אגרנות כפייתית בסביון – פינוי דירה וניקיון

 

מי אנחנו ומה אנו עושים?

חברת ״שי ניקיון״ הינה חברת לפינוי וניקוי דירות ובתים של אגרנים, אנו בעלי ותק רב ומעל 20 שנות ניסיון בתחום הפינוי.

אני שי שטיקגולד ועבודתי היא לתת פתרונות פינוי דירות של אגרנים, זה מה שאני עושה ביום יום, אני מפנה דירות שסובלות מאגירת חפצים אדירה, השירות שלי ושל הצוות שלי הוא שירות אדיב וסובלני, יש לנו ניסיון רב בפינוי דירות ובתים, אנו קשובים ורגישים לאגרן ולצרכיו.

מה אנו מפנים?

אנו מפנים הכל, את כל ערימות הפסולת, הגרוטאות, הקרטונים, ניירות, בקבוקים, כל זאת בעזרת מכולות ומשאיות שברשותנו, את הפסולת אנו מעבירים אל תוך אתר פסולת מורשה לכך.

 

מהי אגירה כפייתית וכיצד מרגיש אגרן?

אגירה כפייתית, מוגדרת כצבירת יתר של פריטים וחפצים והסירוב המוחלט והמתגבר להיפטר מאותם חפצים, וכתוצאה מכך נוצר עומס רב שהופך להיות מטרד בעייתי.

בנוסף לכך, העומס והצבירה המרבית, הופכים למטרד ממשי, הם לאגרן, הן לסובבים והן לשכנים, האגרנות מפריעה לפעילות יומיומיות ושגרתית תקינה, והופכת להיות בעיה ממשית עבור פעילות בסיסית ופשוטה כמו, בישול, או כניסה לאחד החדרים בבית וכו׳.

העומס הקיצוני לעתים קרובות מגדיל את הסיכונים לתברואה ירודה וחולי ממשי, עבור האגרן פעילויות פשוטות של יציאה מהבית למשל, במקרה חירום אש או כל אירוע אחר, הופכים להיות לקשים ממש, ומכניסים את האגרן לסכנת פינוי.

יתר על כן, ישנם אוגרנים כפייתיים שסובלים גם מהפרעות נפשיות נוספות כמו, הפרעות דיכאון, חרדה או פוביה חברתית.

בשנים האחרונות הציבור הרחב הפך מודע יותר להפרעת האגירה מאשר בעבר, חשוב להבין שאין להקטין ראש בדבר, אדם שסובל מהפרעה זאת, יהיה זקוק לעזרה מהסובבים אותו ומאנשים מקצוע בתחום כמו, רופאים, פסיכולוגים ופסיכיאטרים, אחרת יהיה לו נורא קשה למגר את הבעיה.

האגרנים מגיעים למצב שבו הם חיים בבתים מוזנחים מאוד, הבתים שלהם כל כך מוזנחים עם שהם גרים בתנאים בלתי נתפסים, מרוב הכמות האדירה של החפצים שהם אוספים, נצברים חיידקים, זוהמה, עכברים, גוקים, הרבה אבק, בדרך כלל הדירות שלהם סגורות במשך שנים מה שגורם  גם לריקבונות בקירות.

בנוסף לכך, החשמל לא תקין, יכול לגרום לסכנות שריפה, נזילות צנרת, מזגנים שלא עובדים בדירה, מקררים מזוהמים ומוזנחים, מזון מקולקל, שירותים מזוהמים ועוד.

האספנות הכפייתית גורמת להרבה בושה עבור האדם שסובל מההפרעה, והבושה מונעת מהם להכניס אנשים לביתם גם אנשי מקצוע, אגרנים יאספו כל דבר, בעיקר פריטים שהם מוצאים ברחוב שמישהו אחר זרק, מה שנזרק ברחוב נאסף לבית, האדם אוסף כל דבר מהרחוב ושמור בבית.

זאת ועוד, בדרך כלל אדם שסובל מאגרנות כפייתית לא משחרר כלום מהבית שלו כולל אשפה, זבל, ביגוד חפצים וכד'… לא מפנה כלום, הוא יכול להיות במשך שנים על גבי שנים עם כל ערימות הפסולת והאשפה שמסביבו.

יחד עם זאת, חשוב שתזכרו ותדעו, אנו מודעים לכך שאנו עובדים מול אנשים, גם האגרנים ובעיקר הם, אנשים רגישים מאוד ולכן יש לזכור זאת ולהתנהג בהתאם.

איך חברתנו תוכל לעזור למי שחי בבית מוזנח?

חברתנו ״שי ניקיון״ יגיעו ביום הפינוי לדירה, שי והצוות יעשו מיון לכל החפצים, יבצעו ניקיון כללי בכל חלל ושטח הדירה, ויפנו לאתר אשפה מורשה בעזרת מכולות פינוי זבל.

התקשרו עוד היום והבטיחו להוריד לכם מהראש את מטרד הפינוי, כפי שכבר ציינו זוהי עבודה קשה ולעיתים אפילו מסוכנת מאוד, פנו אלינו אנחנו כבר יודעים את העבודה.

 




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו