אבא שלי מזניח את הבית אחרי שפוטר מהעבודה, כך עזרנו לו לצאת מהמשבר עם שי פינוי דירה.

כשאבי, יוסי כהן, פוטר מעבודתו, הוא נכנס למשבר כלכלי ונפשי קשה שגרם לו להזניח את ביתו. בביקור שערכתי אצלו, הופתעתי לגלות את מצב הדירה המוזנחת, עם כמויות גדולות של פסולת וגרוטאות שהצטברו. הבנתי שאני חייב לעזור לו לצאת מהמשבר ולהחזיר את הבית למצבו הקודם.

פנייה לעזרה מקצועית

לאחר שיחה עם אבי, החלטתי לפנות לחברת "שי פינוי דירה" כדי לקבל עזרה מקצועית בפינוי הפסולת והגרוטאות מהדירה. הצוות המקצועי של שי הגיע במהירות והתחיל בעבודת הפינוי באופן יסודי ויעיל. הם פינו את כל הפסולת, המיחזור והגרוטאות תוך כדי מיון והפרדה לפריטים שניתן למכור, לתרום או להשליך.

שיקום הדירה

לאחר פינוי כל הפסולת, הצוות של שי פינוי דירה המשיך בעבודות נוספות כדי להחזיר את הדירה של אבי למצבה התקין. הם ביצעו ניקיון יסודי, פוליש לרצפות והדברה נגד מזיקים שהצטברו בעקבות ההזנחה. בנוסף, הם אפילו עזרו לאבי למכור חלק מהפריטים שכבר לא היה לו צורך בהם, ולהרוויח מזה קצת כסף.

תמיכה נפשית והכוונה

מעבר לטיפול הפיזי בדירה, הצוות של שי פינוי דירה גם הציע לאבי תמיכה נפשית והכוונה. הם עודדו אותו להתמודד עם המשבר, לשמור על סביבת מגורים נקייה ומסודרת, ונתנו לו טיפים להתמודדות עם מצבים דומים בעתיד. האמפתיה והיחס האישי שלהם עזרו לאבי להרגיש מוערך ונתמך במהלך כל התהליך.

בעזרתה האדיבה והמקצועית של חברת "שי פינוי דירה", הצלחתי לעזור לאבי להתגבר על משבר פיטוריו ולהחזיר את ביתו למצב מסודר ונקי. המענה המקיף שלהם, הכולל פינוי פסולת, ניקיון, הדברה ואפילו תמיכה נפשית, היה מעבר לכל הציפיות שלי. אני מודה לצוות המסור של שי פינוי דירה על עזרתם בשיקום הבית ובהתמודדות עם המשבר המשפחתי שחווינו. אם גם אתם מתמודדים עם הזנחת דירה של בן משפחה או אדם קרוב, אל תהססו לפנות לחברת "שי פינוי דירה". הם מציעים פתרון מקיף ויעיל לבעיות של הצטברות פסולת, צורך בניקיון יסודי, הדברה ושיקום הנכס. צוות המומחים שלהם מטפל בכל היבט של התהליך, תוך גילוי אמפתיה ומתן תמיכה רגשית למשפחות המתמודדות עם מצבים מורכבים.

שיקום הדירה והכנתה לשימוש מחדש

לצד הטיפול הפיזי בדירה, חברת "שי פינוי דירה" מסייעת גם בהכנת הנכס לשימוש מחדש, בין אם מדובר במכירה, השכרה או אכלוס מחדש על ידי בני המשפחה. הם מציעים שירותי מיון והפרדה של הפריטים, סיוע במכירת החפצים שאינם נחוצים ואפילו עזרה בסידור וארגון הבית לאחר הניקיון.

אל תתמודדו לבד עם האתגרים הכרוכים בהזנחת דירה של אדם קרוב. צרו קשר עם "שי פינוי דירה" עוד היום וקבלו ליווי מקצועי, אמפתי ויסודי לאורך כל התהליך. הצוות המיומן שלהם ידאג להחזיר את הנכס למצבו הטוב ביותר, תוך הקלה על הנטל הרגשי והפיזי המוטל על כתפי המשפחה. אל תהססו להתקשר ולקבל הצעת מחיר ללא התחייבות, ותנו לחברת "שי פינוי דירה" לסייע לכם בהתמודדות עם המשבר ובשיקום הבית.

אל תתאמצו

לחצו לחיוג מהיר

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום,
איך אוכל לעזור לך?
התקשרו עכשיו