בסך הכול רציתי לעזור לאחותי להפסיק לאגור וגם הצלחתי בעזרת פינוי דירות אגרנות

איך שי פינוי דירה עזר לאחותי?

ניסיתי להבין מה זה אגרנות, מסתמן שיש המון חברות של פינוי דירה אבל לא כולם יודעים לטפל באגרנים. אחותי הייתה אגרנית ולא הייתי מוכן לקחת חברה ללא תנאים או מישהו לא מוכר שיפחיד וירתיע אותה מלהפסיק "עם זה". ניסיתי להניע אותה מלאגור וכל מה שעשיתי לא עזר, זה רק החמיר. יש מצב שגם אתם יודעים על מה אני מדבר? האם גם אצלכם יש אחות או אח שאוגרים ואתם מפחדים לפנות לשירותי פינוי לא מקצועיים? אם כן, רציתי לשתף אתכם איך אני עזרתי לאחותי האגרנית באמצעות בחירת שירותי פינוי דירה נכונים. מוזמנים לקרוא וליישם, הכי חשוב.

אז כמו שאתם מבינים, אחותי הייתה אגרנית כפייתית בעצמה, היא אגרה מכל הבא ליד, וויתרה על מפגשים אתנו, עזבה את העבודה והשקיעה את כל החיים שלה לאגירה של זבל, כן זבל. זה רק הלך והחמיר וכלום לא עזר. ניסיתי בכל האמצעים ולא הצלחתי, גם שהייתי תקיף זה לא עזר ובפעם האחרונה שפניתי לשירותי פינוי דירה הם האיצו בי, ולא סיימו את העבודה כמו שצריך. נשארתי תקוע, עם אחות מפוחדת ובעיקר עם מצב יותר גרוע.

כשפניתי לשי גולד מצוות פינוי דירה הייתי חסר אונים, אבל מיד הוא מצא לי פתרון שראוי להגיד כי לא אשכח כל החיים.

קודם כל הוא עשה איתי בירור צרכים

זה שלב בו ישבתי מול המפנה היקר, אחלה בן אדם, סובלני, חייכן, הוא ישב ותכנן איתי שלב אחר שלב את הפינוי באמצעות לוח מסודר ורשימת מטלות. הכול היה רשום, מסודר, השאלה הראשונה הייתה מאיפה מתחילים ומה מפנים. זו שאלה קריטית מכיוון שבלי לבצע תכנון של פינוי ולגעת בדברים הנכונים- קשה מאוד לקצר הליכים ולצור מצב של הענקת חיים חדשים לאגרן- במקרה הזה אחותי. הייתי די מופתע לגלות את חשיבות הסדר והתכנון של טרום הפינוי ורק אז הבנתי את חשיבות בחירת חברת הפינוי על כל המשתמע מכך.

לראות ניצנים של פינוי

זה היה למעשה השלב של הביצוע לפי התכנון שכתבנו, לקחנו בחשבון כבר את הכול, צוות הפינוי של שי פינוי דירה ידעו אילו כלים נדרשים ,שעות עבודה, משימות וכמובן לוח זמנים מדיוק לסיום. אני פשוט ישבתי שם והקשבתי, הפנמתי ואז גם הבנתי מה לא עשיתי נכון עם אחותי מלכתחילה ולמה הפינוי הזה כמעט שלא הצליח.

בתחילת התהליך הייתי כל כך עצוב, לא ידעתי למי לפנות, כל המפנים שפניתי אליהם היו פחות נראים לי ככה בעין, לא ידעתי באמת ובתמים מי מהם הוא הישר, החייכן, איש אמת ובעיקר האדם שיעזור לי להציל את אחותי מאימת החפצים. אחרי שישבתי עם שי גולד וצוות פינוי דירה והגדרתי משמימות, החיוך חזר אליי וכך גם הביטחון שאני בידיים טובות. פתאום הייתה לי תחושה שהחיים יפים ועוד מעט אחותי תחזור למעגל החיים רק שהפעם בלי חפצים.

התכנון היה שווה את זה

ביום השני שבו עבדו הצוות של שי פינוי דירה, כבר התחלתי לראות חיות בבית, בית הוריי שבו נשארה אחותי לגור קיבל חיות, פתאום מרפסת, פתאום בית נקי, מסודר, בלי סכנות ובעיקר עם תקווה לחיים חדשים. לא תיארתי לעצמי שפינוי דירה יכול לתת לי את הפתרון ובפרט שכבר פניתי לכמה מפנים אבל זה לא היה אותו דבר- זה מה שאמרתי לשי פינוי דירה ומיום ליום ראיתי איך הבית הופך להיות יתום מחפצים אבל חדש בחיים אחרים- זה מה שתכננתי בשביל אחותי היקרה.

ולסיכום?

תשמעו, אם גם לכם יש בן משפחה כזה, אני רוצה לספק לכם טיפ קטן, אל תבחרו מפנה שלא מבין או שמחפש לקצר הליכים, פנו למישהו שידוע בשוק ואפילו מוכר על ידי רשויות ממשלתיות. זה כל כך חשוב, מכיוון שרק מפנה מקצועי, מסודר ואמין, יכול להבטיח לכם שאח שלכם או קרוב המשפחה שלכם לא יחזור לאגור.

החיים הטובים

אני מאוד מקווה שהצלחתי להעביר לכם את הערכתי ואת ציון השבח לשי גודלד מצוות פינוי דירה. שירותי פינוי דירה טובים בהחלט מניבים את התוצאה ואם אתם רוצים להרוויח את השקט שאני הרווחתי, מוזמנים לבקר אצל שי גולד באתר ולקרוא איך הוא מבטיח 100 אחוזי הצלחה לכל מי שרק יתקשר אליו. מאחל לכם בהצלחה ומי ייתן והאגרנות תפסח עליכם או על מי שאתם אוהבים.

 




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו