השירות המלא בחבילה אחת

הכל תחת מקום אחד

כאשר רוצים לעבור דירה אחד הדברים המעיקים והמעצבנים איתם צריך להתמודד זה מלאכת פינוי, מיון והובלת החפצים מהדירה. כיום, ישנה אופציה זולה, מהירה ויעלה לבצע פינוי של דירתכם וכל זאת מבלי שתצטרכו לשבור את הגב ולבזבז זמן רב. כל שאתם צריכים לעשות הוא להרים את הטלפון ולחייג לחברת צוות פינוי דירה. אנו נדאג לארוז את החפצים שלכם, למיין אותם, להוביל אותם בבטחה למשאית, להסיע אותם ליעדם החדש וגם כמובן להשאיר סביבה נקייה ומסודרת. יש לכם מספיק דברים על הראש ומשימות להתעסק בהם כאשר אתם עוברים דירה, תשאירו לנו את המשימה המעיקה והטורדנית ביותר.

שירות אדיב, אמין ומקצועי

כאשר אתם מזמינים חברת פינוי דירות והובלה חשוב מאוד לשים דגש על איזו חברה אתם מזמינים. בסופו של דבר אתם מפקידים את האחריות על כל הרכוש והציוד שלכם בידי צוות זר. אי לכך, חשוב שהחברה אליה אתם פונים תהייה חברה אמינה, מקצועית וכזו שניתן לסמוך עליה. אנו בצוות פינוי דירה מבטיחים לספק לכם שירות יעיל, אמין ומקצועי לכל אורך הדרך. מהארגז הראשון ועד לפינוי הארגז האחרון תזכו לשירות אדיב, מסביר פנים ומקצועי על ידי צוות שעבר הכשרה והוא בעל ניסיון רב שנים בעבודות בתחום הפינוי וההובלה.

אריזה, הובלה וסידור

אם אתם כבר מזמינים חברת פינוי דירה, וחוסכים מעצמכם את כאב הראש שבפינוי הדירה בעצמכם, תתפנקו כבר עד הסוף הכוונה היא שכאשר אתם פונים לצוות פינוי דירה, תבקשו גם שירות של סידור הבית. כך אתם מקבלים את החבילה הכוללת ובאמת יכולים לנוח ולשים רגל על רגל בזמן שצוות החברה מבצע עבורכם את כל העבודה השחורה. הצוות יגיע לביתכם, ימיין את החפצים, יכניס אותם בצורה מסודרת ובטוחה לארגזים, יפנה את הארגזים והריהוט בצורה בטוחה ונכונה למשאית שמחכה מטה. המשאית תוביל את החפצים ליעדם החדש ושם יתבצע סידור של החפצים במקומם. צוות החברה יודע להחזיר פחות או יותר את החפצים באותו הסדר בו הם היו בביתכם הקודם.

אז כבר אמרנוכל שאתם מחפשים נמצא אצלנו, בצוות פינוי דירה. מכאן והלאה תשאירו את העבודה למומחים



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו