מה זה פינוי דירה?

פינוי דירה הסבר

אנשים רבים חושבים בטעות שתהליך של פינוי מדירה הוא אותו התהליך המבוצע בעת הובלה ומעבר דירה, אך בעצם אין זה כך. על עובדה זו יעיד שי שטיקגולד, שהחברה אשר בבעלותו הינה האורים והתומים בארץ בכל מה שקשור לכל סוג של פינוי, כמו פינוי אגרנות כפייתית, למשל. ההבדל נעוץ בעובדה שלא צריך לפנות את הדירה על מנת להשאיר אותה ריקה ולשנע את החפצים והרהיטים למקום אחר, אלא יש צורך בפינוי של רהיטים מסוימים מהדירה, על מנת להשאיר אותה ריקה יותר ונוחה יותר למגורים בה.

כך למשל בתהליך של פינוי מחסנים מפנים את כל מה שלא היה בו שימוש במשך זמן רב או שישנה הערכה סבירה שלא יהיה בו שימוש יותר. ישנו גם תהליך של פינוי משרדים, כאשר חברה או ארגון מפסיקים לעבוד וצריך לפנות את כל הציוד והריהוט שנמצא שם. העובדים של שי שטיקגולד מומחים ומנוסים בכל סוגי הפינוי ויוכלו לתת מענה בכל שאלה ואתגר הקשור בפינוי.

למה להזמין את חברתו של שי שטיקגולד?

שי שטיקגולד מנהל חברה רצינית ומקצועית. העובדים עוברים השתלמויות והסמכות על מנת לדעת בדיוק כיצד לבצע את הפינוי, כיצד להרים ולהוציא רהיטים מתוך דירה ועוד. הם בעלי הופעה נאותה ויעשו כל שביכולתם לשמור על שגרת הלקוחות והשכנים ולא יפריעו בשעת מנוחה, למשל, לא יחסמו חניות שאינן שייכות ללקוח עצמו, לא יחנו את המשאית בחזית הבניין במידה ואין מקום חנייה מוסדר שם ועוד. שי מבטח את העובדים ואת הציוד של הלקוח בפוליסת ביטוח צד ג' ובכך מגן על כל הצדדים.

מה כדאי לדעת על פינוי דירה?

ישנו גם תהליך המכונה פינוי דירה בחינם. בתהליך זה לא משולמת תמורה עבור שירות הפינוי עצמו, מפני שהרהיטים והציוד המפונה נשארים בידי חברת הפינוי ולשיקול דעתם של מנהליה כיצד לנהוג בהם. ייתכן שמדובר ברהיטים שבמצבם טוב מאד ואפילו מעולה, ואז אפשר יהיה למכור אותם בשוק יד שנייה וכך לקבל את התמורה. זהו שירות מקובל מאד בתחום של פינוי דירה.

')} 




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו