בואו ונתמודד עם הבלגן באמצעות חברה לפינוי בית

שירות איכותי ומקצועי 

אתם בוודאי לא נהנים מהמצב שבדירתכם יש המון חפצים שאתם צריכים לעבור מעליהם על מנת להיכנס למחסן או לחדר מסוים בבית,  אך יש לכם ברירה, אתם יכולים לא להמשיך לחיות בצורה כל כך לא נוחה ובטח שלא נעימה, ופשוט לקרוא לחברת פינוי בית שתבצע עבורכם את הפינוי. אם אין לכם זמן, זה לא אומר כי אין פתרון למצב הזה.  חברה שמתעסקת עם פינוי בית תוכל בעזרת צוות של אנשים מיומנים לערוך את הסדר הנדרש במיומנות, יעילות ומהירות.

שירות וסדר בדיוק בזמן…

ישנן חברות המתמחות בשירות של פינוי בית והן לא גובות תשלום על כך, מה שיפונה מהדירה, אם זה רהיטים בעלי ערך שאינכם מעוניינים בהם, או מוצרי חשמל שונים כמו מקרר ישן ועוד, הם פשוט ייקחו זאת כתמורה עבור פינוי בית.  צוות גדול של עובדים המגיעים לפנות את דירתכם יעשה זאת במהירות, הם עובדים על פי סדר מופתי ויודעים בדיוק מה לעשות לפי הסדר. כשהמשימה הקשה כבר מאחוריכם, אתם שוב תיהנו מדירה מסודרת ונקייה שבטח לא תרצו שוב לאגור בה חפצים מיותרים…

פינוי במפגע תברואתי

בארצנו ישנן הרבה דירות ובתים במצב מוזנח, הן מהוות מפגע תברואתי חמור, חשוב מאוד לפנות דירות ובתים כאלה היותו האנשים שגרים בסמוך לבית או דירה כזאת עלולים להיפגע באמצעות מחלות וגם יש סכנה כי ישנם חומרים דליקים העלולים לגרום לשריפה ולסכן אנשים. אנשים הזורקים פסולת ומזהמים את חצרם יכולים לקבל קנסות מהעיריות השונות והמועצות בגלל מפגע תברואתי וזיהום הסביבה. הרבה פעמים קורה כי חברות כאלה של פינוי בית ודירה מגיעים לפנות את הבתים והדירות המוזנחות.

פינוי מקלטים בבניינים

עלפי החוק במדינת ישראל, כל מקלט פרט או ציבורי, חייב לדאוג לתחזוקת המקלט שברשותו, בדרך כלל וועד הבית אם מדובר בבניין, הוא זה שאמור לדאוג לתחזוקה תקינה של מקלט, במדינה שלנו יש הרבה הפתעות מבחינה ביטחונית ולכן המצב פה הוא הרבה יותר רגיש. בדרך כלל, הוועד הבית בבניין, דואג לפינוי המקלט באמצעות חברה לפינוי בתים המתמחה אף בפינוי מקלטים.

 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו