המומחיות שלנו בניקוי דירות מזוהמות

מומחים בניקוי דירות מזוהמות 

דבר לא מניא אותנו. דבר לא מרתיע, דבר אינו מעכב. מלוכלכת ומזוהמת ככל שתהיה- המומחיות שלנו בניקוי דירות  מזוהמות מאפשרת לנו להיענות לכל אתגר של פינוי וניקוי ולהתמודד עמו בהצלחה. פינוי פסולת הוא משימה מורכבת אבל הידע, המיומנות, הניסיון, הכלים וחומרי הניקוי מאפשרים לנו לתת מענה מיטבי לכל לקוח. גם הדירה המלוכלכת ביותר תהיה, עם סיום העבודה נקייה לחלוטין.

עבודה מקצועית

לא אחת נרתעים בעלי נכסים עזובים ומזוהמים מפינוי התכולה שלהם, מניקיונם ומהפיכתם מ"פיל לבן" לנכס מניב. צוות שי פינוי דירות מבצע את הפינוי ביעילות, תוך שיתוף פעולה מלא והדוק בין כל חברי הצוות, לרבות פינוי אגרנות כפייתית. חלק ניכר מזיהום מתחם שמגובבים בו חפצים רבים, מהם ישנים, מרופטים, חלודים, אכולי-עש ועוד נובע משנים של הזנחה ומתהליכי קורוזיה שונים. כאשר המומחים שלנו מגיעים לדירה הם משתלטים ביעילות, ממיינים את התכולה, מייעדים כל חפץ אם למסירה לעמותות ועם למכירה ומתגייסים למלאכת הניקיון

היענות לכל אתגר

המומחיות שלנו בניקוי דירות  מזוהמות והניסיון הרב שצברנו בתחום זה מאפשר לנו לטפל באופן יסודי בכל סוגי פסולת ואשפה. הניקיון מהווה חלק בלתי נפרד מהפינוי ושניהם מתבצעים במסגרת פרוצדורה ופרקטיקה סדורה ומוכרת. לבעלי הדירה המפונה אין כל סיבה לחשוש: הם לא יידרשו לנקוף אצבע לאחר הפינוי היות שמלאכת הניקיון היסודי אף היא מוטלת על כתפינו. אנחנו מבצעים הכול בקפידה, ביסודיות, במקצועיות ומתוך כבוד לזמן של הלקוח- מהחל ועד כלה. פינוי חפצים מתבצע תוך שמירה על שלמותם ומתנהל בשקט. לאיש מהשכנים אין כל סיבה להתלונן.

השם הטוב מחייב

השם הטוב שלנו, שהולך לפנינו ( ואנחנו שמחים ללכת בעקבות הדיו העוברים מפה לאוזן ומשם לפה נוסף וחוזר חלילה…) מחייב אותנו להצדיק את היותנו ראויים לו. חשוב לציין כי המומחיות שלנו בניקוי דירות  מזוהמות נרכשה במשך שנים רבות של שירות ללא דופי. ניקוי הדירה המזוהמת אינו מסתיים עד לסיומן של כל העבודות, העשויות לכלול  גם שיפוץ קל כגון ביצוע טיח, צבע וסיד. זמן קצר בלבד לאחר פינוי מדירה ניתן לעשות בה כל שימוש מבוקש- להשכירה, להעבירה למי מבני המשפחה, למכור אותה או לשמור אותה נעולה עד שיימצא השימוש ההולם.

משוב טוב, חם ומחמיא

כולנו בני אדם וכולנו אוהבים לשמוע מלים טובות, מלים חמות ומחמיאות. כאשר הן נאמרות או נכתבות לאחר שהוכחנו כי יש לנו כיסוי מלא לשירות שלנו- המומחיות שלנו בניקוי דירות מזוהמות עומדת למבחן החשוב ביותר שהוא גם המבחן היחיד הקובע- מבחן התוצאה. עם זאת, חשוב לנו להקפיד על הופעה מסודרת, על עמידה בלוח הזמנים, על תרבות דיבור, על התחשבות ברגשות הציבור, במיוחד בעת פינוי עיזבון הכרוך במעורבות רגשית עמוקה. ניקוי יסודי של דירה מכל הלכלוך והאשפה שמצטברים בה ובין השאר גם כתוצאה מתהליך הפינוי מתבצע לשביעות רצונם המלאה של הדיירים. 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו