אגרנות כפייתית ברחובות – פינוי דירה וניקיון

פינוי אגרנות כפייתית ברחובות והסביבה

בניגוד לדעה הרווחת, אגרנות כפייתית היא הפרעה נפשית נפוצה מאוד, היא הפרעה נפשית שעלולה להיות מסוכנת מאוד, גם עבור האגרן עצמו וגם עבור הסביבה שלו, לכן אין להקטין ראש בעניין.

אגרנות כפייתית הינה הפרעה נפשית לכל דבר ועניין, לאגרן הכפייתי אין את הכוחות הנפשיים להתמודד לבדו עם הבעיה, הוא זקוק לעזרה, הוא זקוק לכם הקרובים אליו שתעזרו לו בכך.

אדם שסובל מאגרנות כפייתית, סובל מחוסר יכולת לזרוק ולהיפטר מחפצים ופריטים שהוא אוסף במשך שנים על גבי שנים, בית או דירה של אגרן יכול להגיע למצב של ערימות של גרוטאות, אשפה ופסולת בכל מקום, כיור מלא כלים, מזון מקולקל, קרטונים, אוספים של עיתונים ישנים חסרי שימוש ומה לא.

שמי שי ואני בעל חברת ניקיון ופינוי דירות, ״חברת שי ניקיון״, לי ולצוות שלי שנים של ניסיון בפינוי דירות של אגרנים, אנחנו כבר יודעים את העבודה.

השירות שלנו כולל ניקוי אבק מארונות ומגירות, פינוי פסולת, אשפה וגורטאות במכולות מיוחדות שברשותנו, כמובן, שאת הפסולת אנו מעבירים לאתר פסולת מורשה, יתר על כן, אנו מנקים כיורים מלאים כלים, חיידקים ובקטריות, ועושים ניקיון כולל ויסודי עם חומרי שימוש חזקים שנועדו לחטא ולחסל את כל החיידקים והמזיקים.

אני פונה אליכם בבקשה מיוחדת, את אתם מכירים אדם שסובל מאגרנות כפייתית, או אולי אתם בעצמכם אגרנים, בבקשה מכם אל תקטינו ראש בנושא, אל תשפטו, ואל תצחקו על האדם, זוהי הפרעה שיכולה להיות קשה והרסנית מיוחד.

הפרעת האגרנות עלולה להיות סכנה ממשית הן לאגרן והן לסובבים אותו.

ניקוי ופינוי דירה של אגרן זו מלאכה מסוכנת, ולא פשוטה, החיידקים, האבק והבקטריות שנמצאים בכל הדברים הישנים ובערימות יכולות להוות סכנה בריאותית ממשית. הגיע הזמן לשים לזה סוף.

אני והצוות שלי מיומנים בעבודה, אנחנו מודעים להפרעה, לסיבות שהיא נוצרת, לרגש שהיא גורמת לארגן ולסביבתו להרגיש, אנו מודעים להכל, לכן אנו מגיעים ממקום קשוב, אנו לא נשפוט אתם, לא נשאל שאלות כמו למה? איך? ומדוע? אנחנו מבינים שלעיתים המצב הוא קשה, ויותר מזה אנו מבינים שאנשים עוברים תקופות ומשברים בחיים, כמו אובדן של אדם קרוב, טראומה, אסון כלשהו, או כל דבר.

אנו פשוט מגיעים לעשות את העבודה שאנחנו כל כך טובים בה, ואנחנו מגיעים לכל מקום בארץ, פשוט קובעים יום ושעה ומגיעים לדירה או לבית בכדי לנקות. זוהי העבודה שלנו, זה מה שאנו עושים ביומיום.

עבורי ועבור הצוות שלי, דירה נקייה ומצוחצחת בסוף היום זוהי ההצלחה שלנו. זה מה שבאמת גורם לנו לסיפוק אדיר וגאווה גדולה.

חשוב לי לציין, שאם אתם חושבים שאתם היחידים שנמצאים במצב הזה, אז דאו לכם וסמכו עלי שהמצב אינו כך, לפי מחקרים אחרונים בתחום, אחוז האנשים שסובלים מבעיית האגרנות הכפייתית בעולם הוא גבוהה מאוד, אני וצוות הניקיון שלי היינו כבר באלפי דירות של אגרנים ואגרניות מכל הסוגים ובכל המצבים, אפילו במצבי אגרנות קיצוניים וקשים במיוחד.

לכן, אל תרגישו מבוכה או אשמה, או חלילה בושה, היינו כבר בדירות במצב קשה מאוד, אפילו דירות שהיו סגורות במשך שנים על גבי שנים. אל תחששו, הסרו דאגה מליבכם.

צרו קשר עוד היום עם חברת שי ניקיון, ואנו נגיע, ננקה ונפנה את הדירה עבורכם. זהו תפקידנו, הצוות שלנו מיומן כבר במקרים מאוד קשים ומורכבים, אנחנו מוכנים לכל בקשה.

התקשרו, קבעו פגישה והבטיחו לכם ולקרובים לכם שקט, סדר וניקיון.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו