בת דודה שלי מזניחה את הבית כי בתה נאבקת במחלה קשה, כך תרמנו תקווה למשפחה דרך שי פינוי דירה.

בת דודתי היקרה, שירה, עברה בשנה האחרונה את המסע הקשה מכל עבור כל הורה. בתה הקטנה, דנה בת ה-5, אובחנה עם מחלה קשה שדרשה טיפולים מתישים וממושכים. כל עולמה של שירה התמקד בלעטוף את דנה באהבה, לשהות לצידה בבתי החולים ולתמוך בה לאורך המאבק האמיץ במחלה. אך מול אתגר בסדר גודל כזה, היה קשה לשירה למצוא את הזמן והכוח הנפשי לטפל גם בענייני היומיום, ובפרט בתחזוקת הבית. הדירה, שפעם הייתה מסודרת ונקייה, הלכה והזדהמה, מה שהוסיף לעומס הרגשי הכבד גם ככה. כבני משפחה תומכים, רצינו לסייע לשירה ולהקל על המעמסה הפיזית והנפשית. החלטנו לפנות ל"שי פינוי דירה" כדי לראות כיצד נוכל, יחד, להחזיר מעט אור ותקווה לחייה של המשפחה האהובה.

רגישות למצב המשפחתי

כשצוות "שי פינוי דירה" הגיע לביתה של שירה, הם עשו זאת מתוך הבנה עמוקה למצבה הרגשי העדין ולאתגרים הקשים שאיתם התמודדה. הם הגיעו בלב פתוח ובנכונות להתאים את עצמם לצרכים הספציפיים של המשפחה. הצוות עבד בשקט וביעילות, תוך התחשבות בלוח הזמנים הצפוף והמשתנה של שירה, שהיה תלוי במצבה הרפואי של דנה. הם גילו אמפתיה ורגישות יוצאות דופן, והשכילו להציע עזרה מבלי לכפות או להעמיס. כל המהלך נעשה תוך שיתוף פעולה הדוק עם שירה ומתוך כבוד עמוק למה שהמשפחה עוברת.

יצירת סביבה מעצימה

בתוך זמן קצר, הצוות של "שי פינוי דירה" הצליח להשיב לבית של שירה ודנה אווירה של ניקיון, סדר ונעימות. הם פינו את ההצטברות של חפצים וכביסה, ניקו לעומק וארגנו מחדש את המרחב באופן שיהיה קל יותר לתחזק. אך מעבר לפן הפיזי, הם דאגו גם ליצור סביבה שתשרה אופטימיות ותעניק השראה. הם הוסיפו פריטים דקורטיביים עליזים בחדרה של דנה, תלו על הקירות תמונות מחזקות ומעודדות, ואפילו הכינו פינת יצירה שבה יכלו שירה ודנה להעביר זמן איכות יחד כשהן בבית. המרחב הביתי הפך למקום שמזמין רגעי אושר ונחת בתוך תקופה כל כך מורכבת.

תרומת התקווה נמשכת

אך צוות "שי פינוי דירה" לא הסתפק בטיפול חד פעמי בבית. הם הבינו שכדי לתמוך בשירה ודנה לאורך הדרך, נדרשת מחויבות ארוכת טווח. הם נשארו בקשר רציף עם המשפחה, התעניינו במצבן והתנדבו לבקר ולסייע בתחזוקה גם בהמשך. בכל פעם שהגעתי לבית של שירה, שמחתי לגלות עוד פרח קטן בכניסה, או שמיכה רכה שצוות "שי פינוי דירה" הביאו במיוחד בשביל דנה. הם אפילו ארגנו מבצע התרמה בקהילה כדי לתמוך בהוצאות הרפואיות ולהראות למשפחה עד כמה הם לא לבד. נדיבות הלב והאכפתיות המתמשכת שלהם יצרה שינוי אמיתי בחייהן.

תנו לאהבה ולקהילה להוביל

כשמשפחה מתמודדת עם מחלה קשה של ילד, קל לאבד תקווה ולתת לעומס היומיומי להכריע אותנו. אבל "שי פינוי דירה" לימדו אותי שיש דרכים פשוטות ועוצמתיות בהן נוכל להקל, ולו במעט, על הסבל. שירה חזרה וסיפרה לי כמה ההתערבות המלאת אהבה שלהם נתנה לה כוחות להמשיך להיאבק, וכמה החיבוק של הקהילה סביבה השיב לה את האמונה שאפשר לצלוח כל ים סוער.

אז אם גם אתם מכירים משפחה שנאבקת במחלה ומתקשה לשמור על שגרת החיים, אל תפחדו לפנות ל"שי פינוי דירה". הצוות המדהים שלהם ידע בדיוק כיצד לגעת בעדינות במקומות הפגיעים ביותר, ולהשיב תחושה של שליטה, יופי ושמחת חיים גם במציאות הקשה ביותר.

אני מזמין אתכם ליצור קשר עם "שי פינוי דירה" ולשתף אותם בסיפורה של המשפחה היקרה לליבכם. תנו להם להיות השותפים שלכם במעשה האהבה הזה, ותגלו איך גם הפעולות הקטנות ביותר, כמו סידור הבית וחיבוק חם, יכולות לחולל ניסים של ממש. עם הרוח הנדיבה והלב הפתוח של "שי פינוי דירה", תוכלו להיות הענן שמביא גשם של אור ותקווה בדיוק למקום שבו הם נחוצים יותר מכל.

תנו לעצמכם לקבל עזרה

אם אתם מכירים משפחה שמתמודדת עם מחלה קשה של ילד ומתקשה לשמור על שגרה תקינה, זכרו שאתם לא חייבים לעמוד מנגד. "שי פינוי דירה" כאן כדי להושיט יד, לתמוך ולסייע בדרכים שיקלו על המשפחה ויחזירו להם מעט מתחושת השליטה והיופי בחיים.

צרו קשר עוד היום עם "שי פינוי דירה" וספרו להם על האנשים היקרים לליבכם הנמצאים במצוקה. הצוות המיומן והאמפתי שלהם ידע בדיוק כיצד להתאים את הסיוע לצרכים הספציפיים של בני המשפחה, בין אם מדובר בסידור הבית, בתחזוקה מתמשכת או אפילו בגיוס הקהילה סביב. עם הרגישות והמסירות יוצאות הדופן של "שי פינוי דירה", תוכלו להיות שותפים מלאים במסע התמיכה, ולהעניק למשפחה הנאבקת את מתנת התקווה והאמונה שהם זקוקים לה כל כך.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו