

אודות הצוות

את הצוות שלי הרכבתי באופן מושכל, כאשר בין היתר הקפדתי שכל חבר צוות נבחר יהיה אנושי, אדיב ואמפטי, ולו כי לא פעם מצבים של פינוי תכולה וכניסה לבתים פרטיים של אנשים מצריכים מאנשי הצוות לדעת כיצד לגשת, מה להקרין ואף מתי לעצור את העבודה ולהיות שם עבור בעל הדירה אשר מתקשה לעמד בשינוי.

שלב ראשון

לצד מגוון דירות סטנדרטיות אליהן אני והצוות שלי מגיעים, גם חשוב לי לציין שאנו מגיעים ללא מעט דירות מוזנחות ובמצב רע במיוחד. עם זאת, הניסיון העשיר אינו מאפשר לי לפעול על אוטומט, וזאת כי למדתי שלקראת כל משימת פינוי, חיטוי וסידור יש להיערך באופן אישי, ולו כי לכל דירה יש נתונים מעט שונים ולכל כתובת יש להיערך באופן מעט שונה – כאשר שורת המשתנים הבאה משפיעה ישירות על אופי התנהלות: אופציות חנייה, אופי הציוד, כמות הציוד, סוג השכנים, הקומה בבניין וכמובן שגם אופי בעל הבית והדגשים שהוא מבקש להשמיע. מכאן שכל לקוח מקבל את מרב תשומת הלב ואת כלל שירותי הפינוי אשר מבוצעים על הצד הטוב ביותר: פינוי, ניקוי, חיטוי, הדברה, סיוד, תיקונים קלים וסידור הדירה.

 פגישה מקדימה

כאיש שמאמין בהליך עבודה מסודר, אני מקפיד להגיע לפגישה מקדימה במוקד הפינוי. באופן שכזה גם אני זוכה להבין במדויק במה מדובר ומכאן שאני יכול להתחיל להכין תוכנית עבודה מסודרת, להבין כמה אנשי צוות צריך, איזה ציוד ייעודי צריך וכדומה, וגם הלקוח זוכה להכיר אותי, לספר לי מעט מה חשוב לו ואף לתת דגשים נוספים. בתום הפגישה ניתנת הצעת מחיר וניתן להתחיל לצעוד אל עבר בית שראוי למגורים. אומנם פגישה מקדימה דורשת ממני הגעה כפולה למוקד הפנוי, אך אני מאמין בשקיפות מלאה וביעילות הרבה של הכנה מקדימה, ועל כן אני עושה את הטוב ביותר עבור הלקוח, עוד מהשלבים הראשוניים ביותר.

תחושת שליחות

כבר ציינתי שחברת "שי פינוי דירה" יודעת לפנות כל סוג של תכולה מכל מקום, כך שאין זה משנה אם מדובר בציוד רב או מועט, כבד או מאסיבי אשר דורש פירוק מקדים, ואף אין זה משנה אם מדובר בקומת גג ללא מעלית, או בקומת מרתף בבית ללא גישה נוחה עם הרכב לנקודת הכניסה. כמו כן בעת הצורך אני מביא מנוף, או דואג לכמות יותר גדולה אנשי צוות מיומנים. בשורה התחתונה חשוב לי לשוב ולציין שאין בעיה עמה אינינו יודעים כיצד להתמודד, אין צורך לחוש נבוכים ועבורנו העבודה היא לא רק פרנסה, אלא גם שליחות חשובה ואנו תמיד מבקשים להוציא עוד לקוח מרוצה ועל כן נשמח להושיט גם לכם יד.

 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו