איך נפתרים מכל החפצים המיותרים?

מפנים חפצים

אז התשובה לך היום היא די קלה ואף תחסוך לכם זמן וכסף רב אשר אותו הייתם מבזבזים בעצמכם. במהלך חיינו רובנו ניתקל בסיטואציה של פינוי דירה או פינוי חפצים מדירה, בין אם בשל סיבה משמחת כגון שדרוג מקום המגורים או חידוש הבית ובין אם בשל סיבה מצערת כמו מות של קרוב. בכל אחד מן המצבים הללו היינו מייחלים למישהו שיבוא ויעזור לנו, אך הפתרון הוא בהישג יד וגם יחסוך לכם זמן וכסף.

חברת "שי פינוי דירה"

אם גם אתם רוצים לחסוך לעצמכם זמן וכסף והיפטר מחפצים מיותרים, תפנו אלינו. חברת "שי פינוי דירה", הינה חברה מקצועית בתחום פינוי הדירות ופינוי חפצים. החברה מנוהלת על ידי שי שטיקגולד אשר עוסק בתחום כבר מעלה משלושים שנה דבר אשר מבטיח לכם מקצועיות וניסיון. העובדים של החברה הינם עובדים מוסמכים אשר עברו הכשרה מסודרת לתחום וכמו כן הם עובדים ביעילות, ביסודיות וישאירו אחריהם תוצאה מושלמת. אנו עובדים עם חברת אמון הציבור דבר אשר מבטיח לכם תוצאה מצוינת ובאחריות.

 

האזינו להמלצה של עוד לקוחה מרוצה של שי פינוי דירה

איך זה עובד?

גיליתם חפץ שהנכם רוצים להיפטר ממנו? אתם עושים סדר בבית ויש לכם מספר חפצים שאתם לא זקוקים להם? או לחילופין את מעוניינים לבצע פינוי דירה? פנו אלינו. אנו נקטלג את החפצים, נסדר אותם בקרטונים ונוביל אותם. אם יש צורך אף נפרק רהיטים כדי שההובלה תהיה קלה ובטוחה. כמו כן, במידה ועלות הפריטים המפונים תהיה גבוהה מעלות הפינוי, תוכלו לקבל את הפינוי בחינם! אנו גם מבצעים פינוי מחסנים וגם פינוי משרדים במידת הצורך.

כל הצדדים מרוויחים

באמצעות שימוש בחברתנו כלל הצדדים מרוויחים. אתם – זמן, אשר אותו לא תצטרכו להשקיע וכסף ואנחנו נרוויח את החפצים הישנים שלכם. כמו כן אנו מציעים גם פינוי בגדים וגם פינוי אשפה כדי להשאיר תוצאה מושלמת. בשיטה שלנו גם הסביבה מרוויחה וכלל המוצרים שלכם ייהנו משימוש חוזר על ידי מישהו שזקוק להם וידו אינה משגת. כך, אתם בעצם גם תורמים לאלו שאין להם ואין דבר נעלה יותר מכך.

 

איך לבחור חברת פינוי נכונה?

ביחס לפינוי דירה ופינוי חפצים, האמון הוא גורם מרכזי בבחירת החברה. הרי, אתם נותנים למישהו גישה לחפצים האישיים והרגשיים שלכם. בכך, חשוב לבחור בחברה שיש לה תדמית טובה ושם בשוק. חפשו חוות דעת חיוביות מלקוחות קודמים, ובדקו האם החברה היא חברה רשמית עם רישום תקני. נכונות להתמודד עם בעיות ולספק פתרונות מהירים היא גם יתרון משמעותי.

חשוב גם לדעת האם החברה מציעה שירותים נוספים כמו פינוי חפצים ממחסנים או משרדים, ואיזה סוג של חפצים היא מסוגלת להתמודד איתם. בנוסף, חשוב לבדוק האם החברה ממיחזרת חפצים או מנצלת אותם בדרך שתעזור גם לסביבה.

כשאתם בוחרים בחברת פינוי, אתם לא רק מפנים חפצים ומרווחים מקום, אלא גם בוחרים בשותפים לתהליך שיכול להיות מעבר משמעותי בחיים. לכן, הקפידו לבחור נכון.

 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו