הדרך הבטוחה לפינוי תכולת דירה

בואו לגלות את הדרך הבטוחה, היעילה והנכונה ביותר לפינוי תכולת דירה

תכולת דירה היא הגדרה כוללת לכל פריטי הציוד והריהוט המצויים בשטח דירה כזו או אחרת, כאשר פינוי תכולת דירה, מהווה שירות מקצועי שמטרתו לפנות משטח הדירה את כל פריטי הציוד והריהוט שאינם נחוצים עוד לבעלי הדירה. שירות זה, בדומה לשירותי פינוי אחרים, מיושם על ידינו ב-שי פינוי דירה, על הצד המקצועי והטוב ביותר, ומאפשר גם לכם ליהנות מסביבת מגורים מסודרת ומרווחת בכל רגע נתון.

למי מיועד השירות?

פינוי תכולת דירה הוא שירות מקצועי המותאם ומיועד לכל אחד ואחת מביניכם, ואין זה משנה אם אתם מעוניינים לפנות תכולה ישנה ומיותרת משטח דירת המגורים, המשרד, המחסן או בית העסק. במסגרת השירות, אנו דואגים לפנות את כל התכולה המיותרת, וזאת ללא קשר להיקף התכולה שאינה נחוצה לכם עוד. לפיכך, שירותי פינוי תכולת דירה, ניתנים להתאמה אישית לכל אחד ואחת מביניכם, על פי אופי וסוג התכולה, היקף התכולה המיועדת לפינוי והביטים נוספים אותם חשוב לבחון לפני תהליך הפינוי.

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

מה כולל השירות?

במסגרת השירות, אנו מאפשרים לכם להסתייע בפעולות המקצועיות הבאות:

  • סינון ומיון מקדים של פריטי התכולה המיועדים לפינוי – פעולה זו מאפשרת לכם להגדיר איזה פריטים אתם רוצים לפנות באופן וודאי משטח הדירה ובאיזה פריטים ניתן לעשות שימוש חוזר ו/או להעביר אותם כתרומה לעמותות שונות.
  • פירוק מערכות ריהוט מורכבות ו/או כאלו המקובעות לקירות, רצפה וכדומה – פעולה זו נועדה לפינוי יעיל ובטיחותי של פריטי ריהוט כבדי משקל, וזאת לצרכי פינוי יעיל של פריטים ישנים ומיותרים מסביבת המגורים.
  • פינוי מקצועי של כל פריטי התכולה המיותרת מתוך שטח הדירה והעברתה לאתרי פסולת ומחזור ו/או לעמותות שונות כתרומה.

חשוב לנו שתדעו: אנו עוסקים ומתמחים גם בפינוי תכולת דירה מלאה וגם בפינוי של פריטי תכולה בודדים במידת הצורך.

פינוי יעיל ובטיחותי – כיצד?

על מנת ליישם את תהליך פינוי התכולה על הצד היעיל והבטיחותי ביותר, אנחנו ב-שי פינוי דירה, עושים שימוש במגוון רחב של מערכות ציוד, וביניהן, משאיות ורכבי פינוי, מכולות, שקי יוטה, שרוולי פינוי וכדומה, וזאת לצד ציוד בטיחות המסייע לצמצום תאונות עבודה ומבטיח תהליך פינוי מהיר, יעיל ובטיחותי.

חשוב לנו שתדעו: פינוי תכולה מקומות גבוהות ו/או פינוי של פריטי תכולה כבדי משקל, מיושם באמצעות מנופי זרוע ואמצעים נוספים המיועדים לשינוע משאות כבדים.

פינוי תכולה גם ממשרדים ובתי עסק

פינוי תכולת דירה הינו שירות המיועד גם לסקטור העסקי והמוסדי, וזאת לצרכי פינוי תכולה מיותרת ורהיטים ישנים ממשרדים, בתי עסק, מרכזים קהילתיים וכדומה. רוצים לדעת יותר על שירותי הפינוי המוצעים על ידינו לסקטור הפרטי, העסקי או המוסדי? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן עוד היום.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו