מידע חשוב על פינוי ירושות ועזבונות

כל מה שצריך וחשוב לדעת על שירותי פינוי ירושות ועזבונות

פינוי ירושות ועזבונות, מסביר לנו שי שטיקגולד, קבלן פינוי מוסמך עם וותק מקצועי של למעלה מ-30 שנה בענף הפינוי, "הוא שירות פינוי מקצועי המיועד ליורשים על פי צוואה או על פי דין ו/או לממונים על העזבון של אדם כזה או אחר שנפטר מן העולם".

מה נדרש ממזמיני השירות לצורך השלמת תהליך הפינוי?

"על מנת לבצע תהליך של פינוי ירושות ועזבונות, אנחנו בשי פינוי דירה, מחייבים את מזמיני השירות בהצגת מסמך משפטי המעיד על כך שמזמין השירות הוא אכן היורש הרשמי של תכולת הירושה ו/או הממונה על העזבון. דרישה זו נועדה למנוע מצבים ומקרים בהם השירות ניתן לאדם שאינו נמנה ברשימת היורשים, ובתוך כך, למנוע מפח נפש ליורשים הרשמיים".

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

מה כולל השירות?

"בדומה לכל שירות פינוי אחר המיושם על ידי הצוות המקצועי והמנוסה של שי פינוי דירה, גם במסגרת שירותי פינוי ירושות ועזבונות, אנו דואגים להתאים את תהליך הפינוי להיקף וסוג התכולה המיועדת לפינוי, כאשר בין יתר הנושאים עליהם אנו שמים דגש מקצועי נכללת גם פעולה של מיון וסינון פריטי הירושה הנדרשים לפינוי. פעולה זו, מאפשרת ליורשים הרשמיים, להחליט איזה פריטי ירושה מיועדים לפינוי ואיזה פריטים הם מעוניינים לשמור ברשותם. מעבר לכך, אנו דואגים לבצע את הפעולות הבאות:

  • פירוק של פריטי ריהוט כבדים ומסורבלים לצד פירוק של ארונות מטבח ישנים, ארונות קיר וכדומה
  • פינוי יעיל ובטיחותי של כל פריטי תכולת הירושה והעברתם לאתרי פסולת ומחזור
  • ביצוע עבודות תחזוקה קלות בשטח הדירה בה בוצעו עבודות הפינוי
  • ניקיון יסודי של סביבת המגורים עם סיום מלאכת הפינוי

וזאת לצד שירותים נלווים נוספים הניתנים להתאמה על פי מצבה התחזוקתי של דירת הירושה".

האם אתם רוכשים פריטי ירושה?

"אנחנו בשי פינוי דירה מאפשרים ליורשים להעביר לרשותנו את הבעלות על פריטי ירושה כאלו ואחרים בהם אנו מוצאים עניין, כאשר בחלק מהמקרים אנו רוכשים בכסף את הפריטים ובחלק מהמקרים אנו מקזזים את עלות הפריטים מהעלות הכוללת של שירותי פינוי ירושות ועזבונות. כך או אחרת, ניתן להעביר לידינו את הבעלות על פריטי התכולה שאינם נחוצים ליורשים הרשמיים או לממונה על העזבון".

מה מאפיין את השירות?

"מעבר ליחס ולשירות האישי המוצע על ידינו לכל לקוח/ה, אנו מקפידים על תהליך המיון המקדים של תכולת הירושה, ובתוך כך, לאפשר למזמיני השירות שהם היורשים הרשמיים, להיפרד מהתכולה שבמקרים רבים היא הרבה מעבר לרכוש פיזי"

אם גם אתם נדרשים לשירותי פינוי ירושות ועזבונות או מעוניינים לקבל ייעוץ מקצועי לקראת תהליכי פינוי של פריטי ירושה ועזבון, אתם מוזמנים ליצור קשר עם שי שטיקגולד ולהסתייע בשירותיו המבוססים על 30 שנות ניסיון בתחום.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו