החשיבות של תהליך פינוי דירה

החשיבות של פינוי דירה 

אם אתם מחפשים שירות מקצועי ויעיל של פינוי מדירה אתם כנראה כבר יודעים מה ההבדל בינו לבין שירות של הובלת חפצים, וגם יודעים שזה השירות הדרוש במידה וצריך פינוי דירה למכירה או להשכרה. לא כדאי לנסות לבצע לבד פינוי של דירה מפני שמדובר במשימה שנדונה להיכשל. כל מי שאי פעם ניסה לבצע פינוי כלשהו בעצמו יודע שאין מדובר במשימה פשוטה בכלל וחייבים לפנות אל מומחה פינוי דירה על מנת לבצע אותה כמו שצריך.

חברה מקצועית לפינוי, כמו זו שהקים שי שטיקגולד יודעת בדיוק כיצד לבצע כל סוג של פינוי. עובדיו של שי בעלי הופעה נאותה, יודעים בדיוק את העבודה, עברו הכשרות שונות על מנת להרחיב את הידע שלהם והם מחלקים את העבודה ביניהם כך שכל אחד יודע בדיוק מה עליו לעשות על מנת שהפינוי יהיה יעיל ומהיר ולא יבזבזו זמן לחינם. כאשר שי קובע יום ושעה עם הלקוח, יגיע צוות העובדים בדיוק מתי שנקבע ובסיום הפינוי יבצעו העובדים ניקוי יסודי של הדירה וחדר המדרגות וירחיקו את כל הזבל והפסולת אשר הצטברו במקום.

מה כולל פינוי דירה?

על מנת שהתהליך של פינוי רהיטים ישנים, למשל יהיה יעיל ומהיר ככל האפשר, צריך לדעת בדיוק איך ובאיזה אופן מותר להרים רהיטים או כיצד לפרק אותם כדי לפנות אותם יותר בקלות. בנוסף, צריך לבצע בדירה מיון יסודי וקפדני של כל מה שיש בדירה – מכשירי חשמל, חפצי נוי, פריטים שונים, בגדים ועוד. זו הסיבה שחברתו של שי שטיקגולד זכתה זה מכבר באות אמון הציבור, מפני שאין הכוונה של החברה לבצע את הפינוי באופן מהיר ושטחי, אלא לבצע תהליך יסודי ומקיף כדי לזכות במלוא שביעות הרצון של הלקוח.

אילו פעולות נוספות מתבצעות?

כאמור, הדגש ניתן לכל מה שדרוש על מנת לפנות מן הדירה אל כל התכולה, כמו גם פינוי בגדים אשר כבר אין בהם צורך. בזמן מלאכת המיון יחליטו העובדים האם למסור לעמותה. פינוי חפצים יתבצע לאתרי הטמנה מוכרים ומורשים לפי החוק.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו