גל הולינדר – קונה עבודות בצלאל בראשון לציון

גל הולינדר – מומחה להערכת חפצים, מכתבים ואוספים

שמי גל הולינדר, ואני גאה להציע שירות ייחודי של רכישת עתיקות, חפצים מיוחדים ופריטי אספנות בראשון לציון ובכל רחבי הארץ. כמומחה בתחומי, אני מתמקד במיוחד בקניית עבודות בצלאל נדירות ויקרות ערך, לצד מגוון רחב של פריטים ייחודיים נוספים.

אוסף מרשים של עבודות בצלאל ופריטים נדירים

אם יש ברשותכם עבודות בצלאל אותנטיות, כגון תכשיטים, כלי כסף, פמוטים, חנוכיות או חפצי אומנות ישראלית ייחודיים, אשמח לבחון אותם ולהציע לכם מחיר הוגן. בנוסף, אני קונה גם מגוון רחב של פריטים נוספים, כגון יודאיקה, אמנות, ספרים ומסמכים עתיקים, וינטג', יינות ומשקאות, צעצועים ישנים, בולים, שטרות ומטבעות, שעונים, כרזות, קרמיקה, פורצלן וזכוכית צבעונית, אלבומי קלפים ועוד.

הערכה מקצועית, שירות עד הבית ותשלום במזומן

כמומחה מנוסה, אני מגיע עד לבית הלקוח בראשון לציון ובכל מקום אחר, מעריך את ערכם של הפריטים שברשותכם ומציע מחיר הוגן. התשלום מתבצע במזומן ובאופן מיידי, כך שתוכלו ליהנות מעסקה נוחה, מהירה ומשתלמת. אני מעניק יחס אישי וקשוב לכל לקוח, בין אם מדובר בפריט בודד או באוסף מלא.

הזדמנות למימוש פריטים יקרי ערך

אם אתם אספנים של עבודות בצלאל או שאתם מעוניינים לפנות את הבית ממגוון חפצים מיוחדים שצברתם במהלך השנים, צרו איתי קשר כבר עכשיו בטלפון 0544999107. אשמח לתאם עמכם מועד לביקור בביתכם, להעריך את הפריטים שברשותכם ולהפוך את האוצרות הישנים שלכם למזומנים בקלות ובמהירות. אל תפספסו את ההזדמנות להעניק לאוספים שלכם בית חדש, ולקבל תמורה הולמת על הפריטים היקרים מפז שאספתם במהלך השנים.

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

0544999107
מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו