לסמוך על אדם – חיפוש מומחה פינוי דירה

מומחים בפינוי דירה 

באופן טבעי אם יש ברשותכם דירה שאתם צריכים פינוי עבורה תרצו בית עסק שאתם יכולים לסמוך עליו. בתי עסק רבים העוסקים בפינוי דירות מציעים לכם את השמיים והארץ, אך אינם מתחייבים באופן חוזי ללוח זמנים ולתנאי עסקה אחרים. יתרה מכן רבים מהם לא לוקחים אחריות מלאה על תהליך פינוי הדירה גם אם יש לכם חוזה ואתם חייבים לקרוא את האותיות הקטנות כדי לא להגיע למצב בו אתם משלמים כסף עבור שירות רע.

אדם ושם

כדי להימנע ממצבים כאלה צריך לדאוג לכמה דברים. קודם כל חייב להיות חוזה. חוזה שמתאר באופן ברור את לוח הזמנים, המחיר, מספר העובדים, הציוד, השירותים שינתנו בדיוק ושאר הדברים הרלוונטיים לעסקה. קראו את החוזה כולו. בכל הקשור לניסוח – אם יש ספק, אין ספק. מה שלא נראה טוב, לא יבוא לטובתכם. עדיף אפילו למצוא מומחה פינוי דירה בעל שם, ז"א אדם מסוים וספציפי שלוקח על עצמו את האחריות על התהליך, בין אם הוא עובר חלק ובין אם משהו משתבש, מתחילתו ועד סופו.

חברה אמינה

כאשר מחפשים מומחה פינוי דירה ישנה אופציה מעולה: שי טופיגן פינוי דירות מנוהל ע"י שי, שמתחייב באתרו לאחריות מלאה מתחילת תהליך האריזה ועד הסיום – לאחר הפינוי, הניקוי והתרצות מלאה של הלקוח. שי הנו מומחה פינוי דירה בעל ניסיון בתחום וכלים לכל סוג של פינוי אותו תצטרכו, מספקים בין השאר שירותי אריזה, מיון מסמכים, ספרים ותמונות, פינוי ארונות וריהוט כבד אחר,  עציצים ואשפה. שי טופיגן יפנה את הדירה, המחסן, הגג, החצר או הגינה שלכם ביסודיות ויעילות.

השירות

החברה מציעה את כל הכלול תחת הכותרת "פינוי דירה" – החל מאריזה של חפצים, עד איסוף אשפה, פירוק ופינוי ריהוט, שטיפה וחיטוי של לאחר הפינוי והדברה. ישנה אפשרות להכנה מלאה של הדירה המבוקשת למגורים או מכירה מחודשת. החברה עושה גם פינוי אחרי שריפה. כל פינוי האשפה נעשה לאתר מורשה, באישור אגף התברואה. עובדי החברה וותיקים, קבועים ומנוסים, המקפידים על אדיבות וכבוד. החברה עובדת בכל הארץ ומציעה מחירים אטרקטיביים במיוחד.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו