אגירת מכשירי חשמל

מכירים אנשים שאוגרים מכשירי חשמל?

אגירת מכשירי חשמל – אגירה הינה הפרעה כפייתית. ויש לה גוונים וסגנונות אשר באים לידי ביטוי בקרב האגרנים השונים. יש אוגרי ניירות ועיתונים, אחרים אוגרים טקסטיל ובגדים, ואילו אחרים בוחרים לאגור מספר רב של מכשירי חשמל. והבית איך נראה? בכל בית סטנדרטי יש מקום למקרר, לתנור אפיה, מכונת כביסה וכן הלאה. אבל אין בית שאמור להכיל מספר מכונות כביסה, מייבשים או תנורי אפיה במגוון סוגים. ומי מדבר על מכשירים קטנים יותר שקל יותר לשנע אותם – מיקרוגלים, קומקומים חשמליים ותנורי חימום קטנים.

אגירת מכשירי חשמל – כך נראה הבית של האגרן

אמנם נראה כמו מציאות הזויה, אבל ביתו של אגרן כפייתי אשר תחום האגירה שלו הוא מוצרי חשמל נראה ממש כך. כמויות גדולות של מוצרי חשמל פזורים ברחבי הבית ללא כל שימוש או הצדקה ממשית. הגורם לכך הוא כמובן ההפרעה הכפייתית אשר מנהלת את בעל הבית להתנהגות המוזרה שלו. ה הוא רואה ערך וחשיבות בכל פריט חשמלי תקין או לא תקין. וכל אחד מהם שהוא מוצא, מאתר או מגלה אפילו בפח האשפה מוצא לו מקום של כבוד אצלו בבית.

אז מה עושים מול מציאות כזו?

חשוב לדעת לפני הכול כי אגירת מכשירי חשמל הינה הפרעה כפייתית. וזה אומר שאין די בשכנוע או באמירה. אין כל טעם להפציר או לדרוש פינוי. מה שצריך לעשות זה לפנות לטיפול מקצוע שנועד לתת תשובה לכפייתיות. הטיפול יוביל את המטופל למקום בו הוא יוכל להיגמל מהאגירה הכפייתית ולחיות את חייו בצורה בריאה בלי להיות כפוף לגחמות פנימיות חסרות הסבר מבלי שתהיה לו יכולת לעמוד מולן בכוחותיו הדלים.

אגירת מכשירי חשמל – פינוי אחרי טיפול

לאחר שהאגרן הופנה לטיפול, והוא מתחיל להשיג שליטה עצמית ולמגר את הכפייתיות שמפעמת בקרבו, ניתן להעלות על הפרק אפשרות של פינוי. כדי לבצע פינוי של עשרות מוצרי חשמל זנוחים ומקולקלים יש לפנות את חברה מקצועית אשר מציעה שירותי פינוי דירה לאגרנים כפייתיים. החברה לסיוע לאגרנים כפייתיים מציעה שירות מעולה וממוקד אשר נועד לאפשר לאגרן הכפייתי לפנות בזמן קצר ובצורה יעילה את כל התכולה העודפת. צרו קשר לקבלת הצעה משתלמת



אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו