טלפון של מפנה לשלשת יונים – צוות פינוי דירה

מפנים גם לשלשת יונים

יונת השלום היא אחד הסמלים היפים והמוכרים ביותר בעולם, רובנו נחייך למראה יונים המסתובבות בכיכר העיר ואפילו נזרוק להם פירורי לחם בתקווה שיתיישבו לנו על היד. מה שרוב האנשים אינו יודע הוא שיונים הם אחד מן המפגעים הקשים ביותר לבתים ולמבני עסק.

זהירות יונים בדרך

היונים חובבות בית קבוע ולכן מתמקמות לאורך שנים בנקודה אחת, חלון של בית, עליית גג או מרתף. שם הן בונות את הקן שלהן, אוכלות, משתעשעות ובעיקר עושות את צרכיהן. עם השנים שחולפות מצטברת כמות לשלשת אדירה המביאה לא רק לריח רע אלא גם למפגע בריאותי. לסיכום יונים גורמות ללכלוך אדיר, לריח חריף ולא נעים, להטרדה של ממש עם הרעש שהן מקימות ובעיקר לחוסר אסתטיות ולמפגע של ממש.

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

סילוק יונים

הפתרון באופן כללי הוא לגרום ליונים לנדוד למקום אחר. הטיפול בכך מתחיל בסילוקן מן המבנה. זאת באמצעות איטום של חורים, חלונות או פתחים מהם הן יכולות להיכנס ולחדור אל המבנה ושם להתמקם. לאחר מכן כדאי לשים בחלונות הבית פתרונות שונים שאינם מאפשרים להן עמידה בחלון.

במקרה הצורך יש להזמין מסלק יונים לטיפול משמעותי. הבעיה שנשארת לאחר סילוקן מהמקום היא הלשלשת. זו נתפסת חזק מאד על קירות המבנה, על רצפת עליית הגג ובעיקר באזורים כגון רעפים או קרשים מעץ. על מנת לבצע פינוי של לשלשת בכמות גדולה יש לפנות לאנשי מקצוע.

 

פינוי לשלשת מקצועי

פינוי לשלשת נעשה באמצעים שונים כגון זרנוקי מים ואחרים. לאחר הסרת הלשלשת מבצעים ניקוי והדברה של השטח למניעת כינים וחיידקים. במידה וגם אתם סובלים מאד מן המפגע התברואתי המכונה יונים אנו ממליצים לכם לטפל מיידית בסילוקן ובפינוי הלשלשת שלהן.

לפניכם טלפון של מפנה לשלשת יונים – צוות פינוי דירה, החברה המובילה לביצוע כל שירותי הפינוי עומד לשרותכם בכל עת. הם ישמחו לבצע עבורכם טיהור של המקום, כולל סילוק היונים, טיפול במקומות המסתור שלהן ואטימתם וכן טיפול בלשלשת ופינוי הגייני שלה אל מחוץ לשטח הבית. חייגו: 0507454504.

השפעה על הבריאות שלנו

היונים, על אף היופי הרב והאהבה המשותפת שרבים מאיתנו חשים אליהם, מסתירות מאחורי הנוכחות השקטה שלהם איום אמיתי לבריאות האדם. הלשלשת, שהיא האשפה היבשה של היונים, כוללת גרמים וחיידקים היכולים לגרום למחלות רבות. במקרים מסוימים, נשימת האוויר המזוגג על ידי הלשלשת יכולה לגרום להתקף אסתמה, אלרגיות ואפילו הדרדורים בריאותיים חמורים יותר. באופן כללי, כאשר היונים מתיישבות בקרבת מגורי אנוש, הן מביאות אתן את האיום המתמיד של הגברת הסיכון לבעיות בריאות. הבנייה הנכונה של מנגנוני הגנה במגורים ובמקומות העבודה היא תהליך הכרחי, שצריך להיבחן ולהיבצע במהירות על מנת להגן על בריאותנו ובריאות הקרובים אלינו.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו