"גדרה ואלטעזאכן: כיצד מייבש כביסה ישן הפך למזומן בקלות"

לאחרונה, החלטנו שהגיע הזמן לשדרג את מייבש הכביסה בביתנו בגדרה. המייבש הישן עדיין תפקד, אך לא כמו בימיו הטובים. מכיוון שלא רצינו פשוט לזרוק אותו, חיפשנו דרך למכור אותו ולהרוויח קצת כסף. חבר המליץ לנו על שירותי אלטעזאכן (קניית חפצים ישנים במזומן) של "איציק קונה הכל".

תהליך פשוט ונוח

יצרנו קשר עם איציק בטלפון 0522071171, והסברנו לו את המצב. הוא היה ידידותי ומקצועי, ושאל כמה שאלות על מצבו של מייבש הכביסה. לאחר שהגענו להסכמה על מחיר הוגן, קבענו מועד לאיסוף תוך יום בודד. העובדים של איציק הגיעו בזמן, פירקו את המייבש בזהירות, ושילמו לנו במזומן על המקום.

מחיר מוסכם ללא הפתעות

מה שאהבתי במיוחד בתהליך העבודה מול "איציק קונה הכל" הייתה השקיפות. המחיר עליו סיכמנו בטלפון נשאר בדיוק אותו הדבר, ללא שום הפתעות או תוספות של הרגע האחרון. הרגשתי שאני יכול לסמוך על איציק ועל הצוות שלו, ושהם באמת פועלים בהגינות וביושר.

פתרון אידיאלי לבעיה נפוצה

אני יודע שאני לא היחיד שמתמודד עם החלפת מוצרי חשמל ישנים בבית. לעתים קרובות, אנחנו פשוט זורקים אותם לפח או מאחסנים אותם בחניה מחוסר ברירה. אבל עם "איציק קונה הכל", יש לנו פתרון אידיאלי – דרך לפנות מקום, לעזור לסביבה על ידי מחזור, ולהרוויח כסף תמורת חפצים שכבר לא צריכים.

המלצה לכל תושבי גדרה

אם גם אתם גרים בגדרה או בסביבה, ויש לכם מוצרי חשמל ישנים או רהיטים למכירה, אני ממליץ בחום להתקשר ל"איציק קונה הכל". תוך זמן קצר, תוכלו להיפטר מהחפצים המיותרים, לקבל מזומן בו במקום, וליהנות משירות אדיב ומקצועי לאורך כל הדרך.

אל תחמיצו את ההזדמנות

עם "איציק קונה הכל", אתם יכולים להפוך את מה שנראה כמו בעיה לפתרון פשוט ומועיל. במקום לבזבז זמן וכסף על הובלות או פינוי אשפה, תנו לצוות המנוסה של איציק לטפל בהכל. התקשרו עוד היום לטלפון 0522071171, ותיווכחו בעצמכם כמה קל ומשתלם למכור את הפריטים הישנים שלכם לאלטעזאכן אמין ואיכותי.

* המידע המוצג באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי, לייעוץ רפואי יש לפנות לרופא מוסמך

052-2071171
מהסטיגמה למודעות: תפקיד התקשורת בהעלאת המודעות הציבורית ובמיגור דעות קדומות כלפי אגירה כפייתית

פינוי דירה בבאר שבע

פינוי דירה יכול להיות תהליך מורכב ומתיש, במיוחד כשמדובר בדירה ישנה או מוזנחת הדורשת טיפול מקיף. לעתים, הצטברות של שנים רבות של חפצים, ריהוט ישן ופסולת יכולה להפוך את המשימה למאתגרת במיוחד.

קראו עוד »

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו