המומחיות שלנו בפינוי חפצים

מפנים הכל מכל מקום:

חברת שי פינוי דירה המנוהלת על ידי שי שטיקגולד ומונה על שורותיה את אנשי המקצוע המנוסים והמומחים ביותר בתחום הינה חברה המפנה את כל סוגי התכולות והפסולת מכל מקום ואתר. המומחיות שלנו בפינוי חפצים, פינוי רהיטים פינוי מקלטים פינוי תכולת דירה, פינוי מחסנים, פינוי בגדים ישנים, פינוי רהיטים ישנים פינוי אשפה מהבית ועוד.

המומחיות שלנו באה לידי ביטוי בכל הקריטריונים:

המומחיות שלנו בפינוי חפצים ותכולות אחרות ניכרת בכל אחד מהרבדים השונים בעבודה שלנו. העבודה שלנו מקצועית מאורגנת אחראית אמינה ובטיחותית.

עריכת חוזה עבודה כתוב מול הלקוח:

בתחילתה של כל עבודה אנחנו עורכים חוזה כתוב מול הלקוח זאת על מנת לסכם מראש את כל פרטי העבודה ובכדי למנוע טעויות אי הבנות ואי נעימויות. כל הקריטריונים של העבודה החל בלוחות הזמנים וכלה בעלויות כתובים בחוזה מאורגן וחתום מראש. באופן הזה ללקוח יש ביטחון לגבי טיב העבודה העומדת להתבצע עבורו ואנחנו מחויבים לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

בעלי מוניטין גבוה ושאיפה להצלחה:

ואכן אנחנו שואפים להצלחות המוניטין שלנות המומחיות שלנו בפינוי חפצים ותכולות אחרות היא שם דבר והיא ניכרת באופי וסגנון העבודה שלנו המתוכנן מראש המנוהל בקפידה הזריז והמקצועי.

מהלך עבודה מתוכנן מראש:

כאמור כל מהלך העבודה מתוכנן מראש כאשר אנשי הצוות מכירים את עבודתם על בוריה, הלוקה החכמה של העבודה בין אנשי הצוות מאפשרת עבודת פינוי יעילה זריזה ומסודרת ללא בעיות בלתי צפויות ובלי תקלות.

אנשי מקצוע מכובדים ומנוסים:

צוות העובדים מורכב כולו מאנשי מקצוע מכובדים ומנוסים ביותר בכל הנוגע לתחום הפינוי. גם אם מדובר בפינויים מסוג מורכב ותכולות קשות להתמודדות כגון במקרים של פינוי אגרנות כפייתית פינוי מקלטים עמוסי גרוטאות ועוד. המומחיות שלנו בפינוי חפצים.

ממזערים את ההפרעה לדיירי השכונה:

בזמן העבודה אנשי הצוות שומרים ככל הניתן על שקט וסדר בסביבת מגוריכם. אנחנו לא תופסים חניות של שכנים וממזערים את גורמי ההפרעה לדיירים האחרים בבניין או בשכונה ככל הניתן. כמו כן חלילה לנו להשליך פסולת ברחוב, אנחנו מפנים את תכולת הדירה המיועדת להשלכה אך ורק לאתרי פסולת מורשים זאת מתוך הכירות עם החוק האוסר השלכת פסולת כך סתם בשטחים פתוחים או ברחוב.

עובדים עם אמון הציבור:

אנחנו חברה אמינה באופן מיוחד. אנחנו עובדים עם אמון הציבור. יש לנו לקוחות בעלי המלצות חמות ביותר על העבודה המסורה שלנו ואנו בעלי ניסיון של עבודה מול גורמים שונים במשטרת ישראל.

מומחים בכל אחד מן הפרטים:

המומחיות שלנו בפינוי חפצים ניכרת בכל אחד מהפרטים בעבודה ובמלאכה שלנו. החל מעריכת חוזה מול הלקוח, דרך ארגון וניהול מסודר וקפדני של העבודה וכלה בעבודה שקטה ומהוגנת של אנשי הצוות.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו