מה חשוב לדעת לגבי פינוי דירה וניקיון?

כל המידע שאתם צריכים לדעת

פינוי דיורה יכול להיות נושא מסובך מאד. בין אם מדובר בתחום של לוגיסטיקה, אריזת החפצים או דאגה לכל הפרטים הטכניים השונים, זהו תהליך שיכול להיות מתיש ומתסכל. מהסיבה הזאת חשוב והכרחי לבחור חברת פינוי דירה וניקיון שניתן לסמוך עליה ושתוכל לעזור לכם בצדדים הנעימים פחות של פינוי הדירה. חברות שונות המתמחות בפינוי דירה וניקיון מציעות שירותים מגוונים בנוסף לפינוי עצמו. יש כאלה שמציעות שירות של הדברה, כאלה שמציעות סיוד וצבע, שירותי פירוק רהיטים, ארונות קיר ועוד.

שירותים מגוונים נוספים

שירות מיוחד שמציעות חברות מסוימות הוא שירות של פנוי דירה בחינם. פינוי דירה בחינם יכול להתאים למצבים בהם מקבלים דירה בירושה ויש צורך לפנות את הדירה מחפצים רבים שאין בהם צורך. במקרה כזה, החברה מציעה פינוי דירה בחינם בתמורה לחלק מן החפצים שיש בדירה או בבית. תהליך כזה יכול לחסוך כסף רב וגם לסייע במציאת פתרון עבור חפצים כפולים או מיותרים. מעבר למקרה של ירושה, פינוי דירות מתאים גם למי שסובלים מבעיה של אספנות כפייתית וצריכים לסלק חפצים מן הבית.

מה כדאי לזכור?

יש כמה דברים שכדאי לבדוק לפני שבוחרים חברת פינוי דירה וניקיון. הדבר הראשון הוא כמובן איכות השרות, הניסיון והאמינות של החברה שאתם מעוניינים לעבוד איתה. את האמינות של חברה מסוימת ניתן לבדוק בעזרת המלצות של מכרים או על ידי מחקר באינטרנט באתרים שמדרגים בעלי מקצוע. אפשר גם להתרשם מן המקצועיות של החברה בשיחה הראשונית עמם בטלפון ובאופן שבו הם מגישים לכם הצעת מחיר וסוגרים אתכם את הפרטים הטכניים לפני הפינוי והניקיון.

שיקול נוסף הוא כמובן מחיר הפינוי. קיימות חברות רבות המציעות שירותי פינוי דירה וניקיון. מן הסיבה הזאת ניתן למצוא לפעמים מחירים טובים במיוחד עבור פינוי דירה  וכדאי לעשות סקר שוק לפני ההזמנה. מחיר הפינוי תלוי בגורמים שונים כמו הגישה אל הדירה או הבית וכמות החפצים והגדול שלהם. לפני שמזמינים פינוי תמיד כדאי להסביר לחברה את כל הפרטים מראש בכדי לקבל הצעת מחיר מדויקת ולמנוע הפתעות לא נעימות במחיר שיכולות לצוץ בסוף העבודה.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו