למה שפעם קראו אלטזעכן היום קוראים פינוי תכולת דירה…

פינוי תכולת דירה 

בדרך כלל מדובר על שלושה תחומים שחברו יחד, הובלות, ניקיון, ופינוי תכולת דירה, מה שאנו יותר מכירים בתור אלטזעכן.  יש היום הרבה חברות העוסקות עם פנוי דירה חברות אלה גם קונות סחורה , כלומר פריטים מיד שנייה, יש גם חברות שמפנות תכולות ומבצעות ניקיון בבתים גם ללא תמורה, התמורה היחידה היא התכולה עצמה. אצל הרבה קשישים יש המון חפצים, רובם הם אינם זקוקים להם, ידוע, כי אנשים מבוגרים אוהבים לאסוף חפצים, לכן כשמישהו מבוגר נפטר ומשאיר את הדירה לבני משפחתו, לרוב, הדירה תהיה מלאה בהמון חפצים, במקרה זה חברה של פינוי דירה נכנסת לתמונה, היא מפנה את התכולה ומוכרת אותה לשווקים וחנויות לריהוט, המתמחים בשיפוץ רהיטים מיד שנייה, בעצם הפעולה שנעשית פה היא בעצם מחזור, דבר שגורם לשיפור באיכות הסביבה.

פעולה המשתלמת לשני הצדדים

פינוי תכולת דירה זה דבר שמשתלם לכולם וכמובן מפחית את הנזק לסביבה. כשאנו מדברים על פינוי דירה  או  יותר נכון פינוי תכולת דירה אנו מדברים על פירוק ארונות חשמל, ביגוד ופינוי אשפה. הפינוי נעשה במקצועיות רבה תוך מינימום נזק והצוות  המקצועי דואג שהמוצרים יגיעו בשלום ליעדם החדש. פינוי תכולת דירה הוא גם בהרבה מקרים נקרא פינוי ירושות ברגע שמדובר על דירת קשישים שהלכו לעולמם, הצוות מומחה בפינוי מתחום זה והוא אף דואג כי הדירה תישאר נקייה לאחר הפינוי על מנת שתוכל להיות ראויה למגורים במידה והיורשים ומעוניינים להשכיר אותה או למכור אותה.

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

הקפדה על שמירת איכות הסביבה

כשצוות פינוי דירה מפנה תכולה, הוא מקפיד על שמירת איכות הסביבה,  הפסולת מגיעה  לאתרים מורשים והצוות אורז לאחר מיון קפדני את האשפה ומפנה אותה למקומות בהם ממחזרים את האשפה. העבודה היא מתוכננת והלוגיסטיקה בתכנון קפדני. כדאי להזמין נציג מטעם החברה שיעריך את העבודה לפני הפינוי.  הצוות המיומן של פינוי דירות ישאיר את הבית ריק ללא תכולה מיותרת, צבועה , נקייה ומחוטאת, הצוות דואג גם לתרומות של חפצים שנזקקים יכולים להשתמש בהם.

אזורים מרכזיים לפינוי דירות

במהלך השנים, כמה אזורים במדינה התבלטו כמרכזיים לפעילות פינוי דירות. גבעתיים, תל אביב, הרצליה, ראשון לציון, פתח תקווה ועוד רבים נראים כאזורים בהם הביקוש לשירותים אלו גדל. הסיבה לכך היא התנועה האורבנית המתרחשת במדינה. דירות בבניינים ישנים מתרוקנות ובמקומם בניינים חדשים ומודרניים עולים. בנוסף, ההתיישנות של האוכלוסייה באזורים אלו גורמת לכך שהרבה דירות מתרוקנות לאחר שבעלי הדירות הלכו לעולמם. בגלל כך, חברות פינוי דירות מרבות לפעול באזורים אלו, מספקות מענה מקצועי לדרישות השוק המתפתחות.

שירותי הנלווה לפינוי דירה

מעבר לשירות הפינוי עצמו, ישנם מספר שירותים הנלווה שלכאורה עשויים להיות מיותרים, אך בפועל הם מספקים ערך מוסף גבוה ללקוח. שירות הניקיון לאחר הפינוי הוא אחד מהם, שכן לא תמיד הבני משפחה יכולים או מעוניינים להשקיע את הזמן והמאמץ לנקות לאחר הפינוי. בנוסף, ישנם שירותי צביעה שיכולים להינתן לאחר הפינוי, כדי להחזיר את הדירה למצב שבו היא יכולה להיות מושכרת או מוכרת. לאחרונה, גדלה גם התודעה לתרומה, ולכן חלק מהחברות מציעות שירות בו הן מעבירות את החפצים השמישים לארגונים שיכולים להניע אותם למטרה טובה.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו