כמה עולה פינוי דירה עם מנוף?

כמה עולה פינוי דירה עם מנוף אצל שי פינוי דירה? 

פינוי דירה עם מנוף הינו שירות נוסף המוענק לכם על ידי צוות "מומחה פינוי דירה" .

פינוי באמצעות מנוף מתבצע על ידינו הן במקרים בהם הדירה ממוקמת בקומה גבוהה, והן במקרים בהם הציוד המפונה מהדירה הינו כבד ומאסיבי, או לחילופין, איננו יכול לעבור דרך פתחי המעבר בדירה או במבנה במאמר הבא נעסוק בכל הקשור לתמחור הליכי פינוי דירה עם מנוף, ונחשוף בפניכם את הפרמטרים המקצועיים השונים המשפיעים באופן ישיר על מחירון פינוי דירה עם מנוף הנקבע על ידי צוות "מומחה פינוי דירה" .

מספר מילים על הליכי פינוי באמצעות מנוף

אחד השירותים הייחודיים של "צוות מומחה פינוי דירה" מיועד לבעלי דירות גבוהות (דירות גג, דירות פנטהאוז ודירות בקומות גבוהות במגדלי מגורים) .

במסגרת שירות זה מופעלים שירותי הפינוי באמצעות מנופי זרוע איכותיים ובטיחותיים הנישאים על גבי משאיות המיודעות לכך מפעילי המנופים הפועלים בשיתוף פעולה מלא עם "צוות מומחה פינוי דירה", הינם בעלי רישיון בתחום, והינם בעלי ניסיון רב בתפעול זרועות מנוף לצרכי פינוי, מעברי דירות וכדומה .

אנחנו ב-"צוות מומחה פינוי דירה" עוסקים בצרכי פינוי שונים מקומות גבוהות לכל מטרה, החל מפינוי תכולות ישנות משטח הדירה, דרך פינוי דירה לצרכי מעבר בין דירות, הכנת שטח הדירה להליכי שיפוץ, שירותי פינוי ירושות מקומות גבוהות ועוד

 

בנוסף, שירותי פינוי דירה עם מנוף המתבצע על ידי "צוות מומחה פינוי דירה" מיועד גם למקרים שונים של פינוי דירות מקומות נמוכות, ובעיקר כאשר מדובר בתכולות בעלות משקל רב המיועדות לפינוי .

פינוי ציודים ותכולות בעלות משקל רב, מחייב אותנו ב-"צוות מומחה פינוי דירה", לתכנן באופן קפדני את כל הליכי הפינוי, לרבות, מיגון ונטרול סביבת המחייה בה מתבצעים הליכי הפינוי, וזאת על מנת לצמצם את היקף הסכנות הטמונות בהליכי פינוי של ציודים כבדים כמו כן, אנחנו ב-"צוות מומחה פינוי דירה", רכשנו לאורך השנים, ניסיון מקצועי רב בתחומי הפינוי השונים, דבר המאפשר לנו לתכנן וליישם את כל הליכי הפינוי בצורה הבטיחותית והאיכותית ביותר .

על מנת לענות לכם על השאלה: כמה עולה פינוי דירה עם מנוף, ריכזנו עבורכם מספר נקודות מרכזיות המשפיעות על קביעת מחירון פינוי דירה עם מנוף הנקבע על ידי צוות "מומחה פינוי דירה".

  1. אופי הפינוי ומטרות הפינוי- כמו בכל הליך פינוי אחר, גם במסגרת שירות פינוי דירה עם מנוף, המחירון נקבע בראש ובראשונה על פי אפיון צרכי הפינוי המותאמים לדרישות הלקוח.

היקף הציוד המיועד לפינוי- מחירון פינוי דירה עם מנוף נקבע בין היתר על פי כמות והיקף הציוד המיועד לפינוי, ועל פי הזמן הנדרש לפנות את הציוד המיועד לפינוי באמצעות מנוף ברוב המקרים, הזמנת המנוף לצרכי הפינוי נקבעת למספר שעות (הערכת השעות נקבעת על ידי אנשי הצוות מראש) .

3 .

מורכבות הליך הפינוי- כמו בכל הליך פינוי אחר, גם במסגרת שירות פינוי דירה עם מנוף, חייבת להתבצע הערכה מוקדמת לצרכי הפינוי, וזאת על מנת להתמודד עם בעיות שונות העלולות להתעורר במהלך ביצוע עבודות הפינוי כאשר אנו באים לבחון את הסוגיה: כמה עולה פינוי דירה עם מנוף, אנו מקפידים לבחון את כלל מורכבויות הפינוי השונות מראש, וזאת על מנת להיערך בהתאם לכל בעיה עתידית העלולה להתעורר במהלך הפינוי .

מורכבות הפינוי במקרים של פינוי עם מנוף כוללת בין היתר: פתחי מעבר מחלונות הדירה, דרכי הגישה עם המנוף אל שטח הדירה, דרכי הגישה משטח הדירה אל אתרי הפסולת ועוד

.

  1. שירותים נלווים בגמר הליך הפינוי- מחירון פינוי דירה עם מנוף נקבע גם על פי היקף הזמנת השירותים הנלווים בגמר הליך הפינוי, לרבות, ניקיון הדירה, צביעת קירות הדירה, סיוד הדירה, ביצוע עבודות ארגון וסדר בתוך חלל הדירה, שירותי הדברה בשטח הדירה, החלפת בלאי בשטח הדירה ועוד.

מה אנחנו מפנים באמצעות מנוף?

בין יתר הציודים אותם ניתן לפנות באמצעות מנוף, תמצאו:

* רהיטים בעלי משקל כבד (ספות, ויטרינות, מזנונים וכדומה)

* פסנתרים

* מקררים ותנורים גדולים במיוחד

* מתקני סאונה וג`קוזי או מתקני אמבט המגיעות כיחידה אחת

ועוד.

פינוי דירות נמוכות באמצעות מנוף, מיועד גם לחפצים ופריטים שונים שגודלם אינו מאפשר העברת הציוד דרך פתחי הדירה או המבנה. באמצעות פינוי דירה עם מנוף, תוכלו גם אתם לפנות ציודים שונים, רבים ומגוונים בהליך פינוי קצר, מקצועי, מהיר ויעיל במיוחד.

אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" מעמידים לרשותכם את שירותי פינוי דירה עם מנוף גם לקהל הפרטי (לצרכי פינוי דירות לכל מטרה), וגם לקהל העסקי לצרכי פינוי משרדים, חנויות, בתי עסק, מחסנים לוגיסטיים ומפעלים. כמו כן, ביצוע הליכי פינוי עם מנוף מיועדים לכל מסגרת פינוי אחרת, לרבות, פינוי חצרות, פינוי מקלטים, פינוי גגות וכדומה.

מחירון פינוי דירה עם מנוף נקבע ברוב המקרים כחלק אינטגראלי ממערך הפינוי, והוא מתווסף למחיר השירות במסגרת סעיף ציוד לוגיסטי לצרכי פינוי בטוחים, יעילים, מקצועיים ומהירים יותר.

פינוי דירה עם מנוף מבצעים רק אצל המומחים!

הניסיון הרב תחומי של "צוות מומחה פינוי דירה" בתחומי הפינוי השונים, מאפשר לכל אחד ואחת מכם, ליהנות ממגוון נרחב של יתרונות מקצועיים במהלך הפינוי. הידע המקצועי לצד הניסיון המצטבר של אנשי "צוות מומחה פינוי דירה", מעמיד לרשות כל אחד ואחת מכם, פתרונות היקפיים ומקצועיים לכל בעיה וסוגיה הקשורה לתחומי הפינוי השונים.

אנחנו ב-"צוות מומחה פינוי דירה" נכין עבורך תכנית פינוי קפדנית ומסודרת, המבטיחה לך הליך פינוי מהיר ויעיל, תוך הקפדה יתרה על כל כללי הבטיחות, לרבות, כללי הבטיחות הקשורים לשימוש בציוד מנופאי לצרכי הפינוי. הכנת תכנית פינוי מסודרת וקפדנית על ידינו, איננה מותירה דבר ליד המקרה, ולכן מבטיחה לך את שירותי הפינוי המקצועיים והאיכותיים ביותר בתחום זה.

אנחנו ב-"צוות מומחה פינוי דירה" עוסקים בכל אחד מימות השנה באופן פעיל ומקצועי בתחומי הפינוי השונים, לרבות, פינוי דירות מקומות גבוהות במיוחד, ולרבות, שירותי פינוי לציודים ותכולות בעלות משקל רב במיוחד .

שירותי פינוי באמצעות מנוף המוענקים על ידי "צוות מומחה פינוי דירה", מיועדים גם לקהל העסקי, הזקוק להובלת ציוד מכני כבד, לרבות, מכולות, מכונות כבדות משקל וכדומה שירותי הפינוי למגזר העסקי מאפשרים גם לבעלי מחסנים, מפעלים, חנויות ומשרדים, ליהנות משירותי הפינוי היעילים והבטוחים המוענקים לכם באמצעות מנופי זרוע מתקדמים .

במידה וגם אתם זקוקים להליכי פינוי שונים המחייבים מעורבות של מנופי זרוע או מנגנוני הרמה אחרים, אנחנו בצוות "מומחה פינוי דירה" נעניק לכם תשובות מדויקות לשאלה: כמה עולה פינוי דירה עם מנוף, בהתאם לדרישותיכם, ובהתאם לצרכי הפינוי השונים .

כמו כן, במקרים מסוימים בהם אנו בוחנים את צרכי הפינוי השונים, אנו ממליצים למזמיני השירות לבצע את הליך הפינוי באמצעות מנוף, וזאת על מנת להעניק לכם את השירות המקצועי, הבטוח והמהיר ביותר בחלק גדול מהמקרים, פינוי דירה עם מנוף בהחלט חוסך זמן וכסף לצרכי הפינוי .

מחירון פינוי דירה עם מנוף נקבע רק לאחר שנציג בכיר מטעמנו הגיע למקום המיועד לפינוי, ורק לאחר שנבחנו כל צרכי הפינוי השונים והמקצועיים כאחד.

פינוי דירה עם מנוף לעתים קרובות הוא הכרח .

דירות הממוקמות בקומות גבוהות יחסית הופכות את תהליך הפינוי וההוצאה של רהיטים וחפצים למורכבת קשה ולעתים אף מסוכנת שימוש במנוף לביצוע הפינוי הופך את הפינוי להרבה יותר פשוט ומקטין את הסיכויים להזיק לחפצים ולרהיטים המועברים מן הדירה הודות ליכולת של המנוף להוציא את החפצים דרך החלון או המרפסת שמעניקים פתח רחב יותר .



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו