כל השאלות והתשובות על הליכי הפינוי של מומחה פינוי דירה

כל מה שרציתם לדעת על פינוי דירה

יש לכם דירה שאתם רוצים למכור ואתם מעוניינים לפנות אותה מכל הציוד שיש בה? אם כך, הגעתם למקום המתאים לכך! אצלנו בחברת מומחה פינוי דירה, 050-7363632 תוכלו לקבל שירות מקצועי ביותר בתחום של פינוי דירה למכירה, כך שטוב תעשו אם תתקשרו אלינו כבר היום לטלפון 050-7363632. לפניכם מופיעות התשובות לכל השאלות בנוגע לשירותים שלנו, כך שתוכלו לעיין בהן וללמוד לא מעט על חברתנו.

האם השירות היחיד שאנו מציעים הוא שירות של פינוי דירות?

בהחלט לא. אומנם זה נכון שאנו מציעים שירותים של פינוי תכולת דירה בחינם, אך מעבר לכך, אנו מציעים גם שירות של פינוי מחסנים ומקלטים ולמעשה אנו מפנים כל חלל שמלא בתכולה. יש לנו ניסיון רב מאוד בכל מה שקשור לפינוי תכולה ופסולת כך שאם תיפנו אלינו תוך זמן קצר הדירה שלכם תיראה אחרת לגמרי ותהייה מוכנה למכירה.

האם אנו מפנים גם דירות של אגרנים כפייתיים?

בהחלט כן. אנו עוסקים גם בעבודת פינוי פסולת מדירות וגם בנושא של פינוי אגרנות כפייתית לא חסר לנו ניסיון. אנשי הצוות של מומחה פינוי דירה מכירים גם את הרגישות וגם את המורכות שקיימת לרוב בפינוי דירות של אגרנים כך שגם במצב כזה כדאי לכם ליצור איתנו קשר.

האם צריך להתקשר זמן רב מראש לפני הזמנת השירות?

אין ספק שהדבר החכם לעשות הוא להרים אלינו טלפון למספר 050-7363632 כבר עם קבלת ההחלטה על הפינוי כיוון שכך נוכל להתפנות מהר יותר. מצד שני, בכל עת שתתקשרו אלינו נוכל למצוא זמן ופנאי כדי לפנות את הדירה שלכם מכל החפצים המיותרים שיש בה.

לאן אנו מובילים את הציוד המפונה?

בין אם אתם רוצים מאיתנו שירות של פינוי רהיטים בחינם ובין אם אתם מזמינים שירות אחר, לרוב אנו מפנים את הריהוט לאתרי הפסולת הקרובים. לעיתים אנו שומרים אותו לעצמנו ולעיתים אנו גם תורמים אותו במידה והלקוחות מעוניינים בכך.

התקשרו אלינו כמה שיותר מהר ומייד נוכל להכין את הדירה שלכם למכירה ולהוציא ממנה את כל החפצים המיותרים שאגרתם בה.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו