מומחה פינוי בתים – נותן שירות גם בשוהם

מומחה פינוי בתים בשוהם

אם אתם מחפשים מומחה פינוי בתים בשוהם עבורכם משימת פינוי בתים , מומחה פינוי דירה מציעה לכם את השירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק הפינוי הישראלי. מומחה פינוי דירה היא החברה הותיקה והמקצועית ביותר בישראל, ומספקת לכם שירות ברמה גבוהה, לרבות ביטוח מלא, רמת מומחיות גבוהה, סל של שירותים משלימים, ניקיון יסודי לאחר הפינוי והכל במחירים אטרקטיביים והוגנים ללא תחרות בשוק הפינוי הישראלי.

התמודדות עם כל אתגר פינוי

לאורך שנות פעילותה בתחום בנתה לעצמה חברת מומחה פינוי דירה שורה של יכולות מתקדמות על בסיס פעילותה במגזר הפרטי, העסקי, המוסדי והתעשייתי. יכולות אלה מאפשרות לנו לבצע פינוי בתים מכל קומה, לרבות קומות גבוהות בבניינים רבי קומות, פינוי באמצעות מנוף המופעל מן הקרקע או מותקן על גג הבניין, פינוי באמצעות משטחי הרמה גדולים, פינוי באמצעות משפכי פסולת בניין וכל אתגר פינוי אחר כנדרש על פי מאפייני משימת הפינוי הספציפית.

בטיחות וביטוח לפני הכל

אנו מקפידים על מדיניות בטיחות מלאה ופועלים עם כיסוי ביטוחי מלא לכל מקרה ביטוחי שעלול לצוץ במהלך משימת הפינוי. לשם כך, מבוטחת כל משימת פינוי בשורת הביטוחים הבאים:

  • ביטוח צד ג'
  • ביטוח נזקי גוף
  • ביטוח מבנה
  • ביטוח תכולה
  • ביטוח עובדים

כמו כן, אנו מיישמים מדיניות בטיחות קפדנית אותה בנינו לאורך שנים של פעילות בתחום, ומיישמים אותה בכל משימת פינוי לרבות המשימות הפשוטות והקלות ביותר לביצוע.

צוות עובדים ומיומן וסל שירותים משלימים

צוות העובדים של מומחה פינוי דירה עובר הכשרות תקופתיות על מנת לספק ללקוח את השירות הטוב ביותר, ובכלל זה ביצוע עבודה יסודית ואיכפתית, עבודה שקטה ורגועה עם מינימום הפרעה לשכנים, עמידה בכל התקנות והחוקים הרלוונטיים לרבות חניה במקום מותר, וכמובן פינוי כל החפצים ליעדים מורשים על פי חוקי הגנת הסביבה: ארגוני צדקה, מפעלי מיחזור ואתרים מורשים להטמנת פסולת. לאחר הפינוי ניתן לבצע ניקיון יסודי של הדירה ומסלול הפינוי, חיטוי מקצועי באמצעות כלור וכן תיקוני בית קלים הכל על פי דרישת הלקוח.

צרו קשר לביצוע הזמנה

אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עוד היום עם מומחה פינוי דירה, לקבל את התשובות לכל השאלות המטרידות אתכם בעניין שירות פינוי בתים, ובהמשך לכך אנו נשלח אליכם את נציג החברה על מנת לבצע הערכה של היקף העבודה במקום. בהתאם לכך, נפיק עבורכם הצעת מחיר אטרקטיבית ותחרותית, ונקבע את מועד ביצוע הפינוי על מנת שתוכלו להשלים את המשימה כמה שיותר מהר וכמה שיותר קל. משך הפינוי צפוי להיות שעות ספורות עד יום עבודה שלם.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו