גל הולינדר – קונה פריטי אספנות במודיעין-מכבים-רעות

גל הולינדר – מומחה להערכת חפצים, מכתבים ואוספים

שמי גל הולינדר, ואני שמח להציע לתושבי מודיעין-מכבים-רעות וכל הסביבה שירות מקצועי ואמין של רכישת פריטי אספנות, עתיקות וחפצים מיוחדים תמורת תשלום הוגן. אם יש ברשותכם אוספים מרשימים שצברתם לאורך השנים או שאתם נמצאים בעיצומו של תהליך פינוי מאסיבי של הבית, אני כאן כדי לעזור לכם לממש את הפריטים היקרים מפז שלכם.

מגוון עצום של פריטים נדירים ובעלי ערך

כמומחה בתחומי, אני קונה מגוון רחב של פריטים, ביניהם יודאיקה, אמנות, ספרים ומסמכים עתיקים, וינטג', יינות ומשקאות, צעצועים ישנים, בולים, שטרות ומטבעות, שעונים, כרזות, קרמיקה, פורצלן וזכוכית צבעונית, אלבומי קלפים ועוד. בין הפריטים הספציפיים שאני מחפש ניתן למצוא חנוכיות, פמוטים, כלי כסף, תכשיטים, תמונות, ניירת עתיקה, פריטים העשויים משנהב וברונזה, פריטי אספנות נדירים, פסלים, ציורים, עבודות בצלאל, חפצי אומנות ישראלית ופריטי זהב יקרי ערך.

שירות עד הבית, הערכה מקצועית ותשלום מיידי

כחלק מהשירות המקיף שאני מציע, אני מגיע עד אליכם הביתה במודיעין-מכבים-רעות או בכל יישוב אחר בארץ, מעריך את הפריטים שלכם בצורה מקצועית ומדויקת, ומשלם על המקום במזומן. אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים את המחיר ההוגן והמשתלם ביותר עבור האוצרות שברשותכם, גם אם מדובר בפריט בודד או באוסף שלם.

אל תחמיצו את ההזדמנות, פנו אליי עוד היום!

אם אתם מעוניינים לממש פריטי אספנות, עתיקות או חפצים מיוחדים שהצטברו אצלכם במהלך השנים, אל תהססו ליצור איתי קשר בטלפון 0544999107. אשמח לתאם עמכם מועד נוח למפגש, להגיע אליכם הביתה, לאמוד את ערך הפריטים שלכם ולרכוש אותם במחיר הוגן ומשתלם. זו הזדמנות מצוינת להפוך את מה שנראה כמו "גרוטאות" למזומנים ולפנות מקום יקר בבית. אני מזמין אתכם ליהנות משירות אדיב, מקצועי ואמין, ולהגשים את החלום למימוש האוצרות הישנים שלכם. חייגו עכשיו, ואני בדרך אליכם!

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

0544999107
מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו