הנהלים שלנו לפינוי חפצים בודדים

נהלים לפינוי חפצים בודדים

הנהלים שלנו לפינוי חפצים בודדים  – מעוניינים לפנות פריט תכולה יחיד או מספר פריטי תכולה בודדים משטח הבית או הדירה? אצלנו ב-שי פינוי דירה תוכלו ליהנות משירות ייעודי לפינוי פריטי תכולה וחפצים בודדים משטח הדירה. להלן מידע על השירות ונוהלי העבודה שלנו לפינוי חפצים בודדים.

איזה סוגי חפצים אנו מפנים?

במסגרת השירות לפינוי חפצים בודדים, אנחנו ב-שי פינוי דירה, מאפשרים לכם ליהנות מהליך פינוי מקצועי, מהיר ובטיחותי לכל אותם פריטי תכולה מיותרים המצויים בביתכם או בכל מקום אחר ממנו תרצו לפנות את החפץ/פריט. בין יתר סוגי החפצים אותם אנו מפנים במסגרת השירות תוכלו למצוא: מכונות ומייבשי כביסה, תנורי אפייה, מערכות מיזוג, מקררים, ארונות קיר וארונות מטבח, טלוויזיות, מערכות ישיבה מכל סוג, מערכות שינה מכל סוג ועוד רשימה ארוכה של חפצים ופריטי תכולה.

נהלי העבודה שלנו לפינוי חפצים בודדים

  1. הזמנת השירות- לצורך הזמנת השירות הינכם נדרשים ליצור איתנו קשר טלפוני, להעביר אלינו באמצעות דוא"ל או ה-וואטסאפ מידע (כולל תמונות) על פריטי התכולה אותם תהיו מעוניינים לפנות. כמו כן, חשוב שתציינו את מיקום הדירה (עיר/יישוב, כתובת מדויקת, קומה וכדומה). בהתאם למידע זה נגיש לכם הצעת מחיר לצורך ביצוע עבודת הפינוי ולאחר אישור ההצעה על ידיכם אנו מתחייבים לספק לכם את השירות תוך 24 שעות.
  2. נציג מטעמנו יגיע לביתכם ויפנה את פריט התכולה המיועד – במידה ומדובר במספר פריטים הבודדים כגון: מערכות כלים, פריטי הלבשה והנעלה וכדומה, אנו דואגים לארוז את הפריטים טרם הפינוי.
  3. אנו מתחייבים לפנות את פריט התכולה לאתרי פסולת ומחזור המיועדים לצורך כך – וזאת על מנת למונע מכם מצב בו יוטל עליכם קנס בגין השלכת פסולת במקומות שאינם מיועדים לצורך כך.
  4. במקרים בהם מדובר במערכות ריהוט כבדות משקל ו/או כל פריט/חפץ/תכולה אשר איננו ניתן לפינוי דרך פתחי הכניסה לדירה/בית/מחסן/חצר וכדומה, אנו מסתייעים בשירותי מנוף לצורך השלמת מלאכת הפינוי. במקרים אלו, עלות השירות הינה גבוהה יותר והיא כוללת גם את עלויות השכרת המנוף.

לפרטים נוספים בנושא, צרו איתנו קשר עוד היום- חייגו עכשיו: 072-3969404

 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו