אגרנות כפייתית במזכרת בתיה – פינוי דירה וניקיון

אתם משתוקקים לעזור לו?

במידה והאגרן מוכן לקבל עזרה, הגעתם למקום הנכון.

 כיוון שאתם בטח כבר יודעים, אדם אשר סובל מאגרנות כפייתית לא יודה שישנה בעיה אמיתית ורצינית בעומס החפצים והפריטים בביתו, באוסף הניירות, הספרים, באוסף הגרוטאות, קרטונים, כלים, מכשירי חשמל, ניילונים ועוד…. אדם כזה דורש עזרה, מה שאומר שצריך לקחת את העניינים לידיים, לפנות את כל התכולה והאוספים אשר נאגרו במהלך השנים. אך, הכי חשוב, צריך לדעת לעשות זאת נכון, לאגרן יש רגש, יש רצונות, יש רגישות יתר לפריטים והוא יעשה הכל על מנת שלא יפנו לו את "האוצר" שלו מביתו. ים של תירוצים, סיבות שונות, בקשות מיוחדות, הכל רק שלא יגעו לו בחפצים ופריטים היקרים לו כל כך, שאסף ואגר, אפילו עם זה כל הפסולת שאנשים אחרים זרקו ונאספה על ידי האגרן מהרחוב. הוא הרי לא שולט במה שטוב ומה שלא טוב. למעשה מנקודת מבטו הכל טוב.

לעיתים רבות, לאגרנים אין את היכולות הנפשיות והמנטאליות להתמודד עם ההפרעה שלהם, זה גדול עליהם, תבינו הם מרגישים חרדה שעוטפת אותם באופן תמידי, מחשבות והרהורים בלתי פוסקים על מה יקרה אם פריט מסוים ייזרק, ישנם אגרנים אפילו שזה כל כך חזק מהם עד כדי שהם מפתחים טקס של הסתכלות לתוך הפח פעם בכמה זמן.

המשפחה הקרובה, החברים והסובבים אותו צריכים להסביר לו באהבה, בחום, הקשבה והבנה, בטוב, שמה שהולך בבית גורם לבעיות ומאוד מפריעה לנהל שיגרת חיים רגילה ונורמטיבית.

זאת ועוד, אם אתם מכירים אדם הוא אגרן, אתם ודאי יודעים את הסימפטומים והגורמים לכך, ואם לא כדאי, רצוי ואפילו חשוב מאוד שתפנו למומחה בתחום ותתאימו את הטיפול הנכון.

הפרעת האגרנות הכפייתית היא אינה הפרעה קלה, וניקוי ופינוי הדירה יכול לעיתים להיות תהליך מייגע, מסורבל, וקשה- ובצדק. אתם לא צריכים לעשות זאת, אני בטוח שהסיטואציה כבר ממילא קשה עבורכם.

אני רוצה להציג את עצמי בפניכם, שמי שי שטיקגולד, יש לי חברה לפינוי וניקיון דירות,  ההתמחות העיקרית שלנו היא בפינוי וניקיון של דירות ובתים של אגרנים.

חשוב לי שתדעו, אל תחשבו שאני הולך לשאול אתכם שאלות, גם שתתקשרו לקבוע תאריך ושעה, אני מבין אתכם, זוהי סיטואציה לא פשוטה, אבל יש לי המון שנים של ניסיון בפינוי וניקיון דירות, אני מבין שלפעמים אנשים נקלעים לסיטואציות וקשיים בחייהם, ולכן אני לא מגיע ממקום ביקורתי, אני לא אשפוט אתכם.

 

אתם יכולים להרגיש בטוחים, אני לא אשאל אתם שאלות. אנחנו פשוט נקווה יום ושעה, ואני והצוות שלי נגיע לעשות סדר וניקיון.

אסור לאבד תקווה, אין יאוש, הגיע הזמן לערב מומחה ואיש מקצוע לפינוי דירה, זה הזמן לפגישה. שוב.. שמי שי ואני מפנה דירות מאגרנות כפייתית קשה במיוחד, אני מפנה דירות שהיו סגורות המון שנים, מפנה דירות אחרי פטירה, מבצע סידור בתים וניקיון בדירות מלאות פסולת זבל ואשפה.

אני והצוות שלי נגיע אליכם, ונפנה דירות מלאות גרוטאות, זבל ואשפה, נבצע ניקיון יסודי כולל חיטוי יסודי עם חומרים מתאימים שברשותנו, נסלק את כל הפריטים הישנים, נפנה את הרהיטים השבורים והישנים, נפנה זבל מחדר השירותים והמקלחת, נבצע עבודות ניקיון יסודי במטבח, נקנה את ארונות המטבח, נזרוק את המזון הישן ועוד.

אנו מבצעים ניקיון ופינוי בתים בכל מצב, אפילו במצבים קיצוניים וקשים ביותר.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו