המומחיות שלנו בפינוי דירות

פינוי דירה:

לפנות דירה אינו דבר קל ופשוט כפי שהוא אולי יכול להישמע על פניו. ישנם מקרים רבים בהם מתעורר הצורך לפינוי דירה, יתכן ואדם קרוב נפטר והותיר אחריו דירה מלאה בפרטים שאין להם חפץ ואין מה לעשות איתם.יתכן ומדובר במצב קשה של אגרנות כפייתי ואז יש צורך בפינוי חיטוי וניקיון, יתכן ומדובר בגג או חצר מלאים בגרוטאות חלודות. לכל מקרה שכזה אנחנו כאן. שי פינוי דירה וצוות העובדים המימן והמנוסה.

מקצוענים:

המומחיות שלנו בפינוי דירות כבר הפכה לשם דבר. אנחנו המקצועיים והאמינים ביותר בתחום. אנחנו מפנים כל מקום וכל אתר מכל סוגי הפסולת והחפצים לרבות רהיטים ישנים, פינוי מקלט, פינוי מחסנים, פינוי אשפה מהבית. כל פרויקט אנחנו לוקחים על עצמינו מתוך שאיפה להצלחה מסירות ואמינות.

מוניטין:

המומחיות שלנו בפינוי דירות מלבד זאת שהפכה לשם דבר היא מעוגנת ומוכחת בפועל. אנחנו היחידים אשר עובדים עם אמון הציבור, יש לנו לקוחות רבים מרוצים ושבעי רצון מהעבודה המקצועית והמסורה שלנו. יש לנו ניסיון בעבודה עם משטרת ישראל בהתמודדות עם פרויקטים מורכבים של פינוי דירות. המומחיות שלנו בפינוי דירות היא עובדה מוגמרת.

חוזה:

אנחנו עובדים מתוך אמינות ומהימנות ומעגנים אותם באופן ואופי העבודה שלנו מול הלקוחות. כל פרויקט פינוי דירה נפתח תחילה בעריכת חוזה בין שי פינוי דירה לבין הלקוח. כל הציפיות הרצונות והצרכים, כמו גם כל תנאי העבודה והפרטים השונים, לרבות לוחות זמנים, עלויות ועבודות נוספות אשר להן דרוש הלקוח מלבד הפינוי, כל אלו מעוגנות בחוזה מוסכם וחתום על כל הצדדים, כך שאין מקום לטעויות או לחששות. כל מהלך העבודה כתוב ומסוכם מראש.

ביטוח:

לגבי החשש לפגיעה ברכוש או בדירה, או חלילה תאונה, גם אותו אפשר להסיר. שי פינוי דירה הינה חברה מבוטחת, כל צוות עובדי החברה מבוטחים אף הם ונוסף על כך אנו מוגנים ומגנים עליכם ועל רכושכם בביטוח צד ג. העבודה כולה היא בטוחה, מבוטחת ומוגנת מכל הצדדים.

צוות העובדים:

המומחיות שלנו בפינוי דירות מתבטאת גם בצוות העובדים המקצועי והמנוסה שלנו. צוות העובדים מונה על שורותיו בעלי מקצוע מנוסים האמונים על מלאכתם ומבצעים אותה בחריצות ובמסירות. אנשי הצוות במהלך העבודה שומרים על סדר ושקט בשכונת מגוריכם. לא תופסים חניות של שכנים ולא מעוררים רעש אלא דואגים לאינטרסים שלכם הלקוחות, לעבודה שקטה ומסודרת ללא הפרעות מיותרות לדיירי הבניין או השכונה האחרים.

אנחנו המומחים בתחום:

המומחיות שלנו בפינוי דירות היא שם דבר ועובדה מוגמרת ובאה לידי ביטוי בכל אספקט של העבודה שלנו, אם זה בתכנון העבודה מראש, אם זה בעריכת החוזה מול הלקוח ואם זה בהתנהלות ההגונה בה אנו עובדים. כל זאת על מנת שאתם תהיו מרוצים.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו