הדירה שלך הפינוי שלנו

פינוי דירות 

דירה היא לא רק רכוש או הכנסה כי לפעמים היא הוצאות או מועקה, בעיקר כשצריך לפנות אותה מרהיטים. בין אם זה הדייר שעזב ובין אם מדובר בירושה, הפינוי הוא החלק המתיש ביותר.

פינוי דירה מתבצע כיום על ידי חברות פרטיות שזה עיסוקן, מפינוי הדירה עצמה ועד לפינוי למכולה ואל מקום מאושר. החברה מעסיקה צוות עבודה מיומן ומנוסה כך שהפינוי מתבצע בזריזות וביעילות תוך הקפדה על הוראות בעלי הדירה. בעלי הדירה, מצידם, חוסכים לעצמם זמן יקר ועבודה רבה.

פינוי חפצים נדון לגופו במקומות רבים ואהוב במיוחד על חסידי הניו-אייג' שידברו על אנרגיות חדשות וברכה עתידית אבל בינתיים, פינוי חפצים הוא יותר מכל כאב ראש וכתוצאה נלווית גם כאב גב. הצוות של החברה יפנה בקלות את הרהיטים וישאיר את הדירה נקיה ולפעמים אף מסויידת.

בנוסף לחפצים הניידים שבדירה יש גם ארונות כמו ארונות מטבח, למשל, שהפירוק שלהם נדרש למקצועיות ונסיון. גם כשהם נזרקים יש לבצע את הפירוק שלהם על פי כללים כדי למנוע נזק רב. לכן פינוי דירות רצוי שייעשה על ידי חברה בעלת נסיון.

אני לא מסוגלת לזרוק את זה

החלטה על פינוי חפצים קשורה לעתים בשמירת זכרונות ובמחוייבות רגשית. השידה שהגיעה עם אניית המעפילים ויש לשומרה בכל מחיר לעומת השטיח הכבד והישן ששום ניקוי לא יועיל לו ויש להשליכו. פינוי דירה באמצעות חברה מקל על הבעלים גם בענין הזה משום שהם לא נדרשים לבצע את הפינוי בעצמם. בנוסף, החברה דואגת לפנות את החפצים אל מכולה ואל מקום שמאושר על ידי הרשות המקומית.

להרוויח זמן

השירות כרוך בתשלום אבל הוא חוסך לבעלי הדירה זמן ומאמץ פיזי תוך מניעה של גרימת נזק לחדרי המדרגות, לגדר של השביל או לדירה עצמה. ניתן לרכוש גם ניקוי של הדירה וסיוד הקירות, הכולל כמובן מילוי חורים שהיוו מתלים לארונות או לתמונות. בעלי הדירה, בין אם הם רוכשים חדשים, יורשים חדשים או בעלים אחרים יוצאים נשכרים ומקבלים דירה פנויה תוך שחסכו זמן רב.

 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו