המומחיות שלנו בפינוי חפצים עומדת בהצלחה בכל מבחן

פינוי חפצים עושים עם שי פינוי דירה 

מומחיות נאמדת ונבחנת על פי מדדים שונים. ככל שיש יותר מדדים שמאפיינים מומחיות, כך קל יותר להבחין בה ולזהותה. אנשים רבים נוכחו לדעת כי המומחיות שלנו בפינוי חפצים ניכרת על פי פרמטרים רבים: מקצועיות, ניסיון, שקט, ביטחון, הופעה נאה, אמינות (סדר זה סדר, מלה זו מלה, שעה זאת שעה). חברה שמנוהלת נכון ובאחריות כגון חברת שי פינוי דירה לא רק נאה דורשת אלא גם ובעיקר נאה מבצעת יעידו על כך רבים שהסתייעו בשירותים שלנו.

פינוי מקצועי

פינוי דירה למכירה מתבצע תוך שימוש בכל החומרים הנדרשים – ייחודיים וייעודיים- כגון כלור, מסירי אבנית ושומנים, שמפו לקרצוף שטיחים, באופן המאפשר למסור את הדירה כשהיא ריקה, נקייה ומחוטאת. פינוי תכולת דירה חינם  מאפשר לבעלי ירושות ועיזבונות לנצל את השירות המקצועי של החברה להיפטר מתכולה שאין בה שימוש. חלקה נמסרת לצדקה וחלקה מוצעת למכירה במקומות שונים.  צוות המפנים עשוי להיקרא גם לצורך פינוי מחסנים ומקלטים שבהם מצטברים עם הזמן אין-ספור חפצים שאיש לא יעשה בהם שימוש, ודאי לא כל עוד הם מונחים כאבנים שאין להן הופכין. צוות המפנים של שי פינוי דירה יבצע את הפינוי ביעילות ותוך שמירה על כל כללי הבטיחות.

הזבל-  לאשפה

המומחיות שלנו בפינוי חפצים כוללת גם פינוי פסולת.תוך שמירה מוקפדת על כללי הבטיחות מזה ועל מנוחת השכנים ופרטיותם מזה, צוות הפינוי אוסף את כל האשפה והפסולת ומוודא את העברתם לאתרים (אזוריים) מורשים להטמנת אשפה. אתם או מי מהשכנים לא ייאלצו לנקות אחרינו. בדוק.

אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים מבצעים מיון חפצים והפרדה בינהם באופן המקל על שליחתם ליעדם לאחר הפינוי. העבודה מתבצעת במסירות ותוך גילוי רגישות רבה והתחשבות במי שמזמינים את השירות במיוחד כאשר מדובר במקרים של פינוי עיזבון.  חשוב לציין כי החברה מבצעת פינוי של כל סוגי האשפה והפסולת. הפינוי מתבצע תוך הקפדה על אי זיהום הסביבה, לרבות חדר המדרגות. כאשר הצוות מפנה ירושה הוא מקפיד על כך ללא פשרות.

למען הסר ספק

למען הסר ספק: המומחיות שלנו בפינוי חפצים כוללת גם פינוי ארונות לאחר פירוקם ועל פי צורך או דרישה שבירת קירות במחסנים ובדירות כאשר בסיום העבודה נאספות כל השאריות, הלכלוך והפסולת, בתוך שקים ייעודיים, שאותם מורידים לחזית הבניין ומשם אם נלקחים אל אתרי ההטמנה. אנחנו נותנים מענה גם לתופעה של אגרנות כפייתית ומשחררים דיירי בתים שבהם דחוסים אין ספור חפצים מיותרים מתחושת גודש ומועקה. דווקא משום שכאשר מדובר בפינוי מדובר, הלכה למעשה, בפעולות רבות שצריכות להיעשות לפי סדר, שלב אחר שלב, יש חשיבות רבה למקצועיות ולניסיון. חברת שי פינוי דירה מוכיחה מדי יום כי היא (גילוי נאות: אנחנו!) לאמון הציבור, הבא לידי ביטוי בהזמנות רבות מדי יום.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו