אגרנות כפייתית בהוד השרון – פינוי דירה וניקיון

פינוי אגרנות כפייתית בהוד השרון

אנשים שסובלים מאגרנות כפייתית לא מודים בבעיה שלהם, הם לא יודו בעומס החפצים בבתים, ובחוסר היכלות שלהם לזרוק את מה שלא שימושי יותר עבורם.

אגרנים כפייתים נקשרים באופן רגשי וסנטימנטאלי לחפצים שלהם, שבעינם הם האוצר שלהם.

אגרנים נוטים לאסוף כל דבר שרק יעמוד בפניהם, אפילו אם החפצים הם חסרי כל ערך כמו אשפה וזבל. אגרנים אוספים פריטים כמו: שקיות, קרטונים, קופסאות, רהיטים (אפילו רהיטים שבורים שאנשים זרקו מבתיהם), מכשירי חשמל, בקבוקים ועוד.

כיוון שהאגרנים בדרך כלל לא יודו בהפרעה שלהם, הם צריכים עזרה.

אך זכרו, לעיתים, גם שתבואו ממקום חיובי של עזרה ותמיכה הם תמיד ינסו להגן על החפצים ויביאו לכם אלפי תירוצים וסיבות שונות מגוונות.

למעשה, מנקודת מבטו של האגרן הכל בסדר איתו.

איך אגרנים מרגישים?

הפרעת האגרנות מפריעה לנהל אורך חיים ושיגרה נורמטיבית ורגילים. האגרנים מוקפים ברגשות מעורבים של אשמה, חרדה, בושה ופחד תמידי.

אנשים שסובלים מאגרנות כפייתית יהיו בדרך כלל מבודדים מאוד, וימנעו מיצרית כל סוג של אינטראקציה עם הסובבים אותם ואפילו עם בני משפחה, וכל זאת בגלל האשמה והבושה העזים שהם חשים בהם ברגע שאדם נכנס לביתם ורואה את אוסף וכמות החפצים וערימות הגרוטאות והזבל בביתם.

האגרנים אפילו קנאים מאוד לרכושם, ולא יסכימו לאנשים אפילו אם הם אנשים קרובים להם לגעת בחפציהם היקרים כל כך.

איך לעזור לאגרן כפייתי?

אם אתם מכירים מישהו קרוב אליכם שהוא אגרן, או שמא אתם אגרנים בעצמכם, חשוב שהדבר הראשון שתיגשו לעשות הוא לדבר עם איש מקצוע, פסיכולוג או מומחה בתחום, על מנת שיאבחן את גודל ההפרעה ואת משך ואורך הטיפול, זאת הפרעה קשה ומעיקה מאוד שאין להקל בה ראש.

אנשים רבים נוטים להכיר אגרנים, ולא להתייחס לכך ברצינות, לעיתים אף לזלזל ולהפוך זאת לבדיחה, אומנם הדבר הוא לא כך, זאת הפרעה שקשה נורא להתמודד איתה לבד, תמיד אגרנים יצטרכו עזרה וסביבה תומכת להתגבר על הבעיה, זכרו שאין להקל ראש בנושא.

 מה לעשות לאחר שאגרן מוכן לנקות את הדירה?

האגרן שיסכים לתהליך הפינוי צריך להבשיל, זהו תהליך ארוך עם הרבה בעיות עד להבשלה, עד שהאגרן אומר מספיק, תעזרו לי, תפנו לי את הבית.

אגרן אשר חי לבד יכול להגיע למצב קיצוניים ואיומים של – חיים בדירה ללא מים, ללא חשמל, ללא מקרר, ללא אפשרות פתיחה של ארונות ומגירות, ללא אפשרות פתיחת חלונות, ללא רצפה- הכל עמוס, ללא אפשרות ישיבה על כיסא, ללא שולחן, ללא בגדים נקיים, ללא אויר נקי הכל עמוס אבק, כאשר יש מזון הריח חריף מאוד. מזיקים בדירה – עכברים, גוקים ואינסוף חיידקים ובקטריות.

זכרו להיות קשובים, סבלניים ועם יכולה הכלה- זהו תהליך כלל לא פשוט עבור האגרן הכפייתי, שלעיתים חי עם הבעיה שנים ולא מספר לאף אחד, כי לעיתים הוא אינו מודע לה.

חברת ניקיון ופינוי דירות של אגרנים

לאחר שהאגרן הסכים להתהליך הפינוי והניקוי של הדירה, הגיע הזמן לצאת לדרך, התקשרו עוד היום לקביעת פגישה, אנחנו חברה שי ניקיון עם ניסיון של מעל 20 שנה בתחום, נגיע וננקה את הבית והדירה, נפנה את הפסולה, ננקה את הערימות שנאספו, ננקה אבק, נשתמש בחומרים מיוחדים נגד מזיקים ובקטריות, אחרי הכל זאת העבודה שלנו.

אנחנו לא נשפוט אתכם ולא נשאל שאלות מיותרות, אל תחשבו שאתם לבד, אל תתביישו ואל תחשבו פעמיים, אנחנו כאן לעשות לכם סדר.

 




אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו