האם כדאי לבצע את הפינוי והשיקום של דירת אגרן כפייתי באופן עצמאי?

פינוי ושיקום דירת אגרן

התשובה היא בהחלט לא, ויש לכך מספר סיבות. ברמה המקצועית, מדובר באתגר שלעיתים קשה להעריך אותו כאשר מביטים פשוט בערימות הפסולת והחפצים ברחבי הדירה. זה יכול להיראות כמו עוד אתגר פיזי שכל מה שנדרש כדי להשלים אותו הוא עוד זוג ידיים עובדות, אלא שבפועל לאורך תהליך הפינוי והשיקום יכולים להתעורר שלל אתגרים כמו התמודדות עם חפצים גדולים וכבדים, התמודדות עם חפצים במצב של רקבון, חפצים עם קצוות חדים וכדומה.

תהליך מורכב הדורש גם ידע מקצועי

שנית, לאחר פינוי החפצים אל הרחוב, יש צורך לעשות איתם משהו. על פי החוק אסור להשליך את החפצים הללו אל פח הזבל השכונתי, ולבטח אסור להשליך אותם על גבעה שוממה בכניסה לישוב. המשמעות היא שצריך לדעת בדיוק לאן מפנים את החפצים, ובדרך כלל אלה יהיו מפעלי מיחזור או אתרים מורשים להטמנת פסולת. הובלת החפצים אף היא יוצרת אתגר, ואתם ממש לא רוצים לבצע את ההובלה באמצעות הרכב הפרטי, דבר שבנוסף לכל הנזק שיגרום, גם יעלה לכם לא מעט כסף.

לנתק את עצמכם מהכאב של האגרן הכפייתי

אבל הסיבה החשובה ביותר שבגינה אתם לא רוצים לבצע את הפינוי והשיקום בעצמכם היא שמה שנחשב עבורכם כפינוי פסולת, עבור האגרן הכפייתי קרוב משפחתכם נחשב לפרידה קשה מאוד מחפצים שהוא אגר לאורך שנים ופיתח כלפיהם רגשות. עבור האגרן הכפייתי מדובר באירוע מכונן, קשה מאוד מבחינה רגשית, וזה חשוב מאוד שהרגשות הללו לא ישוייכו אליכם כאנשים שגורמים לאגרן הכפייתי את כל הצער הזה שהוא חווה.

צרו קשר לקבלת מידע נוסף

כדי ללמוד עוד על תהליך הפינוי של דירות אגרנים כפייתיים, אתם מוזמנים לפנות אל מרכז הסיוע לאגרנים כפייתיים ומשפחותיהם, לקבל את כל המידע הדרוש לכם ואת כל הסיוע הנדרש. מרכז הסיוע לאגרנים מגיש סיוע, ליווי, תמיכה והכוונה למשפחות אגרנים כפייתיים, ואתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום לקבל את הסיוע לו אתם זקוקים.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו