גל הולינדר – קונה ציורים בבני ברק

גל הולינדר – מומחה להערכת ורכישת ציורים ואוספי אמנות בבני ברק

שמי גל הולינדר, ואני גאה להציע שירות ייחודי של רכישת ציורים, יצירות אמנות ועתיקות תמורת תשלום הוגן. כמומחה מנוסה בתחום, אני מגיע עד אליכם הביתה בבני ברק ובכל רחבי הארץ, מעריך ורוכש מגוון נרחב של ציורים מקוריים, פסלים מרשימים, עבודות בצלאל מבוקשות, וכן חפצי יודאיקה, ספרים ומסמכים היסטוריים, פריטי וינטג' נדירים, תכשיטים יקרי ערך, בולים, מטבעות, שטרות ועוד.

שירות אישי, מקצועי ויסודי

הידע המקיף שצברתי והניסיון הרב בהערכת ציורים ויצירות אמנות מאפשרים לי להעניק ללקוחותיי שירות מקצועי ויסודי. אני מקפיד להגיע באופן אישי לבית הלקוח, לבדוק ביסודיות כל יצירה, ולהציע הערכת שווי הוגנת. לאחר סיום תהליך ההערכה, אני משלם במזומן ובאופן מיידי עבור הפריטים הנרכשים. שיטה זו מעניקה ללקוחותיי חוויה נעימה ויעילה, במיוחד לאלו המבקשים לפנות שטח בביתם או למכור יצירות אמנות שנאספו במשך שנים.

אוסף עשיר ומגוון של ציורים ופריטי אמנות

התמחותי העיקרית היא ברכישת ציורים מקוריים ממגוון סגנונות ותקופות, אך אני גם רוכש קשת רחבה של פריטי אמנות ועתיקות נוספים, כגון:
פסלים מרהיבים מחומרים שונים
עבודות בצלאל נחשקות ויצירות אמנות ישראלית
חפצי יודאיקה נדירים ובעלי ערך היסטורי
מסמכים עתיקים וספרים נדירים
תכשיטים מפוארים, שעונים יוקרתיים וחפצי נוי
אוספים ייחודיים של בולים, מטבעות ושטרות
חנוכיות, פמוטים וכלי כסף עתיקים
פריטים מעניינים מברונזה, שנהב ופורצלן

הפכו את הציורים והאוספים שלכם לכסף

אם יש ברשותכם ציורים, יצירות אמנות, עתיקות או אוספים מיוחדים שתרצו למכור – אני כאן כדי לעזור. פשוט צרו איתי קשר בטלפון 0544999107, ואגיע אליכם בהקדם האפשרי לביצוע הערכה מדויקת ולרכישה במזומן. זו ההזדמנות המושלמת להפוך את היצירות והפריטים הייחודיים שלכם לכסף ולפנות מקום יקר ערך בבית. אני מחכה לשיחתכם ונשמח לתת לכם שירות מקצועי ואדיב!

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

0544999107
מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו