אגרנות כפייתית בנתניה – פינוי דירה וניקיון

פינוי אגרנות כפייתית בנתניה

״בעלי מוטרד ונבוך כאשר מגיעים אורחים לבית. אני מפחדת כשהוא יעזוב אותי. הילדים שלי לא מזמינים חברים, ואני חשה אשמה כי כל העומס גורם להם להרגשה קשה ולא נעימה. אך אני לא מסוגלת להיפטר משום דבר, אני נכנסת למצב חרדתי קשה כשאני מנסה לזרוק משהו. אני לא יודעת מה לא בסדר איתי, ואיני יודעת מה לעשות״.

״יש דברים שאני פשוט חייב,  בקבוקים, רהיטים, דואר, עיתונים ישנים, בגדים ישנים, רהיטים … מה אם אני יום אחת אני אטרך אותם? אני לא רוצה לסכן או לזרוק משהו שעשוי להיות משמעותי עבורי. ערימות גדולות של דברים בבית שלנו ממשיך להערם ולגדול, וכל כך קשה לנו לבצע דברים פשוטים בבית כמו, לעבור ולשבת או לאכול יחד כמשפחה״.

אלה הן דוגמאות אופייניות לסוגי אנשים שונים שסובלים מהפרעת אגירה כפייתית.

 

ערימות של אשפה וזבל, בתים עמוסים בפריטים שמקשים על המחייה וניהול חיי שיגרה יומיומיים, סיבות ותירוצים אינסופיים.

יש לכם בין משפחה, מכר, חבר קרוב שהוא אגרן כפייתי? או שאולי אתם אגרנים? רוצים וצריכים עזרה?

 

חברה פינוי וניקוי דירות ובתים של אגרנים כפייתים

אני שי שטיקגולד יכול לתת מענה לדירות מוזנחות ומזוהמות, זה מה שאני עושה ביום יום, אני מפנה דירות שסובלות מאגירת חפצים אדירה גם כאשר הדירה בקומה גבוהה, גם כאשר יש בדירה בעלי חיים, השירות אדיב וסובלני, יש לנו ניסיון רב בפינוי דירות, אנו קשובים ורגישים לאגרן.

אני והצוות שלי מפנים דירות שמלאות באשפה, גרוטאות, וערימות של זבל, מפנים אשפה מחצרות, מסלקים חפצים ישנים, מבצעים ניקוי ופינוי בתים ודירות בכל מצב, מהצעים ניקיון יסודי עם חומרים שמותאמים לניקוי וחיטוי, זורקים את המזון הישן, מנקים ומפנים, ארונות ומגירות- וכל זאת בכל מצב, אפילו מצבים קשים וקיצוניים ביותר.

חשוב לי לספר לך שמהלך 20 שנות הניסיון שלי, אני והצוות שלי פינינו מגוון של דירות ובתים, אל תתביישו, אנחנו לא שופטים, לא נבהלים, ולא שואלים, אנחנו מגיעים עם המון הבנה, ראינו וניקינו דירות במצבים קשים במיוחד, דירות עמוסות ומוזנחות שלעיתים היו סגורות במשך שנים, זוהי העבודה שלנו, זוהי המומחיות שלנו.

 

אנו מפנים דירות יום יום, השירות ארצי, השירות שלנו מציל חיים, עוזר לאנשים לצאת מהבעיה הקשה שיש להם, אני מבצע את העבודה ברמה הגבוהה ביותר. ללא כל פשרות.

 

ניקיון הדירות זהו אתגר גדול עבורי ועבור הצוות שלי, כל דירה מוזנחת ועמוסה וככל שתיהיה יותר מוזנחת ועמוסה, ההצלחה שלי ושל הצוות שלי תיהיה גדולה יותר ומספקת יותר, אנו תמיד רואים את הסוף ותמיד רואים בית ריק, נקי ומסודר בסיום העבודה.

 

תבינו דבר מאוד חשוב, אנשים שסובלים מהפרעת אגרנות כפייתית לא יודו ולעיתים התכחשו בפניכם לכך שיש להם את בעיה שמפריעה להם ולסובבים אותם בניהול חיי שיגרה נורמטיביים, הם תמיד ימציאו מיליון תירוצים למה שקורה בביתם, ולמה הם כן צריכים את כל הפריטים והחפצים שהם אוספים.

אסור לאבד תקווה, אל יאוש, זה הזמן לערב מומחה פינוי דירה, זה הזמן לפגישה. שוב.. שמי שי ואני מפנה דירות מאגרנות כפייתית קשה, אני מפנה דירות שהיו סגורות הרבה שנים, מפנה דירות אחרי פטירה, מבצע סידור בתים וניקיון בדירות מלאות פסולת זבל ואשפה.

 

התקשרו עוד וקבעו פגישה עם חברת שי פינוי וניקיון דירות של אגרנים, ובכך הבטיחו לכם ולקרובים עליכם תהליך קל יותר. ההבנה, ההקשבה, ההכלה, הרגישות וכמובן הצלחת הניקיון עלינו.



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו