אגרנות כפייתית בלוד – פינוי דירה וניקיון

איך לפנות ולנקות בית של אגרן כפייתי?

לאגרנים כפייתים יש צורך עז לשמור על פריטים, גם אם הם חסרי כל ערך עבורם. כאשר ניגש להתמודד עם העומס והבלאגן שהשאיר האגרן, חשוב שנגיע מוכנים ונהיה מודעים לבעיה ולרגישות שבנושא, ולשם כך נגיע מוכנים מראש, זוהי עבודה גדולה ולא קלה שיכולה גם להיות מסוכנת מאוד. אין להקטין ראש בנושא, בעיית האגרנות הכפייתית יכולה להיות מסוכנת מאוד, מה שאנו ממליצים זה להביא איתכם חברת שירותי ניקוי ופינוי דירות לעזרה.

איפה מתחילים?

ניקיון וסדר בבית של אגרן כפייתי ייקח המון זמן לעשות אותו לבד, וכמו שכבר ציינו, פינוי דירת אגרן יכולה להיות מסוכנת מאוד, בנוסף לזאת, בבתים של אגרנים העבודה של הפינוי והניקוי היא מאתגרת במיוחד. אני שי שטיקגולד, בעל חברת ניקיון שמתמחה בניקוי ופינוי דירות של אגרנים, אני והצוות שלי מבצעים את כל הארגון, זהו אתגר גדול עבורנו, אנו מיומנים בכל התהליך, אחרי שננקה את הדירה נחזיר לכם אותה ריקה מפסולת, אשפה וזבל, הדירה תהיה נקייה ואחרי חיטוי יסודי. זה המקצוע שלי, כל אחד יכול ליהנות משירות ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר.

בתים של אגרנים מצריכים ניקוי אחר, ניקוי שהוא יסודי ומקצועי, עם שימוש בחומרים חזקים ונכונים, חומרים שלא תוכלו לרכוש לבדכם. למעשה, אם להיות כנים ואמיתיים ברוב הבתים והדירות של האגרנים הכפייתיים שורצים עכברושים, עכברים, מקקים, וחיות אחרות, כמו גם עובש, חיידקים ומגוון סוגי בקטריות.

אנשים שסובלים מאגרנות כפייתית לא יודו בבעיה שלהם, הם לא יודו בעומס החפצים והגרוטאות בביתם, ובחוסר היכלות שלהם לזרוק את מה שלא שימושי יותר עבורם ולהיפטר מכל האשפה שמקיפה אותם.

אגרנים כפייתים נקשרים באופן רגשי וסנטימנטאלי לחפצים שלהם, שבעינם הם האוצר שלהם.

אגרנים נוטים לאסוף כל דבר שרק יעמוד בפניהם, אפילו אם החפצים הם חסרי כל ערך כמו אשפה וזבל. אגרנים אוספים פריטים כמו: קופסאות, קרטונים, ניילונים, רהיטים שבורים, מכשירי חשמל, בקבוקים ועוד.

כיוון שהאגרנים בדרך כלל לא יודו בהפרעה שלהם, הם צריכים את עזרתכם.

אך זכרו, חשוב שתגיעו ממקום מבין, ממקום של עזרה ותמיכה הם תמיד ינסו להגן על החפצים ויביאו לכם אלפי תירוצים וסיבות שונות מגוונות.

למעשה, מנקודת מבטו של האגרן הכל בסדר איתו.

איך תוכלו לשפוט אותו? תארו לכם שהיו נכנסים אליכם יום אחד לבית וזורקים את כל החפצים היקרים לכם. זהו מצב כלל לא פשוט ובטח שאינו נעים.

איך בכל זאת תוכלו לעזור לאגרן כפייתי?

אם אתם מכירים מישהו קרוב אליכם שהוא אגרן, או שמא אתם אגרנים בעצמכם, חשוב שהדבר הראשון שתיגשו לעשות הוא לדבר עם איש מקצוע, פסיכולוג או מומחה בתחום, על מנת שיעזור ויאבחן את גודל ההפרעה ואת משך ואורך הטיפול בצורה מקצועית ונכונה, זאת הפרעה קשה ומעיקה מאוד על האדם שמרגיש נבוך ומלא בושה, זוהי הפרעה שמפריעה לנהל אורך חיים תקין ונורמטיבי, ולכן אין להקל בה ראש.

 

שי חברת ניקוי ופינוי דירות של אגרנים

התקשר עוד היום ןדבעו פגישה עם חברה שי ניקוי ופינוי דירות של אגרנים, אנחנו לא נשפוט אתכם ולא נשאל שאלות מיותרות, אל תחשבו שאתם לבד, אל תתביישו ואל תחשבו פעמיים, אנחנו כאן לעשות לכם סדר.

אני והצוות שלי נגיע לטפל בביתכם או בדירתכם, הגיע הזמן לפנות את כל הערימות ולנקות בצורה יסודית ומקצועית, זוהי העבודה שלנו, תנו למומחים לעשות עבורכם את העבודה.




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו