חברה מנוסה לסידור בתים

שי פינוי דירה חברה מנוסה לסידור בתים

חברה מנוסה לסידור בתים – יש לכם בית מוזנח או דירה במצב גרוע בבניין? רוצים לסייע לאותו אדם ולא יודעים איך? הגעתם למקום הנכון. אנחנו בחברת מומחה פינוי דירה מציעים לכם את הניסיון העשיר שיש לנו במיון, פינוי ושינוע של תכולות דירה, וגם ניקיון ושיפוץ. אם אתם צריכים להפוך את הדירה למשהו נוצץ, נקי ומסודר, התקשרו כבר היום!

בית מוזנח – קווים לדמותו

מהו בית מוזנח? שאלה טובה, תלוי במצב הספציפי. יש בתים מוזנחים בגלל מצב כלכלי ירוד. למשל של אנשים שגרים בדירות של עמידר, המצב גרוע, הכיור דולף, אין חלונות והבלטות הרוסות. דירה כזו צריכה שיפנו ממנה את כל התכולה, ישפצו ויסדרו אותה. יש בתים שנמצאים במצב לא טוב בגלל שלאנשים אין זמן לסדר את הדירה, ואז היא הופכת למחסן. יש אנשים שרוצים לפנות ולסדר, אבל אין להם את הפריווילגיה או את הכוח הפיזי – כמו נכים וקשישים. יש אנשים שיכולים אבל לא רוצים לזרוק דבר, כמו אספנים כפייתיים. כל דבר והנסיבות הספציפיות שלו.

מכירים מישהו כזה? התקשרו אלינו כבר היום ונשמח לבוא לסייע!

מי נזקק לשירותים שלנו?

לרוב מי שנזקק לשירותים שלנו, כאמור, הם אנשים שאין להם את היכולת לפנות את הדירה לבד.

  1. אגרנים כפייתיים, אנשי הלוקים בתסמונת מסוג OCD, אשר דורשת התערבות פסיכיאטרית. אותם אנשים סובלים מטראומה ובדרך כלל בגילאי 40 או 70 ומעלה. מעבר לטיפול הנדרש, הדרך היחידה להסיר את המפגע, אלפי חפצים בכמויות אדירות ובדרך כלל חסרות ערך, היא באמצעות פינוי הדירה.
  2. קשישים ונכים שלא יכולים לפנות את הדירה, ואין להם משפחה או אפילו עובד סוציאלי שיסייע להם.
  3. אנשים במצב כלכלי קשה, שסובלים מעוני והדירה שלהם במצב קשה. זה יכול להיות גם מחסן או בית ולא רק דירה כמובן.

מי מנקה ומסדר בתים? מה העבודה כוללת?

אנחנו מסדרים ומנקים בתים. חברת מומחה פינוי דירה קמה כדי לסייע לאנשים במצוקה, ורואה את האדם במרכז. אנחנו מאמינים בעבודה טובה ומקצועית, שכמובן תפרנס אותנו, אבל גם תסייע לאדם שקשה לו, וזה חשוב מאד לצערנו בישראל של היום. אנחנו מסדרים ומנקים בתים בכל הרמות בכל המצבים: ממשימות קלות של ניקיון ועד משימות קשות של מירוק הרצפה לאחר פינוי צואה, לא עלינו. כבר ראינו הכול.

העבודה כוללת: הגעה מוקדם בבוקר, מיון ואריזה של החפצים, פירוק לצורך סבלות ושינוע, אם צריך גם עם מנוף, ואז שינוע של התכולה. כאן יש לנו כמה אפשרויות: זריקה לאשפה, שנעשית על פי החוקים ותוך התחשבות בשכנים ובכללי שמירת איכות הסביבה. תרומה לנזקקים, אם החפצים ברי שימוש ובמצב טוב, רק ישנים. האפשרות השלישית, שתהפוך את העבודה לחינם בעבורכם – היא אם יש לכם חפים טובים ובעלי ערך, שנוכל למכור לשוק הפשפשים תמורת הסרת מהבית ללא עלות.

התקשרו היום!

מדוע חברה מנוסה תעשה עבודה טובה יותר?

התשובה בגוף השאלה. החברה שלנו חברת מומחה פינוי דירה היא המקצועית והטובה בישראל. אנחנו מציעים עבודה רגישה, מקצועית ומהירה, תוך התחשבות באנשים הסובבים אותנו וברכוש המפונה. מדוע לעשות זאת איתנו?

  1. אנחנו מציעים עבודה מההתחלה ועד הסוף, מרגע האריזה ועד החזרת המפתחות לאחר שהדירה ריקה לגמרי.
  2. אנחנו מציעים שירותי שיפוץ, חיטוי, צביעה ועבודות חשמל נלוות במקרה הצורך לעבודה עצמה.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו