אגרנות כפייתית בבת ים – פינוי דירה וניקיון

פינוי אגרנות כפייתית בבת ים

מכירים אדם קרוב אליכם שסובל מאגרנות כפייתי? משתוקקים לעזור להם?

חיים עם אדם שהוא אגרן כפייתיים? לא מסוגלים לשאת יותר את הבלאגן והעומס בבית? זה גורם לכם להמון מריבות? מעוניינים בחברה ניקיון מקצועית ואמינה בעלת שנים של ניסיון בתחום הניקיון והפינוי דירות ובתים של אגרנים כפייתים?

הגעתם למקום הנכון!

חברת שי פינוי וניקיון שירות של אגרנים כפייתים, הינה חברה אשר מומחית בתחום פינוי בתים.

שמי שי שי שטיקגולד ואני יכול לתת לכם מענה בניקיון ופינוי כל דירה או בית, והיו מוזנחים או מזוהמים אשר יהיו, זה מה שאני והצוות שלי עושים ביום יום, זוהי המומחיות שלנו, אנו נגיע ונפנה דירות שסובלות מאגירת פריטים אדירה, השירות שלנו אדיב וסובלני, יש לנו ניסיון רב של מעל ל 20 שנים בפינוי דירות, אנו קשובים ורגישים מאוד לאגרן.

כיצד אנחנו נוכל לעזור למי שחי בבית מוזנח?

בין היתר חברת שי ניקיון והצוות נדאג לעשות מיון יסודי לכל החפצים והפריטים בבית, נבצע עבודות ניקיון כלליים  ויסודיים לכל שטח הדירה, לכל חדר בבית,  נפנה לאתר אשפה מורשה בעזרת מכולות פינוי זבל שברשותנו.

תבינו דבר חשוב, אדם אשר מתגורר בבית מלוכלך, עמוס בגדים לא נקיים, מבולגן, אדם אשר לא יכול לסדר את הדירה שלו לבד ובעצמו, אדם שממש מתבייש במראה דירתו, אדם שמסתיר שנים את ביתו ממשפחתו, מחברים, משכנים ומכל העולם, יכול לפנות אלי, ללא חשש, אני והצוות שלי רגילים לדירות עמוסות ומוזנחות, אל תחשבו שרק אצלכם יש דירה במצב קשה וקיצוני, אל תחשבו שאני אבהל אני לא נבהל, אני רגיל לעבוד בדירות במצב קשה וקיצוני מאוד מאוד.

מדוע בית של אגרן כפייתי עלול להיות מקום מסוכן מאוד?

אגרן אשר חי בסביבה של בית שעמוס בערימות על ערימות של חפצים, פריטים, שברובם הכל גרוטאות, זבל ואשפה, עלול להגיע למצב של מחייה בדירה שהיא ללא חשמל, מים, מקרר, חוסר יכולת תנועה, חוסר יכולת לפתוח ארונות, חלונות ומגירות, עם היגיינה לקויה, ועוד תנאים מחריפים מסוג שכזה. זהו מצב מביך וחרדתי עבור האגרן, שמרגיש בושה ואשמה גדולה ואינו מסוגל לספר זאת לאף אדם, אפילו למשפחה וחברים קרובים, הוא גם אף פעם לא יודה בבעיה, כל המצב של הבלאגן והכאוס יכול לגרום לבעיות בריאותיות של האגרן וסביבתו, ריח רע אשר נידף מן הדירה, ובנוסף לכל אלה מצטרפים גם חרקים, מזיקים, עכברושים ועוד אל שטח הדירה. מאחר שרוב האגרנים הכפייתיים אשר מראים סימפטומים להפרעת האגרנות אינם מכירים בכך שהתנהגותם האובססיבית היא הבעיה העיקרית, והסביבה לעיתים קרובות לא מבחינה בכך שמדובר בבעיה שהיא רצינית, אתם בתור קרובי משפחה או מכרים צריכים לבצע את המעשה של בקשת הפינוי עבור יקירכם, בבקשה מכם אל תקטינו ראש בעניין, אני מכיר אנשים רבים שמכירים אנשים שסובלים מבעיית האגרנות, אך חבריהם לוקחים זאת בקלות ראש ממשית, אנשים לעיתים לא מבינים את חומרת המצב שהאגרן נמצא בו. זוהי סיטואציה שאינה פשוטה קלל.

 

לאור כל האמור לעיל, כדאי שתשקלו לקחת עזרה מקצועית, התקשרו וקבעו עוד היום פגישה, הגיעה הזמן לתת למקצוענים לקחת את העניינים לידים, פינוי דירה של אגרן זוהי עבודה כלל לא פשוטה ומסוכנת, כמות המזיקים, החיידקים והפרעושים שעלולים להיות בדירה כזאת הם מסוכנים מאוד, וכדאי שהדירה תהיה נקייה באמת, עדיף שתתנו למקצוענים לעשות עבורכם את העבודה, תנו לנו לעשות לכם סדר בבאלגן.

 



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו