כיצד מתבצע פינוי דירה

הליך פינוי דירה 

פינוי דירה אינו עניין של מה בכך. הוא מצריך מהפך רגשי עצום שכן אדם צריך להיפרד מן הבית המוכר שהיה רגיל אליו במשך שנים ואולי אף תקופת חיים שלמה ולעבור למקום חדש ולסביבה לא מוכרת. הפרידה מן הבית הישן כרוכה בשינוע פריטים מסוימים אל המקום החדש, בפינוי אלמנטים ישנים לאשפה  או במסירתם לנזקקים או לאנשים אחרים שייהנו מהם.

מצבים בהם נדרש לפנות את הדירה

בעת מעבר דירה, בעת פינוי דירה שהתקבלה בירושה, בעת עזיבת הארץ או כשיש צורך בריקון הדירה מחפצים או אשפה שנצברו משך השנים.

שלב ההתלבטויות

כשאומרים פינוי דירה, אין הכוונה רק להזמנה של חברת הובלות שתפנה את הריהוט מהבית – למשאית. בעצם, פינוי הוא תהליך מורכב יותר הדורש התבוננות בפריטים המצויים בבית וקבלת החלטות לגביהם: מה אנו עושים איתם? האם נרצה לקחת אותם אתנו לבית החדש? האם יש להם כבר בלאי והם לא ישרתו אותנו יותר? האם יש ברשותנו חפצים בעלי ערך סנטימנטלי, שעבדנו קשה להשגתם, או שעברו אלינו בירושה מאנשים יקרים? מאלה יהיה קשה לנו יותר להיפרד. האם נרצה למסור פריטים מסוימים לאנשים אחרים, כדי שייהנו מהם? באיזה אופן נעביר את הפריטים ליעד הבא? כל זה דורש מאתנו לא מעט השקעה רגשית ומחשבתית.

עזרה בהשגת פינוי יעיל

כדי שהמהלך יהיה קל ויעיל יותר ניתן להיעזר באנשים שתפקידם הוא סיוע בהתמודדות מול הלחצים והקשיים העולים בעת הפינוי. האנשים האלה מתאפיינים ברגישות ובאמינות. לשם-כך קיימות חברות שמסייעות בכל השלבים של הפינוי, הן תמיכה בשלב ההתלבטויות והקושי הרגשי הנלווה לפינוי והן ביצוע בפועל של כל הפעילות הנדרשת לריקון השטח.

  • מיון של חפצים שנרצה לקחת אתנו לבית החדש ואריזתם בקופסאות באופן שיקל עלינו את ההתמצאות בעת הפריקה.
  • בלאי – העברה של חפצים ישנים או אשפה שנצברה לאתרי פסולת המיועדים לכך.
  • מסירה – העברה למוסדות ולארגוני צדקה.
  • פירוק והרכבה, במידת הצורך, של ארונות וריהוט כבד.
  • שינוע פיזי של ארגזים וחפצים כבדים באמצעות אנשים ומשאיות.
  • ניקוי וצביעת הדירה הישנה.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו