איך נפטרים מכל החפצים הישנים?

פינוי של חפצים 

כאשר כמות החפצים הישנים בדירתכם הולכת ותופחת בהחלט ניתן למצוא לכך פתרון שיחסוך לכם בזמן ומשאבים לא מעטים. קוראים לזה פינוי דירה. השירות, אשר מוצע על ידי חברת שי פינוי דירה, דואג שהדירה שלכם תפונה מהתכולה הישנה, וגם תסודר ותבריק בתום העבודה. החברה, אשר מורכבת מעובדים שלהם ידי זהב, ידע וניסיון רב, פעלה בדירות בהן היו היקפים שונים של תכולה ישנה המיועדת לפינוי, והנחילה ללקוחותיה הצלחה רבה.

סוגי מקרים בהם הצטברה תכולה ישנה בדירה

  • דירת אגרנות כפייתית בה התכולה היא תוצאה של אגירת אחד הדיירים.

  • דירה לה נדרש פינוי ירושות. בדירה כזו, החפצים הללו יכולים לסלול את דרככם לפינוי בחינם.

  • דירה מוזנחת אשר חלק נכבד מתכולתה התבלה. מקובל להזמין שירות פינוי רהיטים ישנים ולדאוג לתכולת ריהוט חדשה, נקייה מבלאי.

פינוי חפצים ישנים בדירת אגרנות כפייתית

במהלך העבודה – יגיעו עובדי שי פינוי דירה לנכס הבעייתי, יתחילו להוציא חפצים לא מזוהים, ולאחר מכן להפעיל נוהל פינוי אגרנות כפייתית: קרצוף הדירה, פינוי פסולת מהדירה, ובביצוע ניקיון יסודי ומבריק, עד להשלמת הדירה כולה. לאחר מכן, יוחזרו החפצים שפונו בחזרה לדירה, ואלו הישנים או הלא מזוהים יימסרו לאתרי פינוי מורשים.

פינוי ירושות

בפינוי ירושות, חפצים ישנים עלולים לזכות אתכם בפינוי דירה בחינם או בהנחה. פשוט הציגו אותם במשרדי חברת הפינוי, או למומחה פינוי הדירה שיגיע לבדוק את דירתכם. במידה וזוהה כי התכולה אכן בעלת ערך רב, יוצע לכם תמורת ערכה – הפינוי, או חלקו במידה והשווי אינו מגיע למחיר המקורי. במקרה של שווי חלקי, תינתן הנחה בגובה חלקיות השווי.

טיפול בדירה מוזנחת

טיפול בדירה שעברה הזנחה, לא נוקתה, רהיטיה לא הוחלפו מזה שנים, ובפשטות – ניכר כי היא פשוט סבלה מתת תחזוקה. יתבצע פינוי מלא של הריהוט הישן, וכל חפץ אחר שניכר כי יש עליו הזנחה. לאחר מכן הדירה תיבדק, תנוקה ותקורצף, עד להשבתה למצב תקין.

על שי פינוי דירה

חברה בעלת ניסיון וידע רב, אשר מאחוריה רזומה עשיר של עבודה מול מיטב הלקוחות במשק: מוסדיים ופרטיים כאחד. החברה לא מסתפקת בפחות מעבודה מלאה, מה שאומר שבבניינים – גם חדר המדרגות ינוקה ויקורצף לטובת הכלל, וגם במקרים בהם תמשיכו לגור בדירה – הפינוי לא יסתיים בסילוק חפצים ישנים אלא גם בניקיון הדירה ושיפור ניכר של תנאי הסניטציה וההיגיינה בתוכה.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו