אגירה בבית של מזון וזבל

פינוי בתים של אגרנים

אם גם אתם ערים לאגירה בבית של מזון וזבל – לפניכם מקרה של אגרנות כפייתית. חשוב לטפל בכך על ידי הזמנת שירות פינוי דירה אשר יסלק את המפגעים ויחזיר לכם את הדירה כשהיא נקייה ומוכנה לאכלוס מחדש. פינוי אגרנות כפייתית היא מלאכה למקצוענים בלבד. אל תנסו לגעת לבד בתכולות הלא מזוהות. להלן כל מה שנדרש על מנת להנחיל לדירתכם את השלווה והרוגע שהיו בה פעם.

צרו קשר עם מומחה פינוי

מומחה פינוי דירה אשר ישוחח אתכם בטלפון ישלח נציג מטעמו לבדיקת הדירה, אשר יסיק כיצד צריך להיראות הליך הפינוי. על סמך המידע תופק הצעת מחיר אשר הסכמה לה תוציא במועד את הפרויקט. החברה המבצעת, שי פינוי דירה, הנה חברה וותיקה בעלת ידע וניסיון רב בתחום פינוי דירות. לחברה, אשר עובדת רק על פי שביעות רצון הלקוחות, קהל מזמיני עבודה רב אשר קורא לה לא פעם למשימות פינוי חוזרות. לשי פינוי – צוות עובדים מנוסה, מבוטח צד ג', ובעל ידע רב בפינוי. כל עובד יודע בדיוק מה הוא עושה, ולכן העבודה מתבצעת כמכונה משומנת בתוך פרק זמן קצר.

יישום הפרויקט ביום הפינוי

ביום הפינוי יבצעו צוותי העבודה פינוי מדירה של תכולות מזון וזבל לא מזוהות, ולאחר מכן פינוי אשפה מדירה באופן כללי. תכולות ימוינו ויפורקו, ולאחר שהדירה תיוותר ריקה, יחל שלב הניקיון. הדירה תקורצף עם מכשירי שטיפה, והציוד יוחזר לדירה בסיום הפעולה. תכולה לא מזוהה תימסר לאתרי פינוי מורשים, ורק להם.

עצות למניעת אגרנות כפייתית בעתיד

חשוב להבין כי זוהי בעיה נפשית של האגרן ועל כן שום מעשה לא יוליד תוצאה מידית. ייתכן ויהיה עוד פינוי דירה. על מנת שהתהליך לא יחזור על עצמו בטווח הארוך – מומלץ לשלוח את האגרן שלכם לטיפול פסיכולוגי או פסיכיאטרי אצל דמות מוכרת בתחום הטיפול באגרנים. היות ומדובר בסוגיה סוציולוגית אקדמאית – כאמור שום תוצאה לא מידית, אבל זהו צעד בדרך הנכונה, וסיכוי רב שבמהלך הטיפול יקטן עד מאד רף האגרנות עד כדי היעלמותו בצורה מוחלטת.

 

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו