המומחיות שלנו בפינוי ירושות

ההתמודדות עם פינוי ירושה:

פינוי ירושות ועיזבונות יכול להיות מצב קשה להתמודדות, הן מפאת האבל בו שרויה המשפחה, כאשר הדבר האחרון אשר בכוחותיה הוא להתעסק עם הפרוצדורה של פינוי הדירה של המנוח, הן מבחינת הפרקטיקה של פינוי חפצים כה רבים מן הדירה והן מבחינת ההחלטה לאן לייעד כל חפץ וחפץ, האם לשמור, האם לזרוק, האם למחזר, האם לתרום. והסיבות לקושי בהתמודדות עם פינוי ירושות הן עוד רבות. אבל ישנו פיתרון. בדיוק למטרה הזאת אנחנו כאן. שי פינוי דירה וצוות העובדים המימן והמקצועי.

מומחים ומנוסים

בפינוי ירושות:

המומחיות שלנו בפינוי ירושות ועיזבונות היא תוצאה של ניסיון רב שנים עתיר בעבודות מסוג זה. אנחנו אמונים על מלאכתנו זו ויודעים בדיוק ובאופן המקצועי ביותר כיצד להתמודד עם סיטואציות שכאלה.

מומחיות שבאה לידי ביטוי בכל אספקט של העבודה:

המומחיות שלנו בפינוי ירושות באה לידי ביטוי בכל האספקטים של העבודה. הפן הראשון והחשוב במעלה הוא הפן האנושי. אנחנו ניגשים לעבודה מתוך רגישות ומתן כבוד למשפחה האבלה ולחפציו של המנוח מתוך תודעה גבוהה והבנת המצב. שנית, אנחנו מומחים במיון ויעוץ ללקוח באשר מה לעשות עם החפצים השונים ויודעים בדיוק להיכן ליעד אותם, אנו עוזרים בבחירת ההחלטות, האם לשמר חפץ עתיק, האם למחזר, האם לתרום או האם להשליך, כאשר לכל מטרה אנו יודעים את הכתובת המדויקת ומאורגנים היטב בנושא.

עבודה מתוכננת מראש:

מלבד זאת כל מלאכת הפינוי עצמה של החפצים, הרהיטים, האשפה, המסמכים וכיוצא בזה, היא מתוכננת בקפידה מראש ומהלך העבודה מתבצע כך שכל איש צוות יודע בדיוק את תפקידו ומה עליו לעשות. העבודה של פינוי הדירה מתבצעת בזריזות, במקצועיות ובמהירות.

מומחים בפינוי:

המומחיות שלנו בפינוי ירושות אינה המומחיות שלנו לבדה אנחנו מומחים בפינוי דירות מכל סוג שהוא, פינוי מקלטים, פינוי מחסנים, פינוי רהיטים ישנים, פינוי אשפה מהבית ועוד.

עבודת הפינוי מעוגנת בחוזה חתום:

לפני תחילתה של כל עבודה אנחנו עורכים חוזה עבודה מול הלקוח אשר מעוגנים מוסכמים וחתומים בו כל פרטי העבודה, הזמן המשוער לסיום העבודה, העלויות, כל פרטי העבודה, עבודות נוספות אשר ברצונו של הלקוח לבצע מלבד פינוי ועוד. כל העבודה על פרטי פרטיה, מוסברת ללקוח מראש, מסוכמת בין שני הצדדים וערוכה בחוזה חתום.

עבודות נוספות:

מלבד מלאכת הפינוי כעצמה אנחנו מבצעים עבודות נוספות כגון חיטוי הדירה, ניקיון הדירה, ריסוס, תיקונים קטנים, סיוד ועוד, הכל לפי רצונו וצרכיו של הלקוח.

עובדים מתוך סדר שקט וניקיון:

את העבודה אנחנו מבצעים בשקט מתוך סדר וניקיון ללא הפרעה מיותרת לדיירי הבניין או השכונה האחרים. אנחנו מקפידים חלילה לא לתפוס חניה של שכנים, לא להשליך פסולת ברחוב וארנו שומרים על עבודה מהוגנת מסודרת מהירה ונקייה.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו