מומחה פינוי דירה: קונה ירושות ותכולה ישנה

אני קונה ירושות ומפנה תכולה ישנה

קונה ירושות ותכולה ישנה – אנחנו במומחה פינוי דירה מעמידים לרשות לקוחותינו שירות מקצועי המכונה: קונה ירושות. במסגרת שירות זה אנו רוכשים חלק מהדירה אותה אתם מעוניינים לפנות משטח ביתכם, וזאת במקרים בהם מדובר בפריטי תכולה שווי ערך כספי. הליך המכירה-רכישה מתבצע לאחר הערכת שווי על ידי שמאים מקצועיים מטעמנו ולאחר ניהול משא ומתן בינינו לביניכם בנוגע לסכום הקנייה. הפריטים 

אותם אנו רוכשים בדרך כלל כוללים בין היתר: כלי כסף וזהב, מוצרי יודאיקה, עתיקות, מערכות ריהוט מסוגננות ומעוצבות, אוספים ישנים ופריטי תכולה נוספים בהם אנו מוצאים עניין.

את הליך המכירה- רכישה אנו מנהלים באמצעות מסמך חוזי הכולל בתוכו רישום מדויק של העברת הבעלות בגין התכולה תמורת הסכום המסוכם בינינו לביניכם. בנוסף, ההסכם כולל סעיף בו אתם מצהירים כי פריטי התכולה אותם אתם מעבירים לבעלותנו הינם בבעלותכם הבלעדית. במקרים מסוימים, תוכלו להמיר את סכום הרכישה של פריטי התכולה אותם אנו רוכשים מכם לצרכי קיזוז עלויות שירות הפינוי המוצע על ידינו או אחד מהשירותים הנלווים למלאכת הפינוי.

מומחה פינוי דירה-כל היתרונות

אנחנו ב-מומחה פינוי דירה עוסקים במלאכת הפינוי זה למעלה מ-25, ולאורך כל שנות פעילותינו בענף אנו מעמידים לרשות לקוחותינו סל של יתרונות הכוללים בין היתר:

  • צוותי פינוי מיומנים ומנוסים המתמחים בביצוע כל עבודות הפינוי
  • אנו מחזיקים ברשותנו ציוד פינוי מקצועי ומקיף המאפשר לכם מהליך פינוי יסודי, מהיר ובטיחותי
  • אנו מקפידים לפנות את פריטי התכולה אך ורק לאתרי פסולת ומחזור מורשים ובכך מונעים מכם הטלת קנסות בגין השלכת תכולה ופסולת במקומות שאינם ראויים לכך בהתאם לתקנות העזר העירוניות המותקנות במקום מגוריכם.
  • אנו עושים הכול על מנת לאפשר ללקוחותינו להיות שבעי רצון גם מהשירות וגם מהיחס האישי עליו אנו מקפידים לאורך כל הדרך.
  • אצלנו במומחה פינוי דירה, כל אנשי הצוות מחזיקים בתעודת יושר מטעם משטרת ישראל דבר המעיד על אמינותם ויושרם המקצועי.

מומחה פינוי דירה- המקצוענים לשירותך!

צוות מומחה פינוי דירה מורכב ממספר צוותי פינוי מנוסים ומיומנים הפועלים בכל רחבי הארץ. עבודת הפינוי של כל אחד מהצוותים שלנו מיושמת באמצעות תכנית פינוי הנבנית עבור כל לקוח ולקוחה שלנו, והיא מותאמת לצרכי הפינוי, מטרת הפינוי, היקף הציוד המיועד לפינוי ומורכבות הפינוי בשטח. הידע והניסיון העומד לרשותנו מבטיח לכם פתרון מיידי לכל בעיה המתעוררת במהלך הפינוי.

צוותי הפינוי שלנו מנוהלים על ידי שי-גולד, קבלן פינוי מוסמך בכל וותק מקצועי של למעלה מ-25 שנה, דבר המבטיח גם לכם הליך פינוי יסודי ומקצועי משלב התכנון ועד לסיום העבודה. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום ולהיחשף לפתרונות הפינוי המוצעים על ידינו.

רוצים לדעת יותר על שירותי הפינוי שלנו לכל מטרה? חייגו אלינו עוד היום 03-9240718

 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו